Sairastuin MS-tautiin ja ostin "surulahjaksi" yli 300 euron kasvovoiteet. Mies on karheena asiasta.
Sairastuminen oli mulle tosi kova pala ja halusin lohduttaa itseäni laadukkaalla kasvovoiteella. Ja voi luoja, että se on loistava tuote. No mutta mies ei tajua ollenkaan ja jätättää turhasta rahan käytöstä. Mulle se ostos ei ollut turha, voide todellakin toimii, ja voin sanoa, että suuresti vit uttaa, kun jatkossa en voi sitä enää ostaa.
Elämä jatkuu MS-taudin kanssa, ja haluan edelleen näyttää hyvältä...
Kommentit (116)
Huoh. Niin huono provo taas. -5/5. Sulla mitään miestä oo.
Hoidan ihoa ravinnolla siis oikealla ruoalla kuten apteekissa ohjeistettiin. Ei ole millään voiteilla ikinä saanut niin hyvää lopputulosta kuin mitä monipuolisella ruokavaliolla saa. Ihon voi kosteuttaa sisältä päin ravintoaineilla.
Millaiset saat***n tunteettomat ällötykset voivat aloittaa vänkytyksen koronarokotuksista, kun henkilö kertoo saaneensa MS-diagnoosin? Hävetkää!
(No, todennäköisesti ette edes osaa hävetä, koska teidän diagnoosinne kertoo, että terve järjenkäyttö on jäänyt kehittymättä.)
Vierailija kirjoitti:
Ja montako piikkiä otettuna?
Mitä jeesuksen merkitystä sillä on, jos sairaus on diagnosoitu tyyliin kohta kymmenen vuotta sitten? Oletko se sama tyyppi, joka rääkyi piikkihaitoista Stellan laulajan kuolemaa koskevassa artikkelissa? Ihminen, joka kuoli vuosia ennen koko koronaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja montako piikkiä otettuna?
Mitä jeesuksen merkitystä sillä on, jos sairaus on diagnosoitu tyyliin kohta kymmenen vuotta sitten? Oletko se sama tyyppi, joka rääkyi piikkihaitoista Stellan laulajan kuolemaa koskevassa artikkelissa? Ihminen, joka kuoli vuosia ennen koko koronaa 🙄
Ja Pekka Poudan liukastuminen ja jalan katkeaminen johtui kuulemma myös rokotteesta.
Syöt karvaisia juot pullo vettä ja muistat vitamiinit raitis ilma. Ihonhoito on hyvä.
Lääkärit voisi vaivautua kirjoittamaan antibiootteja tulehdukset lähtee niillä ja sukupuoli taudit.
Kuulkaa vesi tietysti on tärkein mutta vitamiinit myös vaikuttaa koko yleiskuntoon samoin tulehdukset. Antibiootteja. Happea.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 1000€ laukun kun sain MS-diagnoosin. Ei tosin ollut ukkoa valittamassa :) Ex tuhlasi kymppitonneja sinne sun tänne kun sairastui Crohnin tautiin joten osaa ne miehetkin..
Niin, sinä ostit, mies tuhlasi...
tutki olisko solumineraaleista (solusuola) jotain hyötyä
Mies kuulostaa tunteettomalta. Muualla mies antaa koko tilipussinsa naiselle, että tuhlaapa mihin haluat. Suomessa mies valittaa siitäkin kun nainen tuhlaa OMAT rahat itseensä sairastuessaan vakavaan sairauteen. VMP ja jätä se sika!
Huippu on tavallisesta ruokakaupasta ostettu uusi LV yövoide ,käytän päivällä. muutama euro.
Vierailija kirjoitti:
kaikki lienee hyvin jos laitat oman osuutesi yhteisiin kuluihin etä selitä jotain kuinka sulla tekee tiukkaa rahasta joten jää vuokrat maksamatta.
Ja muista että kun mies laittaa tuon rahan alkoholiin, se on sulle ok.
Onhan?
Varmaan siihen ymmärrystä riittää jos mies sairastuu vaikeaan parantumattomaan sairauteen. Sitä on silloin alkuvaiheessa sen verran shokissa, että omat keinot ovat vähissä ja helposti hakee lohtua vähän isommalla otteella.
Itse aloitin kuntoilemaan hullun lailla ja myös enemmän panostamaan ulkonäkööni. Se vähän korjasi henkistä puolta vaikka menikin hieman överiksi. Onneksi olin sinkku silloin kun sairastuin niin ei tarvinnut kenenkään motkotuksia kuunnella.
MS myös minulla
Sympatisoin sua!!! Siitä asti kun sain Crohn-diagnoosin, niin olen päättänyt elää täysillä. Jos haluan jotain, niin en mieti kahta kertaa vaan hankin sen. Sinäällään surullista, että piti ensin sairastua vakavasti, että voi vihdoin oppia oikeasti ottamaan paremmista päivistä kaiken irti, mutta elämä opettaa. Joskus raaasti. Arvostaisipa ihmiset omaa terveyttään enemmän ja olisinpa itse osannut arvostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.
Kuka hemmetti tälle on antanut alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi todella typerää käyttää voiteisiin 300e.
Kuka hemmetti tälle on antanut alapeukkuja?
Millä piristäisit itseäsi, jos olisit juuri saanut kuulla vakavasta ja pahenevasta sairaudesta? Varmaan jollain ilmaisella, ehkä olisit laittanut radion päälle.
AP, voit lohduttaa miestäsi sillä että monissa Ms-lääkkeissä on nykyään 100% kelakorvaus eikä tarvitse maksaa kuin muutama euro kun hakee lääkkeitä.
Silloin kun itse aloittelin lääkitystä, korvaus oli vain 40%, ja vuoden ensimmäisestä lääkepakkauksesta piti maksaa koko vuoden lääkekulukaton verran. 300 € on sen rinnalla pikkusumma.
Näin miehenä, jonka mielestä myös moinen investointi kuulostaa järjettömältä, kiinnostaisi tietää, että millälailla se on "loistava tuote"?
Ja en todellakaan kysy svittuillakseni, vaan ihan todella kiinnostaa, mitä joku naamalitku voi tehdä niin loistavasti, että siihen kannattaa laittaa satoja euroja. Mitä tollaset naamalitkut ylipäätään tekee, mulla ei siis hajuakaan kun käytän ainoastaan muutaman kymmenen sentin saippuoita eikä naamami ihossa tietääkseni ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä, jonka mielestä myös moinen investointi kuulostaa järjettömältä, kiinnostaisi tietää, että millälailla se on "loistava tuote"?
Ja en todellakaan kysy svittuillakseni, vaan ihan todella kiinnostaa, mitä joku naamalitku voi tehdä niin loistavasti, että siihen kannattaa laittaa satoja euroja. Mitä tollaset naamalitkut ylipäätään tekee, mulla ei siis hajuakaan kun käytän ainoastaan muutaman kymmenen sentin saippuoita eikä naamami ihossa tietääkseni ole mitään vikaa.
Ihan sama juttu kuin silloin, kun vertaa marketin halvinta olutta johonkin pienpanimon artesaaniolueeseen. Molemmat maistuu minusta yhtä pahalle, joten eikö olekin sama kumpaa juo?
On ihan ok ostaa pikku pullo laadukasta skottiviskiä, mikä maksaa 300 euroa. 4 cl annos iltaisin varmaan maistuu järkytykseen.