Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin MS-tautiin ja ostin "surulahjaksi" yli 300 euron kasvovoiteet. Mies on karheena asiasta.

Vierailija
23.04.2023 |

Sairastuminen oli mulle tosi kova pala ja halusin lohduttaa itseäni laadukkaalla kasvovoiteella. Ja voi luoja, että se on loistava tuote. No mutta mies ei tajua ollenkaan ja jätättää turhasta rahan käytöstä. Mulle se ostos ei ollut turha, voide todellakin toimii, ja voin sanoa, että suuresti vit uttaa, kun jatkossa en voi sitä enää ostaa.
Elämä jatkuu MS-taudin kanssa, ja haluan edelleen näyttää hyvältä...

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin 4€ voiteet on testien mukaan ihan yhtä laadukkaita. Ei kannata laittaa rahaa haaskuuseen.

Oli muuten testattu ja rankattu maailman parhaaksi kosteusvoiteeksi joka oikeasti toimii. Käytän itsekin sitä ja tunnen että iho nauttii kun laitan tuota, loppuu kutina ja kiristys. Kyseessä Cien Aqua day ja night voiteet.

Vierailija
42/116 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.

Kuka hemmetti tälle on antanut alapeukkuja?

Millä piristäisit itseäsi, jos olisit juuri saanut kuulla vakavasta ja pahenevasta sairaudesta? Varmaan jollain ilmaisella, ehkä olisit laittanut radion päälle.

Vaikka et minulta kysynytkään niin vastaan silti. Ensinnäkään minulla ei ole satoja euroja ylimääräistä laittaa mihinkään, eikä muutenkaan ostelu ole se, millä pystyisin itseäni lohduttamaan, koska ostelu on mielestäni vastenmielistä puuhaa.

Todennäköisesti tekisin herkulliset eväät ja lähtisin pitkälle (noin 100 km, tai niin pitkälle kuin sen hetkinen kunto antaisi myöten) pyörälenkille ja nousisin lenkin puolivälissä jollekin korkealle näköalapaikalle syömään eväitä ja siinä kannonnokassa istuessani ihailisin upeita maisemia ja söisin herkullisia eväsleipiä ja joisin kahvia ja olisin onnellinen siitä, että vielä kykenen tällaisia lenkkejä tekemään.

Ymmärrän toki että sinua tällainen lenkki ei varmaan lohduttaisi pätkääkään, mutta minulle se olisi paras mahdollinen lohdutus, olisi se lenkki miten pitkä tahansa.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kellään on valittamista, kos omilla rahoillaan ostaa ja on siihen helposti varaa.

Sitä välttäisin, että jonkun diagnoosiin saatuaan vetää taloutensa (ja perheen talouden samalla) tiukoille.

Vierailija
44/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä piristäisit itseäsi, jos olisit juuri saanut kuulla vakavasta ja pahenevasta sairaudesta? Varmaan jollain ilmaisella, ehkä olisit laittanut radion päälle.

Vaikka et minulta kysynytkään niin vastaan silti. Ensinnäkään minulla ei ole satoja euroja ylimääräistä laittaa mihinkään, eikä muutenkaan ostelu ole se, millä pystyisin itseäni lohduttamaan, koska ostelu on mielestäni vastenmielistä puuhaa.

Todennäköisesti tekisin herkulliset eväät ja lähtisin pitkälle (noin 100 km, tai niin pitkälle kuin sen hetkinen kunto antaisi myöten) pyörälenkille ja nousisin lenkin puolivälissä jollekin korkealle näköalapaikalle syömään eväitä ja siinä kannonnokassa istuessani ihailisin upeita maisemia ja söisin herkullisia eväsleipiä ja joisin kahvia ja olisin onnellinen siitä, että vielä kykenen tällaisia lenkkejä tekemään.

Ymmärrän toki että sinua tällainen lenkki ei varmaan lohduttaisi pätkääkään, mutta minulle se olisi paras mahdollinen lohdutus, olisi se lenkki miten pitkä tahansa.

M47

Oot niin söpö liikunta-addiktioinesi. Jos nyt kuitenkin palataan realiteetteihin. Etenevä sairaus todetaan yleensä pahenemisvaiheessa, ja ainakin minä olin mäsän diagnosoinnissa täysin raato, hetkellisesti pyörätuolikamaa. Olin täysin varma, että kuolen sinne sairaalakeikalle, jätätin touhun turhan pitkälle. Mutta toki toki, aja sinä 100 km fillarilla vaikka neliraajahalvaantuneena. Minä voisin haluta skumppaa ja sushia, seitinohuet päiväkänni 🤩😍

Vierailija
45/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä niistä rahoista säästämään. 300 on pikkusumma surulahjaan. Verrattuna vaikka mitä miehet usein ostavat viidenkympin kriisissään.

m

Vierailija
46/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä niistä rahoista säästämään. 300 on pikkusumma surulahjaan. Verrattuna vaikka mitä miehet usein ostavat viidenkympin kriisissään.

m

Raha on tässä kohtaa aika yhdentekevää. Törmää aika pahasti todellisuuteen, kun alkaa prakata sekä näkö että liikkuminen. Hermosärky ja fatiikki 24/7. Mulla ei tehonnut lääkitykset.

