Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Olin viime kesänä eräässä ulkoilmakonsertissa. Vessassa käydessäni huomasin äidin, jolla oli muutaman kuukauden ikäinen vauva. Pysähdyin juttelemaan, iloinen äiti ja iloinen vauva. Hetken kuluttua kysyin äidiltä, voisiko hän ajatella antavansa vauvansa edes pieneksi hetkeksi syliini, kun sellaisesta kokemuksesta on jo kovin monta vuotta aikaa. Ilokseni sain vauvan syliini, lienen siis ainakin jossain määrin luottamusta herättävä. Mikä ihana, hyvälle tuoksuva nyytti. Tabula rasa, mitä mahtaakaan olla edessä.
Kiitos sille tuntemattomalle äidille!
Ai että kun hienoa! Nämä pienet elämän alut tuoksuvat todella hyvälle :), kaikkea hyvää sille vauvalle ja kaikille muille ihmisen aluille :) ja sinulle myös, kuulostat hienolta ihmiseltä.
Eilen 2 kuukautista lastenladtani💖
Omat lapset on 30, 29 ja 3 vuotiaat😊💗💗
Vierailija kirjoitti:
Olin viime kesänä eräässä ulkoilmakonsertissa. Vessassa käydessäni huomasin äidin, jolla oli muutaman kuukauden ikäinen vauva. Pysähdyin juttelemaan, iloinen äiti ja iloinen vauva. Hetken kuluttua kysyin äidiltä, voisiko hän ajatella antavansa vauvansa edes pieneksi hetkeksi syliini, kun sellaisesta kokemuksesta on jo kovin monta vuotta aikaa. Ilokseni sain vauvan syliini, lienen siis ainakin jossain määrin luottamusta herättävä. Mikä ihana, hyvälle tuoksuva nyytti. Tabula rasa, mitä mahtaakaan olla edessä.
Millainen äiti vie vauvan konserttiin, ja jättää hänet ventovieraan nautinnoksi? 🙄 Millainen ihminen edes tahtoo hyväksikäyttää vierasta!
Hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti vie vauvan konserttiin, ja jättää hänet ventovieraan nautinnoksi? 🙄 Millainen ihminen edes tahtoo hyväksikäyttää vierasta!
Hyväksikäyttöä.
Viimeinen sana jäi vahingossa, mutta tiivistää koko mentaliteetin, jolla toisen kehoon suhtaudutaan. Sen voisi abstraktisti tiivistää myös sana YÖK.
Olen 38-vuotias ja siskon vauvaa olen pitänyt sylissä 3 vuotta sitten. Ehkä ensi vuonna ensimmäistä omaa
Vierailija kirjoitti:
Eilen 2 kuukautista lastenladtani💖
Omat lapset on 30, 29 ja 3 vuotiaat😊💗💗
Oho, minkäikäisenä olet saanut lapsesi? 😊
Pitää oikein miettiä! Olisko ollut noin 4 vuotta sitten ystävän vauvaa. Itsellä aikuiset lapset, olen melkein 50v.
Eilen. Ihanaa tyttären tytärtäni.
23 vuotta sitten pidin veljeä sylissä. Olen itse 35 eikä kellään viidellä sisaruksella ole lapsia eikä kyllä mun ystävilläkään.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä istui polvella koko tunnin ihmetteli vaan kovasti että miks ei puudu jalka. 70 kiloinen strippari.
Varmaan omaani 11 v. sitten. En erityisemmin välitä vauvoista tai pikkulapsista. Fiksut kouluikäiset lapset ovat kivempia.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
En koskaan. En ottanut syliin edes sitä kakaraa jonka broidin puoliso sai aikaiseksi.
En koskaan, ei ole juurikaan vauveleita tuttavapiirissä.
Koska viimeksi olet pitänyt aikuista sylissä? Vastustiko hän?
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olet pitänyt aikuista sylissä? Vastustiko hän?
"En koskaan, ei ole juurikaan aikuisia tuttavapiirissä." 🥴
Milloin olet viimeksi saanut syliä? Entä ottanut sitä?