Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
No. Kummipoikani sai tytön vuosi sitten, olisin saanut tytön syliini, en rohjennut.
Lasketaanko tää?
Isokummi
No ristiäisissä ei kyllä uskaltanut pitää sylissä syystä että jos alkaa kirkua niin miten toimia ettei huuda vielä enemmän.
Lapsenlapsi jolle tuli hampaita huutoa yhteen menoon sen takia.
Argentiina: Jättileikkauksilla huolimatta kasvuun vain vuodessa!
7.7% BKT:n kasvu, 50% julkisen sektorin leikkaukset ja inflaatio lähes kurissa.
Pahoittelut että liitän tämän tänne mutta keskustelu aiheesta estetään maanisesti enkä ole sellainen luonteeltani että alistun fasismin edessä.
Opiskeluaikana eräs opettaja tuli esittelemään syntynyttä vauvaansa enkä tohtinut ottaa sitä syliin vaikka tarjottiin. Kun oma syntyi, niin ihan helpostihan se kävi. Luulisin että osaisin ja haluaisin ottaa nyt vauvan syliin, vaikka edellisestä kerrasta on 25 vuotta varmaan.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
Vierailija kirjoitti:
No ristiäisissä ei kyllä uskaltanut pitää sylissä syystä että jos alkaa kirkua niin miten toimia ettei huuda vielä enemmän.
Olin kummi, se kuuluu asiaan.
Mut myönnän että oli epämukavaa: otus oli kuuma kiemurteleva lötkö. Se repi asiantuntevasti puseroni kaula-aukkoa. Onneksi meitä oli kolme, että voitiin vaihtaa vuoroa.
Kaksi vuotta sitten tyttärenpoikaa :) Vastasyntyneet on niin ihania, toivottavasti saan lisää lapsenlapsia, nyt heitä on kolme
En tiedä vauvoista mutta strippari istui mun polvellani tänään.
Hyi!🤢En koskaan! Ja toivottavasti en joudukaan siihen tilanteeseen!🤮
Viitisen vuotta sitten, kun oma kuopukseni oli vauva.
Koskahan viimeksi? Eikun joo, pari kuukautta sitten
Omia vauvoja hoitanut 4kpl
Vierailija kirjoitti:
Keväällä ylioppilaaksi päässyttä veljentyttöä ristiäisissä.
Piti lukea moneen kertaan 😅
Viime viikolla pidin suloista lapsenlasta sylissä
Kummilapsi on nyt vuoden vanha niin häntä viimeksi. Lähipiiriin ja kavereille on syntynyt kymmeniä lapsia viime vuosina, ihan tavallista on.
Viikko sitten, vajaa kolme vuotiasta lapsenlapsenlasta kun häntä alkoi "vauvattaa". Lauloin siinä Pieni pojan palleroinen... Vähän aikaa kuunteli sylissä lepäämässä ja sitten jatkoi leikkejään.
Jos reilun vuoden ikäinen lasketaan vauvaksi, niin viime lauantaina.
Kummivauvaa heinäkuussa. Hän on ihana.
Omat lapset 3v. ja 5v.
Keväällä ylioppilaaksi päässyttä veljentyttöä ristiäisissä.