Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa lasten syliin tyrkytys, ihan kamalaa. Hoitakaa itse rääkyvä kapalo.
Opettele sanomaan ei. Niin helppoa on kieltäytyä ottamasta vauva syliin.
Paljon mahdollista että on sanonutkin ei, mutta _tyrkytys_ vain jatkuu.
Joo, ei voi kun ihmetellä miksi ihmeessä.
Joskus 20 vuotta sitten eli alle kolmikymppisenä. Onneksi ei ole sen jälkeen tarvinnut. Itselläni ei lapsia ole.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä
Päivittäin vauvapalstan syleilyssä.
En vuosiin, onneksi. Inhottaa, kun ihmiset aina tunkee niitä pötkylöitään väkisin toisten syliin.
21 vuotta sitten, olin 19 vuotias ja sylissä oli tietysti pikkusiskoni.
t:vela
En koskaan. Olen lähes totaaliyksinäinen niin ei oo lapsiakaan lähipiirissä. Omasta perheestä haaveillut mut en usko toteutuvan koska normaalit ihmissuhteet välttää minua kuin ruttoa. N35
Olisiko ollut vuonna 2000 kun pikkuveljeni syntyivät, itse olin silloin ala-asteella. Elän velakuplassa enkä pidä lapsista niin ei onneksi tarvitse niitä sylitellä.
N33
En koskaan. Minulla ja sisaruksillani ei ole lapsia. N36
Tuossa kolmisen tuntia sitten🥰 lapsenlasta.
Olen lapseton ja pidin viimeksi sylissä kaverin vauvaa vuonna 2017.
En koskaan. En pitänyt edes veljenpoikaani sylissä.
Joulun alla hellin sylissä siskoni lapsenlasta. :)
Ei vauvan pitäminen ole edes mainitsemisen arvoinen asia. Varsinkaan suomalaisen.
2004 nuorinta sisarustani.
Tuona vuonna pidin häntä sylissä päivittäin ja välillä pitkiäkin aikoja putkeen, koska olin yksi harvoja henkilöitä, joiden sylissä rauhoittui ja lopetti itkun. Olen jollain lailla kuuro vauvojen itkulle, koska se enemmänkin rauhoittaa kuin stressaa minua.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä
En ole ikinä elämässäni pitänyt vauvaa/lasta sylissä. Tuskin tulenkaan pitämään, koska itse en lapsia halua, enkä mielelläni niitä ota syliin tai koske muutenkaan.
N32
Miksi joku alapeukuttaa? Eikö muiden lapsista saa olla onnellinen? Vai sille, että mun lapset ei oo enää pieniä?