Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitin yöllä ahdistuksissani useille ystäviksi luulemilleni --- kukaan ei vastannut ja he paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI

Vierailija
22.04.2023 |

Ahdistaa. Ahdistaa. Ahdistaa. Soitan yöllä ystäville kertoakseni tästä, saadakseni tukea HÄDÄN HETKELLÄ. Ei aamulla vaan HÄDÄN HETKELLÄ. Kukaan ei vastaa. Ei kukaan. Nämä ystävät paljastuivat pelkiksi LIEROIKSI. Oletko sinäkin tällainen LIERO, joka ei auta?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on minusta 💯 % oikeassa. Aina on vastatrava puhelimeen. Aina.

Vierailija
62/74 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Monet roikkuvat somessa ja pitävät pintaliito-kuvagalleriaa ihmisistä. Oikeassa hädässä ei osata auttaa tai edes kuunnella, tukea. Ehkei osalla ole siihen elämänkokemustakaan tai opintoja siihen. Vastaako äitisi tai joku sukulainen. Entä kriisipuhelin. Joskus vaaditaan apuun rahaa tai kyyti, jos on kyse asiasta joka pitää hoitaa fyysisesti jossain (hammaslääkäri, muutto, osto, kanto, korjaus, lekuri tms) ja henkinen tuki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain harvoissa tapauksissa on OK soittaa vaikka keskellä yötä, esimerkiksi jos läheinen on joutunut onnettomuuteen tai kuollut. Ap:n tilanne ei ollut tällainen, ystävä ei ole mikään tunteiden roskakori, jonka niskoille voi koska tahansa kaataa oman paskan olonsa.

Vierailija
64/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin yötilassa ja aamulla voi sitten todeta taas känniläisten yölliset soittelut.

Vierailija
65/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas viestittelin ystävälle, kun olin ahdistunut. Hän syyllisti minua. Kun sanoin, että et nyt auta, mutta varmaan tarkoitit hyvää, hän vielä loppuun totesi, että olet tehnyt virheitä. Kiva ystävä!

Vierailija
66/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahvikerrostalonaapurissa tällainen yösoittelija. MINÄ, ulkopuolinen tuntematon ihminen, kuuntelen sen känniörinät ja ahdistukset. Yöllä. V****u.

Vierailija
67/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyse nyt kännisestä, eiköhän tuo ole joku mielenterveysongelmainen jolla on mania vaihe käynnissä. Ei kuulu muiden ihmisten välittää tällaisista. Joko hakeutuu itse hoitoon tai jollain urpoilulla poistaa itsensä geenipoolista ja hyvä niin.

Vierailija
68/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikea maan vaiva. Kannattaa miettiä omaa käytöstä jos ystävät sinut hylkäävät.

Vierailija
69/74 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet... 😏😌

Vierailija
70/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kyse nyt kännisestä, eiköhän tuo ole joku mielenterveysongelmainen jolla on mania vaihe käynnissä. Ei kuulu muiden ihmisten välittää tällaisista. Joko hakeutuu itse hoitoon tai jollain urpoilulla poistaa itsensä geenipoolista ja hyvä niin.

Tai sitten vaan pohjaton itsekkyys, tunnen parikin tällaista tyyppiä jotka pitävät ystäviä terapeutteinaan, ei ole maniaa eikä persoonallisuushäiriöitä, eivät vaan oikein hahmota kuinka paljon on kohtuullista odottaa toiselta ihmiseltä.

Vierailija
71/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todennäköisesti trolli, mutta näitä on myös oikeasti olemassa, on omakohtaista kokemusta.  Vedin selkeät rajat jolloin tilanne saatiin balanssiin.   Tottakai sitä ystävää autetaan ja tuetaan hädän hetkellä, mutta silloinkin rajansa kaikella.  En itse lue hätätilanteeksi esimerkiksi öisiä känniavautumisia, joku mitätön riita puolison kanssa, viinat/röökit loppu, yleisv***tus, tai jos ahdistusta on muutekin niin ne voidaan kyllä hoitaa sitten päivällä etcetc.  

Ja sitten vielä tuo haukkuminen kruunaa kaiken, syö aikalailla niitä jeesihaluja.  

JOS ap ei ole trolli, niin kysyn sinulta:  päivystätkö itse puhelimen ääressä 24/7 ja kuuntelet aivan pienimmänkin kitinän kellonajasta riippumatta ja vielä niin tietoisesti , että se vastapuoli tulee haukkumaan sut siitä hyvästä somessa, jos et vastaakkaan siihen puheluun?

Vierailija
72/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pystyy öisin soittamaan puoliso, lapset ja mun sisko. Kenenkään muun puhelut ei tule läpi.

Vierailija
73/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaisia maanisia mt -tapauksia varten on olemassa ihan mt -palvelut, jotka vastaavat vaikka yöllä.

Vain liero velvoittaa ystäväänsä olemaan se terapeutti aina tarvitessaan ja itkupotkuraivaroidessaan, kun toinen julkeaa olla väsynyt ymv.

Vaikka itsellä on puhelin päällä yölläkin, se ei tarkoita, että olen olemassa silloin kaikkia tarvitsijoita varten ja kaikenlaisia tarpeita varten.

Vain tietyt puhelut pääsevät läpi ja ne ovat niitä, jotka häiritsevät yöllä vain oikeassa hätätapauksessa.

Vierailija
74/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp