Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
En pitänyt edes veljenpoikaani sylissä. Ei kiinnosta
6.7.2025 pidin sylissäni ensimmäistä (ja todennäköisesti ainoaa) kummilastani <3
No, olin silloin ala-asteella. Nyt 53. En todellakaan halaile vauvoja eikä niitä onneksi mulle syliin tyrkytetäkään, sukulaiset ja kaverit tietää, että ei vois vähemmän kiinnostaa. Minusta ne jopa haisevat pahalle.
En ole ikinä pitänyt vauvaa sylissä. Olen perheemme kuopus, eikä minulla ja sisaruksillani ole lapsia.
8 ja 10 vuotta sitten, rakkaita lapsenlapsia 👶👶
Pari viikkoa sitten. Siskoni kaverilla oli vauva sylissä ja oli menossa vessaan. Aikoi laittaa vauvan lastenvaunuihin siksi aikaa, mutta sanoin ettei sitä sinne eteiseen hylätä, vaadin sen syliini. Katsoi vähän ihmeissään mutta antoi sen silti minulle.
M52
Lievä yhteensattuma, täällä 65-vuotias mies[oletettu], sama mielipide lapsista. Tosin olen vauvaa sylissä pitänyt, 35 vuotta sitten ;) ....
Noin vuosi sitten kaverin vauvaa sain pitkään pitää sylissä. Töissä saan lyhyitä hetkiä pitää joskus, olisiko kesän alussa ollut viimeksi tällainen tilanne.
Pidin vauvaa sylissä kolme päivää sitten. Tyttären perheen kuukauden ikäinen vauva oli sylissä kun haimme kaksi muuta lastenlasta meille päivän ajaksi. Kaksi poikaa oli meillä viime viikolla päivisin ja tehtiin retkiä museoihin ja oltiin leikkipuistossa. Olimme apuna perheelle kun heillä oli raskas vaihe.
Vuosi sitten kaverin vauvaa. Käytiin katsomasss poneja hänen kanssaan.
14 vuotta sitten kun mun tyttö oli vauva.
20+ vuotta sitten kummityttöä...
Omaa vauvaa joka päivä tällä hetkellä, vanhempi lapsista jo 12v joten siitä jo hetki. Laskin, että jos lasken lähimpien ystävien ja kahden sisarukseni lapset, niin mun elämässä on 30 lasta, jotka ovat alle 15-vuotiaita ja joiden kanssa olen tekemisessä joka kuukausi. Aika moni niistä on meillä välillä hoidossakin ja 10 niistä on mun kummilapsia. Emme ole lestoja kukaan😁 mutta siis vauvat ovat kovin tuttuja, vaikka itsellä ei ole kuin 2 lasta 😊
Siitä on n.5 kk, kun viimeksi olen pitänyt vauvaa sylissä. Työkaveri kävi näyttämässä omaansa ja pidin sen hetken, että hän sai juoda kahvit. Omani on jo 20v.