Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Viimeksi olen pitänyt stripparia sylissä
2022 leikkipuistossa viimeksi pidin ihan vähän aikaa sylissä jonkun 4 kk vauvaa. Sitä edellisen kerran 2017 omaa nuorinta lasta vauvana. On muuten järkyttävän epävarma tunne pitää toisen vauvaa sylissä kun vertaa omiin joiden kanssa oli niin helppoa ja semmoinen tuttu side.
Noin 14 vuotta sitten kun oma kuopus oli vielä vauva.
Viimeksi olen pitänyt stripparia sylissä.
Viimeksi olen pitänyt stripparia sylissä
En ole ikinä pitänyt vauvaa sylissäni. Ja ikää 52 v.
Tuskin tulen ehkä enää koskaan pitämäänkään.
Eläinten poikasia on pidetty sitäkin enemmän.
N. 2v sitten kun kuopus oli vielä vauva. En ole koskaan pitänyt kenenkään muun vauvaa kun omia sylissä
Jokunen viikko sitten, kun kyläilin vauvaperheessä. Rakastan sylitellä vauvoja. Siskon taaperoa pidin sylissä viimeksi tänään, mutta kohta kaksivuotiasta ei enää voi vauvaksi sanoa.
Vuosi sitten <3 Sitä ennen 3 v sitten. Tulisipa vielä jollekin vauva, ne on ihania pikku lämpöpattereita.
11 vuotta sitten pojan poika. Vaikka sukulaisten lapsia on syntynyt asuvat niin kaukana. Välillä kaipaa pieniä kätösiä jotka hamuavat ottaa kovasti kiinni mummon sormiin ja ääntelyä ensimmäistä hymyä vauvan tuoksua, mutta ne ajat ovat takana koska itsellä on jo ikää ja nuoret eivät tee lapsia kuin vasta yli kolmekymmentä vuotiaina ja minä olen silloin jo enkelinä muilla mailla.
Ai että, siitähän on jo aika monta vuotta, kun pikkusiskoni sai nuorimma lapsensa jonka kummejakin ollaan, ja taitaa se poika mennä syksyllä jo kouluun.
Voi kun saisi lapsenlapsen jota pidellä... esikoinen jo lähentelee kolmea kymppiä.
N48
En ole koskaan edes koskettanut vauvaa.
25 vuotta sitten siskontytön ristiäisissä.
Omaa vauvaani n. 2 vuotta sitten