Ärsyttää ihmisten pinnallisuus deittailussa. Esim. ite en oo töissä ja...
...moni nainen ajattelee että se kertoo musta jotain. Joo se kertoo sen että oon ollut liiankin suorittajaluonne ja yrittänyt pyrkiä pitkälle, minkä vuoksi otin riskin joka johti työttömyyteen. Jos olisin kunnianhimoton, niin ihan varmasti olisin nyt töissä.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
En halua elättäjäksi, joten en huoli työtöntä puolisoksi.
tämä, moni mies ei siedä, että kumppani tienaa enemmän, niin sen alemmuuden kompensoinniksi pitää maksaa puolet hänelle..nähty on.
Kuinka moni nainen haluaisi treffeille miehen kanssa, joka luokittelee naisen pinnalliseksi jos nainen ei kiinnostu miehestä syystä x? Ei kovin moni. Tuo luokittelu kertoo että ihminen on katkera, vihamielinen ja suunnattoman epävarma. Tuo kertoo ihmisen tarpeesta kontrolloida muiden käytöstä, pakottaa nämä hyväksymään itsensä.
Ei ole ikinä hyvä merkki, kun ihminen ei kykene käsittelemään torjutuksi tulemista.
Olin kerran treffeillä miehen kanssa, en muista väittikö etukäteen olevansa töissä vai tuliko vasta treffeillä puheeksi että hän on työtön. Kiemurteli vähän ennen kuin sanoi sen ja tokaisi perään tylysti, että naiset eivät huoli työttömiä miehiä. Eli alkoi syyllistää minua ensimmäisillä treffeillä. Minua vaan ei ole helppo manipuloida. Päätin heti että ei tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä työttömyys on pysyvä tila ja se riskinotto kouluttautumattomuus?
Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.
AP
Kuinka kauan olet ollut työtön ja onko kyseessä mielenterceysongelmat?
Vastaappa nyt tähän.
Miksi tivaat multa? Olen ollut työtön muutaman kuukauden ja terveystiedoistani en halua puhua suuntaan tai toiseen sen tarkemmin. Jokainen voi arvailla mitä haluaa.
AP
Muutama kuukausi ja olet aivan paniikissa, kun naiset eivät huoli sinua työttömyytesi takia. Kuinka monet pakit olet saanut muutamassa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan siltä, että sinulle on ihan oikein, että olet nyt työtön ja naiseton. Kovat luulot sinulla on itsestäsi. Eli ihan oikein, että tipuit alas.
Tai kenties lauot nyt hieman liian kevyillä tiedoilla tällaisia ajatuksia. Kannattaa miettiä. Aika raskauttavat perusteet pitäisi olla, että leimaa toisen niin kamalaksi ihmiseksi, että hänen elämänsä kuuluu mennä päin helvettiä. Itse en juuri kellekään toivoisi sellaista, vaikka monenlaista kusipäätä tunnenkin.
AP
Itsepähän annat tuollaisen kuvan sinusta itsestäsi näissä kommenteissa.
Sinun tekemäsi tulkinta minusta on sinun vastuullasi, ei minun.
AP
No voisin sanoa, että suurin osa sun kommentteja lukeneista on samaa mieltä kanssani. Joten en epäile yhtään, että myös ne naiset, joita olet yrittänyt tapailla, ovat huomanneet sinussa saman. Mutta siinähän syytät naisia, olethan jumalan lahja naisille, eikö?
Tää menee ihan yli kaikkien äyräiden. Ensinnäkään sulla ei ole mitään faktaa siitä että suurin osa on kanssasi samaa mieltä ja tiedäkkö toisen syyttäminen narsistiksi jos mikä on ylimielistä. Nyt pikkusen nöyrempi suhtautuminen omiin kykyihisi diagnosoida täysin tuntemattomia ihmisiä.
AP
Nyt sinulla menee kirjoittajat sekaisin. Minä en ole sanonut sinua narsistiksi. Vain ylimieliseksi. Olet sitä mieltä, että sinulle kuuluu nainen, koska olet ollut ns. parempaa keskiluokkaa. Mutta ei , se ei mene niin. Naiset saavat ihan itse päättää, kenen kanssa haluavat pariutua. Ja siksi uskon, että työttömyytesi ei ole se syy, vaan sinun asenteesi. Olet hyvää matkaa menossa inceleiden joukkoon. Pysäytä se ennen kuin on myöhäistä.
Minulla oli tyttöystävä varsin vähän aikaa sitten. Kannattaa tulla ulos mustavalkoisesta todellisuudesta missä kaikki eri mieltä olevat ovat inceleitä tms.
AP
Minä en ainakaan tapaile viallisia ihmisiä ja työttömyys on melko selkeä osoitus ihmisen viallisuudesta. Se kertoo, että aikuinen ihminen ei ole hoitanut asioitaan kunnolla ja järkevästi eikä omaa vaadittavaa itsekuria, jotta ei päästä itseään tuohon tilanteeseen. Mukava nähdä, että suurin osa tähän ketjuun kirjoittelevista on samaa mieltä.
Toinen samanlainen viallisuus on lihavuus. Normaali ihminen ei ole lihava.
Pari viikkoa, ehkä kuukausi työttömyyttä on merkityksetöntä eikä vaikuta kiinnostukseen. Sitten jos työttömyys venyy pidemmäksi aikaa niin se kyllä kertoo ihmisestä kaiken mahdollisen. Jokainen ihminen Suomessa kyllä saa jotain työtä, jos haluaa ja jos on ollut yli puoli vuotta työttömänä niin se on sitten ihan oma valinta. Tällainen ihminen ei ansaitsisi mitään tukia saati sitten parisuhdetta. Loisia, yhteiskunnan kuppaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?
Miestä ei haittaa vaikka nainen on työtön.
Miksi olet, että on yksi yhtenäinen miesten mielipide?
Suurinta osaa miehistä ei naisen työ tai työttömyys tai koulutus kiinnosta. Kyllähän joitakin kiinnostaa tietysti varsinkin jos sitä omaa rahaa ei niin ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tapaile viallisia ihmisiä ja työttömyys on melko selkeä osoitus ihmisen viallisuudesta. Se kertoo, että aikuinen ihminen ei ole hoitanut asioitaan kunnolla ja järkevästi eikä omaa vaadittavaa itsekuria, jotta ei päästä itseään tuohon tilanteeseen. Mukava nähdä, että suurin osa tähän ketjuun kirjoittelevista on samaa mieltä.
Eli yleistät että esim. yt:ssä potkut saanut on tehnyt jotain väärin? En kyllä haluis hengata ihmisen kaa jolla on noin kylmä ajatusmaailma. Tollasta odottais kuulevansa jonkun Susanna Kosken suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yleistät että esim. yt:ssä potkut saanut on tehnyt jotain väärin? En kyllä haluis hengata ihmisen kaa jolla on noin kylmä ajatusmaailma. Tollasta odottais kuulevansa jonkun Susanna Kosken suusta.
Potkut voi saada. Ihminen punnitaan siinä miten nopeasti saa uuden työn potkujen jälkeen. Järkevällä ihmisellä on uusi työpaikka jo valmiina takataskussa. Osaavalla ja älykkäällä ihmisellä on niin paljon kysyntää, että voi valita työpaikkansa.
Et siis lähde kanssani treffeille, koska olen 100kg 150cm mittainen nainen, vaan käsket minua menemään tekemään jotain jotta voit jäädä tänne uhriutumaan?
Minä tulin tänne ihan sinua varten, joten saan siis jäädä kanssasi tänne koska niinhän sä sanoit..
Jatketaan siis täällä, kun ei treffeille voida mennä