Vierailija
47/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

Raha on tässä kohtaa aika yhdentekevää. Törmää aika pahasti todellisuuteen, kun alkaa prakata sekä näkö että liikkuminen. Hermosärky ja fatiikki 24/7. Mulla ei tehonnut lääkitykset.

Tympeä ja epäsympaattinen mies sulla. Voisko sen lähettää jollain halparahtifirmalla Hollantiin eutanasiaan. Itella ehkä?

-sama

Vierailija
48/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa hinta muutama satanen. Ei ole mitään väliä kun vakava sairaus. Olisi voinut olla tuhansien eurojen ostos ihan hyvin. Ihan sama, terveyttä ei oikein voi edes mitata rahassa.

Vierailija
49/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Jos minä olisin saanut diagnoosin sairaudesta, jossa on etenkin tasapainohäiriöitä, en todellakaan lähtisi pyöräilemään maantielle autoliikenteen sekään. Ei siihen tarvita kuin satasta ajava rekka, niin sen ajaessa ohi pyörää voi olla vaikea pitää pystyssä. Pientareella ei voi ajaa, kun siellä on säästösyistä vain viiden sentin levyinen päällyste. Kaiken lisäksi pyöräreissua saisi odottaa viikkoja ennen kuin pahin katu- ja siitepölykausi on ohi.

Vierailija
50/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se helvetinsika, kitesee muutamasta satasesta. Itse olisin ymmärtänyt muutaman tuhannenkin vaikka pienituloisten olenkin.

M 43

Vierailija
51/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin 4€ voiteet on testien mukaan ihan yhtä laadukkaita. Ei kannata laittaa rahaa haaskuuseen.

Oli muuten testattu ja rankattu maailman parhaaksi kosteusvoiteeksi joka oikeasti toimii. Käytän itsekin sitä ja tunnen että iho nauttii kun laitan tuota, loppuu kutina ja kiristys. Kyseessä Cien Aqua day ja night voiteet.

Menee vähän ohi, mutta mistä tuo testi löytyy? Mitä ne muut tuotteet oli? Onko Cien hajustamaton?

Vierailija
52/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät terveiset eksälle! Myös hänen nimikirjaimet on MS! Onkohan se jokin enne? Tuleeko häneenkin tuo kamala tauti?

Vierailija
53/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omilla rahoillasi ostit eikä sillä ole mitään vaikutusta yhteiseen talouteen, olkoon mies hiljaa.

Mies ei ole tietenkään millään tavalla ottanut kantaa sairauteesi, mutta jostakin syystä sinä sen unohdit mainita. Se olisi paljon ikävämpi asia.

Vierailija
54/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain saa itseään hemmotella.

Jaksamista uudenlaiseen elämään totuttelussa.

Vierailija
55/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 'rikkaassa' perheessä vaimo nitkutteli jollain rikkinäisellä halvalla kotitalouslaitteella ostamatta uutta tai ei pyytänyt korjausta tilanteeseen...perheen miehet harrasti laadukasta moottoriurheilua huippuvehkeillä.  Kuinka voikaan vielä olla näin, että mennään taloudellisista syistä naimisiin ja suostutaan orjan osaan eli ollaan sitten taustajoukoissa muonitus- ja huoltojoukkoina, perheen naiset. Jos tulee ero, jäät täysin oman onnesi nojaan, joten pysy orjana. 

Vierailija
56/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hittoon miehen mielipiteet. Ymmärtääkö ollenkaan miltä tuollaisen uutisen kanssa tuntuu elää?

Ei, ei jotkut ymmärrä. Itselläni ilmeni juuri mahdollisesti tappava sairaus, ja jotkut ihmiset pommittavat edelleen mitättömillä stressinaiheillaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotkut ihmiset taitavat lähteä elämästäni vaihtoon.

Vierailija
57/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittoon miehen mielipiteet. Ymmärtääkö ollenkaan miltä tuollaisen uutisen kanssa tuntuu elää?

Ei, ei jotkut ymmärrä. Itselläni ilmeni juuri mahdollisesti tappava sairaus, ja jotkut ihmiset pommittavat edelleen mitättömillä stressinaiheillaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotkut ihmiset taitavat lähteä elämästäni vaihtoon.

Oi tietäisittepä vaan. Osa suorastaan nauttii toisen kärsimyksestä; minulle kettuiltiin pienentyneestä elämänpiiristä, kasvojen kortisoniturvotuksesta, ties mistä. Jos ikinä sattuisin elämään tätä ihmisvarjoa pidempään, käyn todellakin kaivertamssa omin käsin hautakiveensä *Kahden metrin karsina ja siellä pysyy!*

Vierailija
58/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti taustalla on kiistaa holtittomasta taloudenpidosta. Tuskin mikään yksittäinen 300e lohdutuslahja saa tuollaista aikaan.

Vierailija
59/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan kestää epämiellyttävä haju...

Vierailija
60/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikävimpiä mahdollisia aikuisiän kroonisia sairauksia. Tosi pahoillani puolestasi.