Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa viikossa suloista lapsen lastani. Vauvat ovat aina ihanampia, kun ne ovat omaa jälkikasvua, tai vaikka oma kummilapsi.
Vierashan se kummilapsi on.
Siinä on vaan kauheat paineet esittää että on ihastuksissaan, sitähän muut odottaa.Mä en tykkää vauvoista enkä ole koskaan tykännyt. Musta on kummallista teatteria juosta kurkkimaan vieraisiin vaunuihin.
Musta vauvat on samannäköisiä, tylsiä. Koiranpennut ja muutkin eläinpennut on suloisia.Jotain on mennyt kehityksessä pieleen kun vauva on isopäinen mötikkä joka repii syntyessään äitinsä riekaleiksi ja silti täysin avuton vuoden verran.
Mikä muu eläin repii synnytyksessä emon niin että siinä tarvitaan lääkäriä?
Kotieläimistä hevonen ja lehmä. Usein tarvitaan apua.
Ihmislapsen synnytyksessä tarvitaan myös usein lääkärin apua muttei joka synnytyksessä.
Tänään olen pitänyt kuukauden ikäistä tyttären ja hänen miehensä vauvaa sylissäni. Moneenkin kertaan. On tuo vaan ainutlaatuisen ihana tunne.
Kummityttöä pari kuukautta sitten <3
2016 tai tarkalleen ottaen en pitänyt sylissäni varsinaisesti koskaan,vaan kannoin arkun hautaan.
Soittivat sairaalasta,että äiti voi hyvin,mutta lapsi ei selvinnyt.
Olisko ollut 1991 kun serkun poika synty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa viikossa suloista lapsen lastani. Vauvat ovat aina ihanampia, kun ne ovat omaa jälkikasvua, tai vaikka oma kummilapsi.
Vierashan se kummilapsi on.
Siinä on vaan kauheat paineet esittää että on ihastuksissaan, sitähän muut odottaa.Mä en tykkää vauvoista enkä ole koskaan tykännyt. Musta on kummallista teatteria juosta kurkkimaan vieraisiin vaunuihin.
Musta vauvat on samannäköisiä, tylsiä. Koiranpennut ja muutkin eläinpennut on suloisia.Jotain on mennyt kehityksessä pieleen kun vauva on isopäinen mötikkä joka repii syntyessään äitinsä riekaleiksi ja silti täysin avuton vuoden verran.
Mikä muu eläin repii synnytyksessä emon niin että siinä tarvitaan lääkäriä?Kotieläimistä hevonen ja lehmä. Usein tarvitaan apua.
Ihmislapsen synnytyksessä tarvitaan myös usein lääkärin apua muttei joka synnytyksessä.
Siis pokkana vertaat lehmän vasikkaa ja hevosen varsaa ihmislapseen?
En koskaan. Enkä haluakaan pitää.
Olen 37-vuotias.
Kerran rimpuili ,huusi ja haisi t:kummitäti
Vierailija kirjoitti:
En ikinä enkä pidä. Vihaan lapsia.
Viha on voimakas tunne, jota yleensä tunnetaan esim. kipua tai Putinia kohtaan.
Se, että vihaat lapsia, kertoo sellaisesta ominaisuudesta, joka onneksi kuolemasi myötä poistuu geenikannasta.
En koskaan. Muutaman kerran on yritetty tarjota, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt. En oikein koe osaavani pidellä vauvaa oikein, eikä minulla herää minkäänlaista hoivaviettiä tai suojelunhalua vauvoja kohtaan. Jotenkin vauvan piteleminen tuntuu vieraalta ajatukselta.
Viimeksi lapsenlapsia 8v. ja 6v. sitten
Viime kuussa, kaverin uutta vauvaa. En kyllä ole erityisen lumoutunut näin pienistä vauvoista, taaperot taas ovat jo ihan kivoja (välillä).
- lapseton 25v
Vierailija kirjoitti:
En ikinä enkä pidä. Vihaan lapsia.
Sinuakin on varmasti vihattu lapsena, ja todennäköisesti vihataan aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
2016 tai tarkalleen ottaen en pitänyt sylissäni varsinaisesti koskaan,vaan kannoin arkun hautaan.
Soittivat sairaalasta,että äiti voi hyvin,mutta lapsi ei selvinnyt.
Miksi tämä on saanut peukutuksia?
Minä olen kantanut oman lapseni uurnan hautaan, mutta hän ei ollut enää vauva. Peukuttakaa nyt sitäkin.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
Onhan hänellä luultavasti ystäviä, mutta ei samanikäisiä ystäviä - tai ainakaan lisääntymisikäisenä ollut samanikäisiä ystäviä.
Ei minunkaan kavereistani kovin moni ole lisääntynyt, vaikka ollaan tunnettu 20+ vuotta. Viimeksi olen pitänyt vauvaa sylissäni yli 10 vuotta sitten, nimenomaan yhden kaveripariskunnan silloista vauvaa. Ja sitäkin vain vitsillä, koska kaikki tietävät että en oikein välitä lapsista enkä osaa pidellä vauvoja tai pikkulapsia - tilanteesta otettiin superhassu valokuva, jossa mun naamasta näkyy, että "apua, älä pudota tätä". :D