Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin MS-tautiin ja ostin "surulahjaksi" yli 300 euron kasvovoiteet. Mies on karheena asiasta.

Vierailija
23.04.2023 |

Sairastuminen oli mulle tosi kova pala ja halusin lohduttaa itseäni laadukkaalla kasvovoiteella. Ja voi luoja, että se on loistava tuote. No mutta mies ei tajua ollenkaan ja jätättää turhasta rahan käytöstä. Mulle se ostos ei ollut turha, voide todellakin toimii, ja voin sanoa, että suuresti vit uttaa, kun jatkossa en voi sitä enää ostaa.
Elämä jatkuu MS-taudin kanssa, ja haluan edelleen näyttää hyvältä...

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ilmoittaa että mies joutuu jossain vaiheessa ottamaan yksin vastuun perheen elättämisestä ja joutuu vielä sinua hoitamaan jonka jälkeen alkaa kuulemaan kuinka nainen tuhlaa mahdollisimman paljon rahaa turhuuksiin jotka olisi voinut säästää myöhempiä välttämättömiä menoja varten

Vierailija
102/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne on naisetkin vähän karheina, kun mies pistää rahat moottoripyörään ja avoautoon, tuleehan hän sentään heittämään veivinsä joskus 30 vuoten päästä siitä.

Moottoripyörä ja rasva ei ole mitenkään vertailukelpoisia. Ketjurasvaa ja kasvorasvaa voi verrata kun lähes samaa tuotetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän isommat ongelmat siellä, kuin MS- tauti, jos ostaa 300 eurolla jotain ryppyvoidetta.

Toivottavasti ostit omilla rahoillasi, etkä perheen yhteisiin tekemisiin tarkoitetuilla varoilla.

Mikä tällainen "surulahja" edes on, tänään esiintynyt useammassa provoviestissä.

Vierailija
104/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, mitä ajattelit. Ostitko voiteet

omilla vai miehen rahoilla. Voisin kuvitella, että mies ei ilkeyttään ollut negatiivinen, vaan oli ehkä huolestunut, eikä osannut ilmaista ajatuksiaan toisin.

Vierailija
105/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ämpärillistä sitä Ainu- hoitovoidetta sillä kolmellasadalla egellä sieltä Saiturinpörssistä tai Tokmannilta saa?

Vierailija
106/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittoon miehen mielipiteet. Ymmärtääkö ollenkaan miltä tuollaisen uutisen kanssa tuntuu elää?

Ei, ei jotkut ymmärrä. Itselläni ilmeni juuri mahdollisesti tappava sairaus, ja jotkut ihmiset pommittavat edelleen mitättömillä stressinaiheillaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotkut ihmiset taitavat lähteä elämästäni vaihtoon.

Oi tietäisittepä vaan. Osa suorastaan nauttii toisen kärsimyksestä; minulle kettuiltiin pienentyneestä elämänpiiristä, kasvojen kortisoniturvotuksesta, ties mistä. Jos ikinä sattuisin elämään tätä ihmisvarjoa pidempään, käyn todellakin kaivertamssa omin käsin hautakiveensä *Kahden metrin karsina ja siellä pysyy!*

Minkälainen ihminen kiusaa sairaudesta?

Tässä nyt oli paljon muutakin, ja hän ilmeisesti inhosi ja vihasi minua jotenkin alitajuisesti syvästi ihan ihmisenäkin. Sellainen, jota kuvottaa/inhottaa/pelottaa heikkous ja erilaisuus - kaikki ns omasta normaalista poikkeava. Ilmeisesti on jotenkin ylivoimaisen mahdotonta kuvitella, että se käsittämätön, kaiken pysäyttävä ja kaatava, jopa elämän lopettava sairaus voi osua myös omaan nilkkaan. Saatika ymmärtää kärsimyksen, väsymyksen ja pohjattoman pimeyden tuottamaa elämänhaluttomuutta ja voimattomuutta. En tiedä.

