Ärsyttää ihmisten pinnallisuus deittailussa. Esim. ite en oo töissä ja...
...moni nainen ajattelee että se kertoo musta jotain. Joo se kertoo sen että oon ollut liiankin suorittajaluonne ja yrittänyt pyrkiä pitkälle, minkä vuoksi otin riskin joka johti työttömyyteen. Jos olisin kunnianhimoton, niin ihan varmasti olisin nyt töissä.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän kelpuutat vain hoikat naiset, eikö? Eli se oikeasti pinnallinen on sinä.
N23
Jos itse on hoikka ja ei koe lihavia puoleensävetäviksi, niin miksi pitäisi deittailla lihavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?
Miestä ei haittaa vaikka nainen on työtön.
Ketä miestä? Ainakin omaa miestäni olisi haitannut.
Minua ei haittaa vaikka nainen olisi työtön. Työssä käynti ei kerro ihmisen kunnollisuudesta välttämättä mitään. Sen arvoista, moraalista, luonteesta jne. Liian monet työssä käyvät ongelmaisia ja omituisia monella tavalla, jotka ei ole parisuhde kelpoisia. Taaseen työtön voi olla fiksu, sivistynyt, kunnollinen, luotettava, vaatimaton, ihana jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän kelpuutat vain hoikat naiset, eikö? Eli se oikeasti pinnallinen on sinä.
N23
Jos itse on hoikka ja ei koe lihavia puoleensävetäviksi, niin miksi pitäisi deittailla lihavia?
Jos itse on töissä, haluaa edetä uralla ja panostaa työhönsä sekä tykkää mukavasta elämästä (matkoja, ulkona syömistä, elokuvia, muita maksullisia harrastuksia), niin miksi pitäisi deittailla työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?
Miestä ei haittaa vaikka nainen on työtön.
Ketä miestä? Ainakin omaa miestäni olisi haitannut.
Minua ei haittaa vaikka nainen olisi työtön. Työssä käynti ei kerro ihmisen kunnollisuudesta välttämättä mitään. Sen arvoista, moraalista, luonteesta jne. Liian monet työssä käyvät ongelmaisia ja omituisia monella tavalla, jotka ei ole parisuhde kelpoisia. Taaseen työtön voi olla fiksu, sivistynyt, kunnollinen, luotettava, vaatimaton, ihana jne.
Pitkittynyt työttömyys kertoo rahatilanteesta. Rahatilanne taas vaikuttaa siihen, millaista elämää voidaan yhdessä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä kaikissa muissa on vikaa
Ei nyt kaikissa muissa. Mutta en mä voi itseäni syyllistää kuoliaaksi siitä, että jouduin työttömäksi virhearvion seurauksena. Pitää sallia virheet itselleen. Niiltä ei voi elämässä välttyä, paitsi jos ei koskaan yritäkään mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Jos itse on töissä, haluaa edetä uralla ja panostaa työhönsä sekä tykkää mukavasta elämästä (matkoja, ulkona syömistä, elokuvia, muita maksullisia harrastuksia), niin miksi pitäisi deittailla työttömiä?
Ei pidäkään. Jokainen valitkoon deittikumppaninsa vapaasti. Toki kannattaa muistaa, että mitä tiukempi oma seula on sitä harvemmasta pitäisi löytä hän, jonka kriteereihin minä itse sovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä työttömyys on pysyvä tila ja se riskinotto kouluttautumattomuus?
Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.
AP
Kuinka kauan olet ollut työtön ja onko kyseessä mielenterceysongelmat?
Vastaappa nyt tähän.
Miksi tivaat multa? Olen ollut työtön muutaman kuukauden ja terveystiedoistani en halua puhua suuntaan tai toiseen sen tarkemmin. Jokainen voi arvailla mitä haluaa.
AP
Olet nyt muutaman kuukauden tauolla deittailusta, ei sen kummempaa.
Kuulostaa siltä että sinulla ei ole mikään kiire töihin ja ihmettelet kun arvo naismarkkinoilla on romahtanut. Minusta tässä on mielettömän hyvä tilanne näin maksajan näkökulmasta, on edes joku insentiivi sinullekin työllistyä vauhdilla. Kiitos hyvästä uutisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle työttömänä naisena ei olisi mikään ongelma se, että myös mies olisi työtön. Voitaisiin yhdessä koittaa saada elämiämme järjestykseen ja yhdessä etsiä töitä. Mutta sähän kelpuutat vain hoikat naiset, eikö? Eli se oikeasti pinnallinen on sinä.
N23
Kelpuutan naiset jotka eivät ole joko todella alipainoisia tai merkittävästi lihavampia kuin minä. Minusta aika kohtuullista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mutta miksi työtön nainen suostuu tutustumaan työttömään mieheen vain jos nainen on ylipainoinen?
Tämähän on hypergamiaa.
maksaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.
AP
Vastaappa nyt tähän.
Miksi tivaat multa? Olen ollut työtön muutaman kuukauden ja terveystiedoistani en halua puhua suuntaan tai toiseen sen tarkemmin. Jokainen voi arvailla mitä haluaa.
AP
Kuulostaa siltä että sinulla ei ole mikään kiire töihin ja ihmettelet kun arvo naismarkkinoilla on romahtanut. Minusta tässä on mielettömän hyvä tilanne näin maksajan näkökulmasta, on edes joku insentiivi sinullekin työllistyä vauhdilla. Kiitos hyvästä uutisesta.
