Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
pari kk sitten. ennen sitä 10 vuoden tauko. Juu ei maailma vilise vauvoja enää.
Sylissä en ole pitänyt koskaan, mutta kädessä oli lasta 5 viikkoa kun kaaduin.
Viisi vuotta sitten, kun kälyni sai pojan.
Minä en puhunut vauvoista sanoin että olen viimeksi pitänyt stripparia sylissä. Oletko tyhmä jos luulet että vauva ja strippari on sama asia.
2v sitten, talossa ollut 12v ajan parin vuoden välein vauvoja ja nyt ei enmpää ole tulossa. Odotellaan jos lapsenlapsia joskus tulisi..
Joskus kymmenen vuotta sitten, kun sukulainen tunki vastasyntyneen vauvansa syliini kysymättä.
En ikinä. Terveisin mies, 51 vuotta.
Mieluummin mä nyt stripparia pidän sylissä kun vauvaa.
Vuosi ja 4 kk sitten, kaverin vauva, ekaa kertaa elämässä pidin vauvaa sylissä silloin, oon 31v. Opinnoissa kyllä jonkun verran vauvoja tullut nosteltua, mutta eipä siellä taidettu sylissä pitää. Nyt olen itse raskaana, joten jospa sitä kohta pääsee pitämään sylissä omaa vauvaa :) Silloin kaverin vauvaa sylissä pitäessä oli jo itsellä lapsihaave, mutta meni sitten aikaa että pääsi raskaus toteutumaan.
9 ja 7 vuotta sitten, lapsenlapsia. Olin niiiin kiitollinen ja onnellinen 🙏
En ole koskaan pitänyt lasta saatikka vauvaa sylissä sillä minulla on niihin luontainen kammo. Käärmeitä sekä hämähäkkejä olen kyllä käsitellyt aivan luontevasti.
Mieluimmin en pitäisi koskaan,sillä ne kuolaa ja puklailee sekä paskovat alleen.
Yök.
En koskaan. Olenko menettänyt paljonkin?