Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
En koskaan. Enkä pidä!
Inhoan lapsia ylipäätään niin paljon, että en todellakaan aio ikinä sellaisia syliini ottaa.
M34
15v vuotiaana ja se oli koiravauva. Oikein suloinen. 8v kesti yhteiselo.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
En koskaan. Kenelläkään kavereistani ei ole lapsia, paitsi yhdellä joka on saanut sen niin nuorena että tutustuessani pienokainen oli jo teini-ikäinen. N35
Siitä on useampi vuosi aikaa. En ole ikinä nauttinut vauvan sylissä pitämisestä. Isommat lapset on ihania ja lapset usein tykästyy minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa viikossa suloista lapsen lastani. Vauvat ovat aina ihanampia, kun ne ovat omaa jälkikasvua, tai vaikka oma kummilapsi.
Vierashan se kummilapsi on.
Siinä on vaan kauheat paineet esittää että on ihastuksissaan, sitähän muut odottaa.Mä en tykkää vauvoista enkä ole koskaan tykännyt. Musta on kummallista teatteria juosta kurkkimaan vieraisiin vaunuihin.
Musta vauvat on samannäköisiä, tylsiä. Koiranpennut ja muutkin eläinpennut on suloisia.Jotain on mennyt kehityksessä pieleen kun vauva on isopäinen mötikkä joka repii syntyessään äitinsä riekaleiksi ja silti täysin avuton vuoden verran.
Mikä muu eläin repii synnytyksessä emon niin että siinä tarvitaan lääkäriä?Kotieläimistä hevonen ja lehmä. Usein tarvitaan apua.
Ihmislapsen synnytyksessä tarvitaan myös usein lääkärin apua muttei joka synnytyksessä.
Siis pokkana vertaat lehmän vasikkaa ja hevosen varsaa ihmislapseen?
Ne ovat tietenkin suloisia, että sikäli ei voi verrata.
Nyt ekaluokkalaisen kuopukseni ollessa vauva.
6v sitten ja silloinkin "pakosta" kun en kehdannut kieltäytyä kun vauva laitettiin syliin. En uskalla ottaa toisten lapsia syliin. En tykkää. en voi sille mitään..
En ikinä, yäk ! Haisevat ja kuolaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-vuotias nainen, 10 lapsen täti, enkä ole pitänyt vauvaa sylissä ikinä. Koko perhe on tiennyt etten pidä lapsista, en edes sukulaislapsista. Kenellekään ei olisi juolahtanut mieleen pyytää kummiksi sisarusten lapsille. En pitänyt toisista lapsista lapsenakaan, eikä mielipide ole muuttunut.
Miten olet esim. vauvan syötöt hoitanut? Entä vauvan nostamiset? Jotenkin nyt haiskahtaa ihan 0/5:ltä.
Luetun ymmärtämisessä paha vika.
Alvariinsa, taisi olla viime viikolla. Teen sijaisen töitä vaihtuvissa päiväkodeissa ja nykyään melkein kaikissa pienten ryhmissä on alle 1-vuotiaitakin, siis vauvoja. Jos töitä ei lasketa niin viitisen vuotta sitten, omaa vauvaani. Kummityttöni en koskaan tainnut ottaa syliin.
Viimeksi viime keskiviikkona kun olin hoitamassa pientä kummipoikaani. Omat lapseni ovat jo aikuisia eikä heillä ole vielä lapsia joten autan ystäviäni hoitamalla heidän lapsiaan silloin kun minulla on aikaa ja heillä on samaan aikaan hoitajalle tarvetta.
En koskaan!
Nehän on niin ällöttäviäkin,
Viimeksi olen pitänyt stripparia sylissä.