Sairastuin MS-tautiin ja ostin "surulahjaksi" yli 300 euron kasvovoiteet. Mies on karheena asiasta.
Sairastuminen oli mulle tosi kova pala ja halusin lohduttaa itseäni laadukkaalla kasvovoiteella. Ja voi luoja, että se on loistava tuote. No mutta mies ei tajua ollenkaan ja jätättää turhasta rahan käytöstä. Mulle se ostos ei ollut turha, voide todellakin toimii, ja voin sanoa, että suuresti vit uttaa, kun jatkossa en voi sitä enää ostaa.
Elämä jatkuu MS-taudin kanssa, ja haluan edelleen näyttää hyvältä...
Kommentit (116)
Mikä voide? Ja mitä se miehelle kuuluu.
Miksi koit tarvetta löytää lohtua voiteesta?
Hittoon miehen mielipiteet. Ymmärtääkö ollenkaan miltä tuollaisen uutisen kanssa tuntuu elää?
Jos suuren surun keskellä löydät lohtua jostain, oli se sitten kallis voide taikka ulkomaanmatka, niin omasta mielestä ihan sallittua tuhlata sen verran itseensä.
Lidlin 4€ voiteet on testien mukaan ihan yhtä laadukkaita. Ei kannata laittaa rahaa haaskuuseen.
Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.
Vierailija kirjoitti:
Jos suuren surun keskellä löydät lohtua jostain, oli se sitten kallis voide taikka ulkomaanmatka, niin omasta mielestä ihan sallittua tuhlata sen verran itseensä.
Kunhan olet nainen. Mies jos surun keskellä ottaa ja lähtee reissuun tai ostaa jotain, tämä on itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin 4€ voiteet on testien mukaan ihan yhtä laadukkaita. Ei kannata laittaa rahaa haaskuuseen.
Sori, mutta niissä testeissä ei ole ollut ton hintaluokan voiteita.
Ja olen kokeillut Lidlin voidetta sekä kalliita, niin kyllä pääosa hintavista on oikeasti parempia. Jos on hyväihoinen, niin silloin ei juuri ole väliä, mitä voidetta käyttää tai käyttääkö ollenkaan.
Sensain voide oli kyseessä.
Ja olen todella saanut hyvää oloa siitä, koska ihoni oikeasti on voiteen ansiosta paremman näköinen. Ja kuten alussa sanoin, niin ottaa todella päähän, kun jatkossa pitää palata halvempaan voiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hittoon miehen mielipiteet. Ymmärtääkö ollenkaan miltä tuollaisen uutisen kanssa tuntuu elää?
Suurin osa ihmisistä ei tajua hevon huttua sairauden ja kärsimyksen kanssa elämisestä. Pahimmat jota kettuilevat ja kiusaavat siitä. Kaikkeen on tullut törmättyä, ihmisyys on aika varjoista.
MS myös minulla.
Teit ihan oikein! Vuosia tätä paskaa sairastaneena olen ilmoittanut muille, että mun tekemiseni ei kuulu heille, enkä kuuntele minkäänlaista arvostelua. Jos haluan kolmannen tissin, niin sellaisen myös hankin. Teen kropallani ja varsinkin omilla rahoillani mitä haluan. Miksi? Koska siihen voin itse vaikuttaa. Sairaus tekee mulle mitä haluaa, en pysty vaikuttamaan siihen mitenkään, joten kaikkeen mihin voin itse vaikuttaa, vaikutan.
Ja tässäpä yksi syy miksi on koskaan suostuisi siihen että kaikki rahat on yhteisiä. Aina pitää olla omaa rahaa jolla saa tehdä ja ostaa just sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.
Kyllä, mutta mihin se mies olisi laittanut rahansa edes ilman diagnoosia? Uuteen autoon tai muuhun vitkuttimeen.
kaikki lienee hyvin jos laitat oman osuutesi yhteisiin kuluihin etä selitä jotain kuinka sulla tekee tiukkaa rahasta joten jää vuokrat maksamatta.
Ja muista että kun mies laittaa tuon rahan alkoholiin, se on sulle ok.
Onhan?
Ymmärrän täysin käytöksesi tuossa tilanteessa saa hemmotella itseään älä välitä muiden puheista hyvää jatkoa sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta niissä testeissä ei ole ollut ton hintaluokan voiteita.
Ja olen kokeillut Lidlin voidetta sekä kalliita, niin kyllä pääosa hintavista on oikeasti parempia. Jos on hyväihoinen, niin silloin ei juuri ole väliä, mitä voidetta käyttää tai käyttääkö ollenkaan.
Sitten vaan esittämään todisteet siitä, että se 0.0001% bong bong- uutetta tekee siihen rasvaan mitään eroa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
kaikki lienee hyvin jos laitat oman osuutesi yhteisiin kuluihin etä selitä jotain kuinka sulla tekee tiukkaa rahasta joten jää vuokrat maksamatta.
Ja muista että kun mies laittaa tuon rahan alkoholiin, se on sulle ok.
Onhan?
Alkoholiin?? Wtf. Juoppo saa oikeutuksensa dokaamiseen jopa ventovieraan sairastumiskertomuksesta. Urpå.
Ap:lle kaikkea hyvää ja nauti joka kerrasta kun sivelet sitä ihanaa voidetta itseesi. Mulla oli kerran voide joka oli kuin silkkiä ja rakkautta iholla, ah. Maksoi hulluna. En kyllä raportoinut miehelle.
Olisi tutkinnan paikka selvittää miksi Suomessa sairastutaan muita maita enemmän ms- tautiin.
Nuoret aikuiset varsinkin. Eniten Etelä - pohjanmaalla.
Itse ostin 1000€ laukun kun sain MS-diagnoosin. Ei tosin ollut ukkoa valittamassa :) Ex tuhlasi kymppitonneja sinne sun tänne kun sairastui Crohnin tautiin joten osaa ne miehetkin..
Otsikossa vahingossa monikko, yhden voiteen ostin.