Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?

Vierailija
29.04.2023 |

Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.

Kommentit (576)

Vierailija
361/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt kenenkään vauvaa sylissä. Itse en ole halunnut lapsia, minulla ei ole sisaruksia eikä minulla ole koskaan ollut samanikäisiä ystäviä. Joten olen onneksi onnistunut välttämään sen, että joku väkisin tyrkyttää vauvaansa syliini.

Olet ilmeisesti onnistunut välttämään elämisen muutenkin.

Ihan mielenkiinnosta, mitä sä oikein teet? Miksi et ole hankkinut ystäviä?

Onhan hänellä luultavasti ystäviä, mutta ei samanikäisiä ystäviä - tai ainakaan lisääntymisikäisenä ollut samanikäisiä ystäviä.

Ei minunkaan kavereistani kovin moni ole lisääntynyt, vaikka ollaan tunnettu 20+ vuotta. Viimeksi olen pitänyt vauvaa sylissäni yli 10 vuotta sitten, nimenomaan yhden kaveripariskunnan silloista vauvaa. Ja sitäkin vain vitsillä, koska kaikki tietävät että en oikein välitä lapsista enkä osaa pidellä vauvoja tai pikkulapsia - tilanteesta otettiin superhassu valokuva, jossa mun naamasta näkyy, että "apua, älä pudota tätä". :D 

Vierailija
362/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa viikossa suloista lapsen lastani. Vauvat ovat aina ihanampia, kun ne ovat omaa jälkikasvua, tai vaikka oma kummilapsi.

Vierashan se kummilapsi on.

Siinä on vaan kauheat paineet esittää että on ihastuksissaan, sitähän muut odottaa.

Mä en tykkää vauvoista enkä ole koskaan tykännyt. Musta on kummallista teatteria juosta kurkkimaan vieraisiin vaunuihin.

Musta vauvat on samannäköisiä, tylsiä. Koiranpennut ja muutkin eläinpennut on suloisia.

Jotain on mennyt kehityksessä pieleen kun vauva on isopäinen mötikkä joka repii syntyessään äitinsä riekaleiksi ja silti täysin avuton vuoden verran.

Mikä muu eläin repii synnytyksessä emon niin että siinä tarvitaan lääkäriä?

Kotieläimistä hevonen ja lehmä. Usein tarvitaan apua.

Ihmislapsen synnytyksessä tarvitaan myös usein lääkärin apua muttei joka synnytyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen pitänyt kuukauden ikäistä tyttären ja hänen miehensä vauvaa sylissäni. Moneenkin kertaan. On tuo vaan ainutlaatuisen ihana tunne.

Vierailija
364/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöä pari kuukautta sitten <3

Vierailija
365/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 tai tarkalleen ottaen en pitänyt sylissäni varsinaisesti koskaan,vaan kannoin arkun hautaan.

Soittivat sairaalasta,että äiti voi hyvin,mutta lapsi ei selvinnyt.

Vierailija
366/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut 1991 kun serkun poika synty.

Vierailija
367/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa viikossa suloista lapsen lastani. Vauvat ovat aina ihanampia, kun ne ovat omaa jälkikasvua, tai vaikka oma kummilapsi.

Vierashan se kummilapsi on.

Siinä on vaan kauheat paineet esittää että on ihastuksissaan, sitähän muut odottaa.

Mä en tykkää vauvoista enkä ole koskaan tykännyt. Musta on kummallista teatteria juosta kurkkimaan vieraisiin vaunuihin.

Musta vauvat on samannäköisiä, tylsiä. Koiranpennut ja muutkin eläinpennut on suloisia.

Jotain on mennyt kehityksessä pieleen kun vauva on isopäinen mötikkä joka repii syntyessään äitinsä riekaleiksi ja silti täysin avuton vuoden verran.

Mikä muu eläin repii synnytyksessä emon niin että siinä tarvitaan lääkäriä?

Kotieläimistä hevonen ja lehmä. Usein tarvitaan apua.

Ihmislapsen synnytyksessä tarvitaan myös usein lääkärin apua muttei joka synnytyksessä.

Siis pokkana vertaat lehmän vasikkaa ja hevosen varsaa ihmislapseen?

Vierailija
368/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Enkä haluakaan pitää.

Olen 37-vuotias.

Vierailija
369/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rimpuili ,huusi ja haisi t:kummitäti

Vierailija
370/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
371/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä enkä pidä. Vihaan lapsia.

Viha on voimakas tunne, jota yleensä tunnetaan esim. kipua tai Putinia kohtaan.

Se, että vihaat lapsia, kertoo sellaisesta ominaisuudesta, joka onneksi kuolemasi myötä poistuu geenikannasta. 

Vierailija
372/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Muutaman kerran on yritetty tarjota, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt. En oikein koe osaavani pidellä vauvaa oikein, eikä minulla herää minkäänlaista hoivaviettiä tai suojelunhalua vauvoja kohtaan. Jotenkin vauvan piteleminen tuntuu vieraalta ajatukselta.

Vierailija
373/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian harvoin

Vierailija
374/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lapsenlapsia 8v. ja 6v. sitten

Vierailija
375/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa, kaverin uutta vauvaa. En kyllä ole erityisen lumoutunut näin pienistä vauvoista, taaperot taas ovat jo ihan kivoja (välillä).

- lapseton 25v

Vierailija
376/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilasta 7 vuotta sitten

Vierailija
377/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä enkä pidä. Vihaan lapsia.

Sinuakin on varmasti vihattu lapsena, ja todennäköisesti vihataan aikuisenakin.

Vierailija
378/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2016 tai tarkalleen ottaen en pitänyt sylissäni varsinaisesti koskaan,vaan kannoin arkun hautaan.

Soittivat sairaalasta,että äiti voi hyvin,mutta lapsi ei selvinnyt.

Miksi tämä on saanut peukutuksia?

Minä olen kantanut oman lapseni uurnan hautaan, mutta hän ei ollut enää vauva. Peukuttakaa nyt sitäkin.

Vierailija
379/576 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.8. 1977

Vierailija
380/576 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi