Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole hankkinut ajokorttia autolla ajamiseksi?

Vierailija
23.04.2023 |

Itse ajattelen niin että jos ihminen on normaalilla älynjuoksulla varustettu, niin kyllähän sen ajokorttiluvan autolla ajamiseensa jokainen hankkii käymällä autokoulun ja läpäisten inssiajokokeen saaden ajokortin.
Ei rahoitus ole ollut ongelma ajokortin hankintaan köyhällekään. Kyllä se raha löytyy ajokortin saamiseksi, jos ihmisellä vaan on älliä korvien välitilassa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jossain määrin amerikkalaisten linjoilla tässä asiassa:  ajokortti ja luottokortti ovat eräänlainen osoitus kansalaiskunnosta ja kyllä ne vaan pitää olla.

Amerikkahan onkin paras esimerkki. Molempia kortteja saa siellä sellaiset, joille ne eivät todellakaan kuuluisi.

Vierailija
82/85 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jossain määrin amerikkalaisten linjoilla tässä asiassa:  ajokortti ja luottokortti ovat eräänlainen osoitus kansalaiskunnosta ja kyllä ne vaan pitää olla.

Amerikkahan onkin paras esimerkki. Molempia kortteja saa siellä sellaiset, joille ne eivät todellakaan kuuluisi.

Niin saa meilläkin. Ei ajokortin saamiseksi mitään älykkyyttä vaadita. Näkeehän sen tuolla liikenteessä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä autoa kortilla ajeta.

Meinasin sanoa samaa ja sanonkin: autoa ei ajeta kortilla, vaan taidolla...

Sama ikivanha erään kansanryhmän keksimä kulahtanut vitsi, joka viittaa ihmisen rikolliseen käyttäytymiseensä todellisessa yhteiskunnassamme.

Ai jaa, olen minäkin ajanut autolla kun kortti oli kuivumassa rattijuoppouden takia. Ihan hyvin onnistui tosiaan ilman sitä korttia ja olen ihan arjalainen.

Olet siis syyllistynyt rikokseen ajellessasi autolla korttisi ollessa hyllytettynä.

Entä sitten?

Vierailija
84/85 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto itse ei aiheuta juuri mitään kustannuksia, suurin osa autonpidon kustannuksista on valtion keinotekoisesti keksimiä maksuja ja veroja, kuten ajoneuvovero, joka autoveron tavoin piti olla vain väliaikainen rasite 90-luvun lamassa, mutta kuten tavallista ahneelle roistovaltiolle, jäi pysyväksi käytännöksi, ja silti stana valittavat rahapulaa!!

Unohdat vakuutukset, kahdet renkaat, katsastukset, parkkipaikka, parkkimaksut, auton pesu, korjaus ja huolto jne. Ja se auton hankintakin maksaa, helposti kymmeniätuhansia euroja.

Vakuutukset, katsastukset, auton hankinnassa autovero, kaikki ne ovat valtion keksimiä kustannuksia. Liikennevakuutus ja kasko toki kannattaa olla jokatapauksessa ja jos asuu rivi- tai kerrostalossa, niin parkkipaikka maksaa. Parkkipaikoissakin on ruennut maksamaan yritysten ahneus ja viherpimperoiden ideologia, joudun nykyisesä asuinpaikassani maksamaan jo 20 euroa kuussa parkkipaikasta Aimoparkille. Muutan heti pois kun saisin järkevämmän hintaisen asunnon jostain. Nykyiselle vuokranantajalle ilmoitan sitten poismuutettuani että voivat kiitellä tästä aimoparkin ahneutta, ja omaansa myös.

Vierailija
85/85 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse autoa, rahaa säästyy, ei voida työkkäristä pakottamaan 9€/pv töihin, jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän