Soitin yöllä ahdistuksissani useille ystäviksi luulemilleni --- kukaan ei vastannut ja he paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI
Ahdistaa. Ahdistaa. Ahdistaa. Soitan yöllä ystäville kertoakseni tästä, saadakseni tukea HÄDÄN HETKELLÄ. Ei aamulla vaan HÄDÄN HETKELLÄ. Kukaan ei vastaa. Ei kukaan. Nämä ystävät paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI. Oletko sinäkin tällainen LIERO, joka ei auta?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina äänettömällä.
Aina löytyy SELITYKSIÄ!
AP
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina puhelin yötilassa ilta 22 lähtien ja aamuun asti . Eli puhelut ei tule läpi. Minä nukun !
Soita auttavaan puhelimeen yms.
Tuo yösoittelu karkoiteta viimeisetkin kaverit.
Siskolla rajatiladiagnoosi ja itse jouduin kuuntelemaan hänen murheita lapsesta asti.
Jokainen tarvitsee yöunensa.
Minä en ymmärrä mitä tarkoittaa tuollainen "ahdistus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina puhelin yötilassa ilta 22 lähtien ja aamuun asti . Eli puhelut ei tule läpi. Minä nukun !
Voit laittaa poikkeuksia tuohon eli päästää tietyt soitot lävitse. Teetkö näin vai onko lierous muutenkin sinulle tuttua?
AP
Vierailija kirjoitti:
Soita auttavaan puhelimeen yms.
Tuo yösoittelu karkoiteta viimeisetkin kaverit.
Siskolla rajatiladiagnoosi ja itse jouduin kuuntelemaan hänen murheita lapsesta asti.
Jokainen tarvitsee yöunensa.
Kaipaan YSTÄVÄN tukea.
AP
Kurja kuulla, että ahdistaa. Itselläkin on siitä runsaasti kokemusta, joten tiedän, miten tuskallista se voi sillä hetkellä olla. Minusta on kuitenkin melko rohkea oletus, että ihmiset vastaisivat puhelimeen yöllä. Pidän esim. itse puhelimen äänettömällä joka yö. Jos teillä on muuten ok välit, en katkaisisi niitä tämän perusteella. Kun ahdistus iskee yöllä, etkä saa sitä itse laantumaan, voit soittaa auttavaan puhelimeen.
Oliko savulohi loppu, vai naapurilla kerrankin oma auto?
Vierailija kirjoitti:
Kurja kuulla, että ahdistaa. Itselläkin on siitä runsaasti kokemusta, joten tiedän, miten tuskallista se voi sillä hetkellä olla. Minusta on kuitenkin melko rohkea oletus, että ihmiset vastaisivat puhelimeen yöllä. Pidän esim. itse puhelimen äänettömällä joka yö. Jos teillä on muuten ok välit, en katkaisisi niitä tämän perusteella. Kun ahdistus iskee yöllä, etkä saa sitä itse laantumaan, voit soittaa auttavaan puhelimeen.
En soita tuntemattomille.
AP
Ei kukaan jaksa kuunnella kännisiä rakkaussoittojasi
Miten ne ystävät olisivat auttaneet ahdistukseen? Onko sellainen ahdistuksen laji, mihin auttaa toisen ihmisen äänen kuuleminen, vai auttaako siihen se, jos kaadat kaikki ongelmasi toisen niskaan?
En todellakaan vastaisi yöllä mihinkään puheluun, mikä veisi omat yöunet.
Ap vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä. Ei ihmekään ettei kukaan vastaa hänen puheluihin keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ystävät olisivat auttaneet ahdistukseen? Onko sellainen ahdistuksen laji, mihin auttaa toisen ihmisen äänen kuuleminen, vai auttaako siihen se, jos kaadat kaikki ongelmasi toisen niskaan?
En todellakaan vastaisi yöllä mihinkään puheluun, mikä veisi omat yöunet.
Kun sinä tiput laiturilta pääsi lyöden tajuttomana veteen, haluaisitko tilannetta vierestä seuraavan ystävän auttavan sinua?
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä. Ei ihmekään ettei kukaan vastaa hänen puheluihin keskellä yötä.
Ihme jos kukaan vastaa päivälläkään
Olen. Laitan puhelimen kiinni yöksi, koska LIEROT eivät oppineet ettei kiinnosta kännisten sönkötyspuheluihin herääminen keskellä yötä. Jos minulle ei ole asiaa päiväsaikaan ja selvin päin, sitä ei ole ollenkaan.