Ei mulle terapeuttikaan suositellut pitämään taukoa deittailusta, päinvastoin. Sanoi että kannattaa olla aktiivinen, tavata uusia ihmisiä ja käydä treffeillä eikä eristäytyä kotiin tai kuntosalille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kaikissa muissa. Mutta en mä voi itseäni syyllistää kuoliaaksi siitä, että jouduin työttömäksi virhearvion seurauksena. Pitää sallia virheet itselleen. Niiltä ei voi elämässä välttyä, paitsi jos ei koskaan yritäkään mitään.
AP
Anna ihmisten valita deittikumppaninsa vapaasti. Jos koet, että työttömyytesi haittaa pariutumismahdollisuuksia, niin työllisty.
Ettekö nyt jo näe AP:n rölläämísen läpi? Hän pelaa teillä; kalastelee teiltä kommentteja kirjoittelemalla juuri sopivan höpöhöpöjä kommentteja. Lukekaa hänen viestinsä ajatuksella älkääkä sen jälkeen ruokkiko röllíä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mutta miksi työtön nainen suostuu tutustumaan työttömään mieheen vain jos nainen on ylipainoinen?
Tämähän on hypergamiaa.
Kenestä naisesta me nyt puhumme? Ja kuka edes haluaisi parisuhteeseen, joka perustuu kelpuuttamiseen.
maksaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vastaappa nyt tähän.
AP
Miksi kuulostaa siltä ettei mulla ole kiire töihin? Se on mun pääjuttu joka päivä hakea mulle sopivia töitä. En oo mitään muuta väittänyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Anna ihmisten valita deittikumppaninsa vapaasti. Jos koet, että työttömyytesi haittaa pariutumismahdollisuuksia, niin työllisty.
Eli suosittelet menemään töihin varastolle tai kaupankassalle (mihin pääseminen on kiinni puhtaasta halusta)? Vai mitä tarkoitat tuolla "työllisty"? Minulla ei ole niin mahtavia sukukontakteja tms., että saisin koulutusta vastaavan duunin yhdellä puhelinsoitolla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli suosittelet menemään töihin varastolle tai kaupankassalle (mihin pääseminen on kiinni puhtaasta halusta)? Vai mitä tarkoitat tuolla "työllisty"? Minulla ei ole niin mahtavia sukukontakteja tms., että saisin koulutusta vastaavan duunin yhdellä puhelinsoitolla.
AP
Niin, jos ongelmasi on työttömyys, niin mikätahansa hanttihomma poistaa tuon suuren ongelman treffirintamaltasi.
Se että elämä potkii päähän ja jää tilapäisesti työttömäksi, on täysin ymmärrettävää. Ei vaikuta mun kiinnostukseen mitenkään. Mutta se ettei mukamas vuosien yrityksestä huolimatta mitään työtä nyt vain "löydä", kertoo kyllä enemmän etsijästä. Mä väitän että se on kyllä jollain tavalla elämänasenne. Kerran seurustelin sellaisen miehen kanssa ja vaikka tyyppi olikin alkuun ihana, kyllä toi työttömyys alkoi häiritä pahasti. Mä lähdin töihin ja toinen nukkumaan. Joskus jaksoin kysyä, että no löytyikö tänään työpaikkoja, niin ei muka koskaan. Sitten vaihdettiin puheenaihetta. Pari kertaa yritin auttaakin ja etsiä hyviä paikkoja, mutta aina kaikissa oli jotain vikaa. Jos ei muuta, niin oli "kuullut juttua" että siellä on hirveä esimies tai huono työilmapiiri.
Ja fakta tietty sekin, että mitään ei voinut tehdä ellen minä maksa. Oikeastaan lähtöhalujakaan tuolla miehellä ei kyllä hirveästi ollut, mutta se on toinen stoorinsa. Jossain kohtaa se meni sitten siihen, että mun olisi pitänyt antaa rahaa hänelle omiin projekteihinsa. Näistä tuli sitten ajan myötä jatkuvat riidat. Miehen mukaan minusta tuli "painostava" kun aloin suhteen loppuaikana sanomaan tästä jatkuvasta työttömyydestä ja siitä, ettei hän kotona ollessaan jaksanut hoitaa myöskään kotia. Se suhde oli sitten oikeastaan siinä.
Enää en pitkäaikaistyötöntä kyllä puolisoksi ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun suunnitelmasi sitten on? Kauanko olet ollut työtön? Haetko aktiivisesti töitä ja luuletko työllistyväsi nopeasti? Jos et, niin mikä varasuunnitelmasi on? Oletko muuten aktiivinen vai makaatko vain kotona? Elätkö vain tuilla vai onko sinulla säästöjä ja varallisuutta? Kaikki nämä vaikuttaa siihen, onko työttömyys turn off.
Mikset tee töitä maanantaina aamupäivällä?
Vierailija kirjoitti:
maksaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vastaappa nyt tähän.
AP
Miksi kuulostaa siltä ettei mulla ole kiire töihin? Se on mun pääjuttu joka päivä hakea mulle sopivia töitä. En oo mitään muuta väittänyt.
AP
Olen KTM, mutta jos oma työttömyys pitkittyisi niin menisin viimekädessä vaikka varastohommiin mitä tuli opiskellessa tehtyäkin. Jos työrintamalla on todella hiljaista niin kannattaa miettiä että joko uudelleenkouluttautuu tai sitten menee ja etsii muita töitä. Kenellekään on tuskin ongelma jos olet ns. työpaikkojen välissä mutta tämän keskustelun perusteella ongelmaa on vähän muillakin osa-alueilla.
Miksi olet, että on yksi yhtenäinen miesten mielipide?