Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?
Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.
Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon
Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.
Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...
Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.
Miltä tuntuu olla h u o r a?
En pyydä maksua, joten en käsittääkseni ole sellainen, mutta muuten tuntuu ihan hyvältä. Miltä tuntuu olla katkera?
Tottakai sinä olet pelkkä halpa miespuolinen h o r o joka ei tule enää kelpaamaan oikeaan suhteeseen kun olet nus-sinut itsesti pilalle liian monen naisen kanssa mutta jatka toki valitsemallasi tiellä :) Kyllä sinut ja maineesi tiedetään ja me naiset naureskellaan sinunlaistesi helppudelle selän takana...
Voi pientä. Tälläkin hetkellä on moniakin parisuhdetta haluavia naisia. Ja ei ole naisia menneet tähänkään mennessä haittanneet, joten mieluusti jatkan. Eiköhän sinunkin kannattaisi välillä sieltä komerostasi käydä vaikka terassilla katsomassa joskos sieltä joku setämies tulisi kopeloimaan.
Kuinka monta sukupuolitautia olet jo ehtinyt tartuttaa? Entä monetko ei-toivotut elarit olet joutunut maksamaan?
Miksi olet lihava nainen? En tiedä, syö vähemmän ja liiku enemmän. Kiva että miehiä riittää.
Kysyn vaan kirjoitti:
Oletko kyläsi pahin jakorasia. Helppoa seksiä kaikkihan haluaa joten olet suosittu.
Oletko kyläsi pahin lort tomies joka jakaa vehjettään kaikille haluaville? Vai haaveiletko vain olevasi sellainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Miehet suosii lihavia panomielessä koska ajatellaan että helppo pano. Tositarkoituksella sitten suositaan hoikkia.
M34
Niin, itse taas naisena suosin panomielessä niitä komeita mutta parisuhteeseen kelpaa vain sellainen, joka ei ole nainut tai yrittänyt kylän kaikkia naisia
Olet lihava, koska vartaloosi tulee enemmän kaloreita, kuin se kuluttaa.
Kysyn vaan kirjoitti:
Oletko kyläsi pahin jakorasia. Helppoa seksiä kaikkihan haluaa joten olet suosittu.
Ennemmin jakorasia kuin kaltaisesi katkera mies joka ei saa. Meillä jakorasioilla on aina hauskempaa! Sitten otetaan se tarpeeksi kiltti mies kun on juoksut juostu ja aletaan perustamaan perhettä
Onpas taas ennakkoluuloja!! Senkö takia että olen lihava kelpuutan kaikki miehet sillä eihän lihavalla ämmälllä voi olla tasovaatimuksia??
Ap
Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon[/quote]
Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.[/quote]
Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...[/quote]Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.[/quote]
Miltä tuntuu olla h u o r a?[/quote]En pyydä maksua, joten en käsittääkseni ole sellainen, mutta muuten tuntuu ihan hyvältä. Miltä tuntuu olla katkera?[/quote]
Tottakai sinä olet pelkkä halpa miespuolinen h o r o joka ei tule enää kelpaamaan oikeaan suhteeseen kun olet nus-sinut itsesti pilalle liian monen naisen kanssa mutta jatka toki valitsemallasi tiellä :) Kyllä sinut ja maineesi tiedetään ja me naiset naureskellaan sinunlaistesi helppudelle selän takana...[/quote]
Tämä. Kyllähän tiettyjen miesten "anteliaisuudesta" otetaan naisena ilo irti kerran pari mutta siihen se jää. Maine kiirii ja aika äkkiä tiedetään, kenen kanssa ei ainakaan kannata parisuhdetta viritellä kun sillä on ollut liikaa naisia
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas ennakkoluuloja!! Senkö takia että olen lihava kelpuutan kaikki miehet sillä eihän lihavalla ämmälllä voi olla tasovaatimuksia??
Ap
Tuo on sitä miesten ajatusmaailmaa valitettavasti, niille "kunnollinen" nainen on hoikka ja "halpa" on lihava, jolle niiden mielestä kelpaa lähes kaikki...Miesten kaksoisstandardit ja sovinismi taustalla. Jakavat naiset vaimo matskuun ja ei-vaimo matskuun. Ei vaan moni mies tajua olevansa itse sitä ei-puolisomatskua
Ne tietää, että siltä rumimmalta saa helpoiten.
Miehet on sikoja, tämäkin ketju todistaa sen. Niin moni nainen on onnellisemp ilman miehiä ja naisten vapaaehtoinen sinkkuus lisääntyykin kaiken aikaa. Täällä netissä miesten todellinen ajatusmaailma ja raadollisuus selviää joten miehet tulevat saamaan entistä vähemmän tulevaisuudessa :D
Niimpä. Lihareikä se on rumiluksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne rumimmat naiset tietää että se komeakin mies on yhtä helppo kuin ruma mies joten tottakai otetaan munaa siltä komealta mieheltä ennemmin...
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Lihareikä se on rumiluksellakin.
Ja k y r p ä se on l o r t t o miehilläkin
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs ne miehet itse ovat jotka antaa noille rumille naisille? Ihan yhtä helppoja
Suurin osa miehistä ei ole aviomiesmatskua joten nykynaisen on usein parempi olla sinkkuna. Näkeehän sen nykymiehistä että moraali on hakusessa ja ollaan valmiita tuuppamaan melkein ketä tahansa. Mitä siveä, yhden miehen nainen tuollaisella miehellä tekisi?
Onneksi itse en ole koskaan perhettä edes halunnut
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole edes omasta mielestään kaunis?
Luultavasti sillä on hurjat 2 kiloa ylipainoa ja pitää itseään kavereitaan rumempana.. Paska itsetunto paistaa läpi.
Onhan noita käveleviä dildoja tullut painettua ja hauskaa pidettyä nuorena, mutta näin keski-iässä olen jo hieman rauhoittunut...
No mulle riittää ainakin yksi tervepäinen mies. Miksi haluaisin useamman miehen?
Miehet suosii lihavia panomielessä koska ajatellaan että helppo pano. Tositarkoituksella sitten suositaan hoikkia.
M34