Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
En nauti yhtään vauvojen sylissä pitämisestä. Mutta taaperot ja keikki-ikäiset on jo ihania, niitä voisin pitää vaikka kuinka kauan sylissä. Viimeksi vauva ollut sylissä ehkä 5.v sitten.
Ystäviemme vauvaa pääsiäisenä
Omani on jo 25.
Lapsenlapsi on reilu 2v, häntä on tullut nosteltua, kanniskeltua, vaippaa vaihdettua, syötettyä ihan vastasyntyneestä asti.
12 vuotta sitten kun olin sylikummina.
Silloin kun nuorin lapseni oli vauva eli vuonna 2006-2007
Muutama viikko sitten kummipoikaa. Sitä edellinen taisikin olla oma poika, joka on kohta nelivuotias.
Joskus vuonna 92 pidin serkkua sylissä. Vaikea uskoa että tuo kyseinen serkkukin on jo yli 30-vuotias.
Nuorempi on nyt 7-vuotias, joten siitä voi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten mä pidän stripparia sylissä
Lapsen tasolla täytyy ollakin jos strippaa työkseen, saati sen joka maksaa siitä.
Ainoan kerran noin 12-vuotiaana, kun lähellä asuva sukulainen lisääntyi.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten mä pidän stripparia sylissä
Lapsen tasolla täytyy ollakin jos strippaa työkseen, saati sen joka maksaa siitä.
Kieltämättä täytyy olla vähän outo tapaus jos maksaa siitä että saa stripata.
Pääsiäisenä sain sylitellä veljen vauvaa.
Omat lapset alkaa olla jo teinejä.
Toissapäivänä eli torstaina, vauvalla oli ikää 5kk.
Sitä ennen viimesyksynä 2vkoista.
Se on kuin kotiin menisi, rakastan vauvoja ja koen niiden käsittelyn ja hoitamisen olevan minulle äärimmäisen helppoa ja luonnollista.
Jos olisi työ missä saisin pieniä vauvoja hoitaa ja huolehtia niin tekisin sitä mieluiten maailmassa.
Noin kolme vuotta sitten.
t. lapseton sinkku 39v
Kerran eläessäni olen, joskus 10 vuotta sitten sylikummina. 40v on ikää.
Tänään noin kello 14 maissa.
t. kätilö
ja jäkättänyt vastaantulevasta miehestä "se on se väärä".