Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
En koskaan. Olen vain kerran koskettanut tutun vauvan otsaa etusormella. En halua olla vauvojen lähellä, ahdistusmittari lähtee heti punaiselle. En kestä niiden itkua.
Muutama vuosi sitten kun mulle lykättiin sellainen syliin. Eli siis hieman pakotettuna. Vauvat on vähän ahdistavia tapittajia jotka alkaa sitten itkeen.
päiväkotityössä olen nukuttanut vauvaa (onko 9 kk vauva?). Sitä ennen kaverin vauvaa 15 v sitten.
Viime viikolla kaverin söpöä tyttövauvaa pidin sylissä omia lapsia ei ole.
Joskus noin 35 vuotta sitten. Ja silloinkin puoliväkisin vastoin omaa tahtoa. Yritin olla hetken aikaa kohtelias.
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Vierailija kirjoitti:
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Yksi keskitasoisesti kehitysvammainen pelle.
17 vuortta sitten, oltiin ristiäisissä. Valokuvaa varten lykättii syliini. Aika kiusallinen tilanne. En ole koskaan halunnut lapsia liian lähelle.
Nainen 39
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
Kauan sitten kun oma poika oli vauva.
en koskaan ja aion jatkossakin kieltäytyä.
Melkein 17 vuotta siien, kun oli kyseisen vauvan ristiäiset. Iso poika siis nyt.
Kuvien ottoa varten työnnettiin minunkin syliini. Onneksi istuin, ei ollut niin suurta vaaraa pudottaa mutta kiusallista se oli.
Viikko sitten. En ole mikään vauvaihminen, mutta ystävien lapsiin otan kyllä kontaktia. Vauvat tykkää minusta jostain syystä. N30
Silloin kun pienin lapsenlapsi oli vauva.
Tulee kyllä syliin yhä, mutta on jo varsinkin omasta mielestään iso, 5 v.
Tänään, mutta kun sain esikoisen 2021 synnytyksen jälkeen syliini, se oli ensimmäinen kerta kun pidin vauvaa sylissä. Vähän jännitti :)
En ikinä. Tmies