Vierailija
107/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja! Ymmärrän! Mene vielä hierojalke, kampaajalle, mihin vain hellittäväksi. Haistata paskat tollaselle junttimiehelle. Tää on sun elämä.

Vierailija
108/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasin liput Tokioon, ku oli flunssa, eihän sitä tiedä millon kuolema iskee.

T. setämies.

Vierailija
109/116 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tutkinnan paikka selvittää miksi Suomessa sairastutaan muita maita enemmän ms- tautiin.

Nuoret aikuiset varsinkin. Eniten Etelä - pohjanmaalla.

Tulee mieleen Etelä - Pohjanmaan kohdalla se, mikä osuus saattaisi olla hopeavedellä? Siellä käytetään laittomasti huuhaa hopeavettä ja on todettu sen olevan haitallista terveydelle. Lääkärit tuomitsevat jyrkästi ja löytyy tietoa mitä ko vesi vahingoittaa.

Vierailija
110/116 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset hemmotella itseänne ainakin joskus. Eikä tarvii olla " syytä".

Jotain kivaa mikä ilahduttaa juuri itseä.

Meikkiä, hajuvettä, alusvaatteita jne.

Vierailija
111/116 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on parannuskeino tai hidastuskeino niin ettei se etene tärinävaiheeseen. Lue tarpeeksi, niin löydät tietoa.

Vierailija
112/116 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille inisijöille lisää inistävää, mä saan 100e/kk verottomana vammaistukea MS-taudin takia, en maksa auton käyttöveroa, enkä uuden auton autoveroa. Yhy, yhy! Niin ja mulla on invaparkkeerauslupa, sillä saa pysäköidä ilmaiseksi pysäköintikieltoalueelle. Ja kaiken lisäksi mun vuoden lääkkeet maksoi lähes 20 000e yhteiskunnalle.

Nyt kaikki kateelliset jonoon, niin vaihdetaan osia. Ota sä mun sairaus, niin saat mun "edut". Kelpaisiko?

Vierailija
113/116 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille inisijöille lisää inistävää, mä saan 100e/kk verottomana vammaistukea MS-taudin takia, en maksa auton käyttöveroa, enkä uuden auton autoveroa. Yhy, yhy! Niin ja mulla on invaparkkeerauslupa, sillä saa pysäköidä ilmaiseksi pysäköintikieltoalueelle. Ja kaiken lisäksi mun vuoden lääkkeet maksoi lähes 20 000e yhteiskunnalle.

Nyt kaikki kateelliset jonoon, niin vaihdetaan osia. Ota sä mun sairaus, niin saat mun "edut". Kelpaisiko?

Suomessa ollaan kateellisia aivan kaikesta. Odotan täällä hengitystä pidätellen, että joku tulee määkimään *mene töihin* ja *tuet pois*!

Vierailija
114/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan kateellisia aivan kaikesta. Odotan täällä hengitystä pidätellen, että joku tulee määkimään *mene töihin* ja *tuet pois*!

Samaa odotan! Mä kyllä käyn yhä töissä, teen asiantuntijatyötä ja pyrin tietenkin saamaan hyvää palkkaa, koska sen mukaan mun eläkekin sitten lasketaan. On täysin varmaa, että en tule tekemään töitä eläkeikään saakka, vaan jään työkyvyttömyyseläkkeelle varmasti n. 15 vuotta aikaisemmin, jos sairaus pysyy vakaana ja paljon aikaisemmi, jos tilani huononee.

Vierailija
115/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki oon vaativalla alalla asiantuntijana.

Vierailija
116/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäki oon vaativalla alalla asiantuntijana.

Oletko kertonut töissä sairastumisestasi? Jos et, niin mieti tarkkaan, kerrotko edes ja jos, niin kenelle. Edellyttää tietysti sen, ettei oireet näy jatkuvasti ulospäin. Ihmisten tietämys tästä sairaudesta on niin heikkoa, etten ainakaan itse jaksaisi selitellä kenellekään mitään ylimääräistä. En kaipaa sääliä, enkä muuta kuin tarvitsemaani "erityiskohtelua", esim. että voin käyttää hissiä.