Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin MS-tautiin ja ostin "surulahjaksi" yli 300 euron kasvovoiteet. Mies on karheena asiasta.

Vierailija
23.04.2023 |

Sairastuminen oli mulle tosi kova pala ja halusin lohduttaa itseäni laadukkaalla kasvovoiteella. Ja voi luoja, että se on loistava tuote. No mutta mies ei tajua ollenkaan ja jätättää turhasta rahan käytöstä. Mulle se ostos ei ollut turha, voide todellakin toimii, ja voin sanoa, että suuresti vit uttaa, kun jatkossa en voi sitä enää ostaa.
Elämä jatkuu MS-taudin kanssa, ja haluan edelleen näyttää hyvältä...

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoittaa karheena oleminen, mutta tsempit sinulle. Tottakai saat välillä hemmotella itseäsi

Vierailija
62/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule läträä nyt sen voitees kanssa, olet sen ansainnut. Typerä mies. Mitähän se itse tuumaisi jos vastaava diagnoosi osuisi omalle kohdalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule läträä nyt sen voitees kanssa, olet sen ansainnut. Typerä mies. Mitähän se itse tuumaisi jos vastaava diagnoosi osuisi omalle kohdalle?

Varmaan itkuisena ratsastanut munanjatkeella auringonlaskuun.

Vierailija
64/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt maksullisiin hakemaan lohtua ja uusia kokemuksia. Sehän on aina loistava ja eettinen sijoitus.

Vierailija
65/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.

Kuka hemmetti tälle on antanut alapeukkuja?

Millä piristäisit itseäsi, jos olisit juuri saanut kuulla vakavasta ja pahenevasta sairaudesta? Varmaan jollain ilmaisella, ehkä olisit laittanut radion päälle.

Juu, ja hanavedellä olisi voinut pestä naamansa ilmaiseksi! Mitä sitä itseään hemmottelemaan stressaavassa elämäntilanteessa, tärkeintä ettei vaan käytä rahaa mihinkään turhaan! /s

Vierailija
66/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan nyt ap:lle luvan hemmotella itseään loppuelämänsä niin paljon kuin huvittaa. Ostat sen voiteen jatkossakin jos haluat ja miehelle kengänkuva persauksiin, tuollaiseen ei kannata elämäänsä tuhlata.

Itse ostelin syövän ja kaljuuden jälkeen ihanan tuoksuisia suihkusaippuoita(säteiden aikaan ei saanut kainaloita pestä pesuaineella) ja hiustenhoitoaineita kaapin täyteen. Lisäksi ihanan värisiä mekkoja. Sittemmin kun odottelin tuloksia onko syöpä uusiutunut ja levinnyt(ei ollut) monta kuukautta niin ostelin ihanan värisiä luomivärejä varmaan tonnilla. Eli jos törmäätte keski-ikäiseen tätiin jolla on näyttävän värikkäät silmämeikit niin se olen minä.

Ajatella että piti syöpä käydä läpi ennen kuin tajusin miten ihana väri vedenvihreä on.

Vierailija
67/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan nyt ap:lle luvan hemmotella itseään loppuelämänsä niin paljon kuin huvittaa. Ostat sen voiteen jatkossakin jos haluat ja miehelle kengänkuva persauksiin, tuollaiseen ei kannata elämäänsä tuhlata.

Itse ostelin syövän ja kaljuuden jälkeen ihanan tuoksuisia suihkusaippuoita(säteiden aikaan ei saanut kainaloita pestä pesuaineella) ja hiustenhoitoaineita kaapin täyteen. Lisäksi ihanan värisiä mekkoja. Sittemmin kun odottelin tuloksia onko syöpä uusiutunut ja levinnyt(ei ollut) monta kuukautta niin ostelin ihanan värisiä luomivärejä varmaan tonnilla. Eli jos törmäätte keski-ikäiseen tätiin jolla on näyttävän värikkäät silmämeikit niin se olen minä.

Ajatella että piti syöpä käydä läpi ennen kuin tajusin miten ihana väri vedenvihreä on.

Olet ihana 😍 Mulla on mäsä, ja sen rankka rantautuminen vuosien meinaamisen jälkeen vesitti viimeisetkin rippeet ns normaaliudestani - enää ei tarvitse edes yrittää. Minä olen keski-ikäinen täti, jolla on peppuun saakka kasvatetut hiukset ja mauttomat jutut. Juon joka lauantai pikkupullon kuohuvaa, kirjoittelen epäsopivaa materiaalia ja kehtaan sanoa ihan suoraan kaikille etten jaksa juurikaan mitään - eikä edes kiinnosta. Minulla ei ole enää mitään rooleja sen enempää yhteiskunnassa kuin kotonakaan, enkä jaksa niitä muiltakaan katsella. Olen katoamassa olemattomuuden ytimeen, ja se jos jokin on vapauttavaa!

Vierailija
68/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tärkein kysymys: kenen rahoilla ko. voiteen ostit?

Vierailija
69/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä käyttää sairauksia tälläisiin miesten vastenmielisyydellä hekumoiviin provoihin. Syön hatullisen sitä itseään, jos ap:lla on ms-tauti.

Vierailija
70/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lohtua kallis ostos tuo?

Olisiko sama lohtu tullut mistä tahansa kalliista ostoksesta?

Psykologia on kumma juttu.

Kun sairastuu vakavasti, pistetään rahaa menemään, koska "ollaan edelleen sen arvoisia"

Vierailija
71/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sairastuu vakavasti, pistetään rahaa menemään, koska "ollaan edelleen sen arvoisia"

No mitä itse tekisit?

Yksi tuttuni diagnoosin jälkeen matkusti Pariisiin, kun oli aina sinne halunnut. Niitä omia unelmia saa toteuttaa ihan missä vaiheessa elämää, se ei kuulu muille.

