Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Melko tarkasti 40v sitten 1983 syksyllä.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
3 vuotta sitten omaa lastenlasta, ihanaa. Hienoa on myös seurata hänen kasvuaan.
Ehkä joskus 2004 tai 2005 (en muista tarkkaan) siskoni 2.lasta. Itse täysin vapaaehtoisesti lapsettomana mikään viisari ei heilahtanut. Heti kun alkoi kitisemään annoin sen äitinsä huomaan.
Olen usean kymmenen lapsen täti, joten tullut pidettyä useinkin. Mikä nyt vauvaksi lasketaan, eilen siskoni lasta muutamaa kuukautta vaille vuoden.
1963 kastetilaisuudessa. Pidimme äskettäin silloisen vauvan 60-vuotisjuhlat.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä tänään istui koko tunnin mun polvellani.
Noin vuosi sitten, kun nuorimmat lapsenlapset olivat alle vuoden ikäisiä. Nyt kohta pääsee taas kokeilemaan kun tulee uusi vauva sukuun.
En ikinä. Suvussani ei ole vauvoja, eikä kukaan ystävänikään ole lisääntynyt. Olen 42-vuotias nainen.
Mä vihaan vihaan kakaroita
Mieluiten hakkaan niiden pakaroita.
Lasketaanko se kun on pitänyt raskaana olevaa naista sylissä? Jos, niin sitten oon kerran pitänyt noin 6kk ikäistä .
En kyllä muista. Itse olen vela enkä oikein muutenkaan pidä lapsista.
Jostain syystä olen kuitenkin viiden lapsen kummi! Kolmesta eri perheestä ja nuorinkin noista kummipenskoista on jo kohta 18. En kyllä itse ole tyrkyttäytynyt. Jostain syystä kummipenskani tykkäävät minusta!
Taidanpa pitkähkön offtopicin jälkeen arvella, että olisko se ollut joskus 17 vuotta sitten.
Ei, en kaipaa sitä sylissäpitämistä ollenkaan, vauvat haisevat kummalliselle ja saattavat raapaista naamasta.
En voi ottaa omaa beibeä syliini koska mun lantio ei kestäis, hän on ISO.
Vierailija kirjoitti:
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä tänään istui koko tunnin mun polvellani.
Oliko virolainen ? Ovat kauniita ja antavia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tekee liian vähän vauvoja.
Koettakaa nyt älytä, että maailmassa on jo nyt liian paljon ihmisiä maapallon kantokykyyn verraten.
Ei yhtään vauvaa tarvitsisi tehdä ainakaan 30 kenenkään.
Sinä olet täällä jo liikaa ja minä ja vauvat.
Muutama viikko sitten, kummilasta. Vauvat on aivan ihania. En ymmärrä näitä sosiopaatteja jotka vertaa vauvoja koiriin ja muihin elukoihin, onneksi heillä ei ole lapsia.