Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias enkä ole koskaan pitänyt lasta sylissäni ja toivottavasti ei koskaan tarvitsekaan.
Toivottavasti sinä kuitenkin sait olla jonkun sylissä edes kerran viikossa. :DD
8 ja 10 vuotta sitten lapsenlapsia. Voi sitä onnea 👶👶
Mä pidin stripparia sylissä mä rupesin tekemään sille körö körö kirkkoon leikkiä vähän myöhemmin joku teki lapselle samaa leikkiä mä lähdin äkkiä karkuun tupakalle Tampereen asemalle kun mä meinasin saada naurukohtauksen Tampereen asemalla.
En edes muista. En erityisesti halua pitää vauvaa sylissä enkä muutenkaan olla lasten kanssa tekemisissä.
En tiedä vauvoista mutta strippari istui pari viikkoa sitten polvellani.
Kun omat 2-vuotiaani olivat vielä vauvoja.
Reilu viikko sitten kun kollega toi vauvansa näytille.
Mieluummin mä stripparia pidän sylissä.
Muistaakseni helmikuussa. Teen töitä alalla, jossa asiakkaana on vauvaperheitäkin ja vaikka itse en juurikaan tee suoraa asiakastyötä, joskus sentään pääsen siihenkin hommaan. Omat lapset ovat aikuisia ja nuorin kummilapsistakin jo 11v. En kuitenkaan kaipaa lapsenlapsia.
Hyi ja yäk. Tyōkaverini työnsi p*rsehedelmänsä syliini kun istuin sohvallaan. Vuotta en muista. Joskus 198* jotain. Ällöä.
8v sitten kun kuopukseni oli vauva.
Strippari istui polvellani eilen.
Vierailija kirjoitti:
Matias marttisella on kikkeli pystyssä kun vauva on sylissä.
Kun sinä olit se vauva?
No viimeksi polvellani istui strippari ei vauva.
Sinäkö olet sellainen?