Vierailija
72/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse tekisit?

Yksi tuttuni diagnoosin jälkeen matkusti Pariisiin, kun oli aina sinne halunnut. Niitä omia unelmia saa toteuttaa ihan missä vaiheessa elämää, se ei kuulu muille.

Tämän tajuan hyvin. Vaikka kaikkien taudinkuva ei ole vaikea, osa on. Tällöin liikkuminen jopa apuvälineillä on hankalaa, jaksaminen fatiikin vuoksi lähes nolla, ja osa menettää näkönsä. Siksi tuo matkan ajankohta saattaa olla viimeinen mahdollinen.

Vierailija
73/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies siis marmattaa 300 euron ostoksesta, kun vaimo on saanut vakavasta sairaudesta diagnoosin.

Käsi ylös kuka uskoo, että noin 'empaattinen ja huolehtiva' mies jää ap:n rinnalle katselemaan, kun sairaus etenee. Just. Eiköhän tuo edusta sitä melko yleistä miestyyppiä, joka häippää heti, kun 'vaimoesineeseen' tulee vika.

Vierailija
74/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies siis marmattaa 300 euron ostoksesta, kun vaimo on saanut vakavasta sairaudesta diagnoosin.

Käsi ylös kuka uskoo, että noin 'empaattinen ja huolehtiva' mies jää ap:n rinnalle katselemaan, kun sairaus etenee. Just. Eiköhän tuo edusta sitä melko yleistä miestyyppiä, joka häippää heti, kun 'vaimoesineeseen' tulee vika.

Samaa mieltä. Ap:na harkitsisin eroa _nyt_. Seuraavaksi alkaa nimittäin kiusaaminen ja muu henkinen väkivalta.

Vierailija
75/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic, mutta ettei vain olisi nämä voiteet osittain syypää ms-taudin yleistymiseen, sehän on yleistynyt huimasti erityisesti nuorten naisten keskuudessa.

Itseäni ainakin arveluttaisi tunkea naamaani joka päivä kasa kemikaaleja. Tässä on käynnissä pitkäkestoinen ihmiskoe, kukaan ei tiedä näiden aineiden pitkäaikaisvaikutuksia. Englannin kuningatar kaunisti itseään lyijypuuterilla jonka epäillään olleen syypää hänen kuolemaansa.

Vierailija
76/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offtopic, mutta ettei vain olisi nämä voiteet osittain syypää ms-taudin yleistymiseen, sehän on yleistynyt huimasti erityisesti nuorten naisten keskuudessa.

Itseäni ainakin arveluttaisi tunkea naamaani joka päivä kasa kemikaaleja. Tässä on käynnissä pitkäkestoinen ihmiskoe, kukaan ei tiedä näiden aineiden pitkäaikaisvaikutuksia. Englannin kuningatar kaunisti itseään lyijypuuterilla jonka epäillään olleen syypää hänen kuolemaansa.

Puhutko sinä Elisabethista, joka kuoli 96-vuotiaana? Lyijypuuteriin? 😳

Vierailija
77/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko sinä Elisabethista, joka kuoli 96-vuotiaana? Lyijypuuteriin? 😳

En puhu.

Vierailija
78/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006318579.html

Mika Putkonen on hoitanut sairastamaansa MS-tautia lääke­kannabiksella jo 11 vuotta – ”Koskaan en tiedä, uusitaanko reseptiä”

MS-tautia sairastava Mika Putkonen ihmettelee, miksei lääkekannabiskeskusteluissa kuulla kasvia sairauksien hoitoon käyttäviä ihmisiä.

Kolme grammaa päivässä.

Se on MS-tautia sairastavan 42-vuotiaan espoolaisen Mika Putkosen lääkekannabiksen päiväannos.

Jos määrää miettii viihdekäytön näkökulmasta, annos on todella suuri.

”Sairaalle ihmiselle, joka hoitaa itseään lääkekannabiksella, se on aika normaaliannos”, sanoo Putkonen.

Putkonen on hoitanut itseään lääkekannabiksella jo 11 vuotta.

Onko kliinistä tutkimista ja näyttöä, että kyseinen huume auttaa millään tavoin MS taudissa vai onko kyse enempi uskomushoidosta? Voi jopa huonontaa oireita. Näitä kysymyksiä kannattaa kysellä

Vierailija
79/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä jättää miehen jos se sairastuu.

Vierailija
80/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006318579.html

Mika Putkonen on hoitanut sairastamaansa MS-tautia lääke­kannabiksella jo 11 vuotta – ”Koskaan en tiedä, uusitaanko reseptiä”

MS-tautia sairastava Mika Putkonen ihmettelee, miksei lääkekannabiskeskusteluissa kuulla kasvia sairauksien hoitoon käyttäviä ihmisiä.

Kolme grammaa päivässä.

Se on MS-tautia sairastavan 42-vuotiaan espoolaisen Mika Putkosen lääkekannabiksen päiväannos.

Jos määrää miettii viihdekäytön näkökulmasta, annos on todella suuri.

”Sairaalle ihmiselle, joka hoitaa itseään lääkekannabiksella, se on aika normaaliannos”, sanoo Putkonen.

Putkonen on hoitanut itseään lääkekannabiksella jo 11 vuotta.

Onko kliinistä tutkimista ja näyttöä, että kyseinen huume auttaa millään tavoin MS taudissa vai onko kyse enempi uskomushoidosta? Voi jopa huonontaa oireita. Näitä kysymyksiä kannattaa kysellä

Muusta en tiedä, mutta on tietyissä kivuissa/hermokivussa ainoa mikä auttaa. Ja joo, mieluummin kannabis kuin ikuinen opiaattikierre.