Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kautta aikojen naiset ovat hakeneet miehestä suunnannäyttäjää elämälleen

Vierailija
10.07.2025 |

Moni nainen ihan hukassa kuin ajopuu virran vietävänä jos ei mies, vankkana kuin kallio, luo perustaa naisen elämälle ja näytä hänelle elämän suuntaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Exän kanssa se suunta oli kotiin ja sohvalle flegmaattisesti tekemättä mitään. Yksin olen saanut kaikenlaista valmiiksi. 

Vierailija
2/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sohvalla mies viettää päivät. 🙄😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Exän kanssa se suunta oli kotiin ja sohvalle flegmaattisesti tekemättä mitään. Yksin olen saanut kaikenlaista valmiiksi. 

Jos naisella ei ole miestä suunnannäyttäjänä, niin naisesta itsestään tulee miehekäs. Tällaisia miehekkäitä naisia meillä on Suomessa sinkkuna pilvin pimein. 

😂

Vierailija
4/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta aikojen on ollut tiedossa ap:n tyhmyys

Vierailija
5/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo kiva uskoa. Taitaa mennä toisinpäin. Mies on hukassa ilman naista mikäli on hetero. M51

Vierailija
6/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä paskaa. Enempää.kommentointia tuo ei ansaitse. 

Vierailija
7/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei ole miestä suunnannäyttäjänä, niin naisesta itsestään tulee miehekäs. Tällaisia miehekkäitä naisia meillä on Suomessa sinkkuna pilvin pimein. 

ja ovat varmasti paljon onnellisempia niin!

Vierailija
8/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ne miehet, jotka kirjaimellisesti syrjäytyvät yhteiskunnasta, jos ei ole naisesta suunnannäyttäjää ja elämän tarkoitusta. 

Vierailija
9/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua olla suhteen mies, joka määrää asiat. Tällaisesta naisesta tulee katkera nalkuttaja. Nainen haluaa toteuttaa naisen luontoaan ja heittäytyä miehen vahvoille käsivarsille miehen kannateltavaksi. 

Missä ne on ne miehet joilla olisi kanttia kannatella? Pelkkiä vapaamatkustajia tavannut tähän asti.

Vierailija
10/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen ap on suoltanut provo-soopaa palstalle. 

Vierailija
11/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se häiritsee vinku-inceliä, koska...?

Vierailija
12/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lolleroinen 😂.

Vierailija
13/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jäänyt odottelemaan "miestä suunnannäyttäjäksi" olisin vieläkin synnyinkotini peräkamarissa.

Miehet ei osaa panna edes omaa elämäänsä järjestykseen ja sotkevat muidenkin elämän.

Kts. Jyväskylän inttikarkuri-murhaaja.

Vierailija
14/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olet oikeassa. Olen aina ollut sinkku ja joutunut tekemään kaikki itse. Talo, auto, mökki jne. Jos puolet näistä hoitaisi joku muu, niin se olisi paljon. Kaikissa suhteissakin olen ollut kuormanvetäjä. Hankkinut miehelle ajokortin, auton, työpaikan jne. 

Vierailija
15/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on sitonut naiset miehiin.  Ja miehethän on itsekkäitä joten nainen siinä toista viulua soittelee. 

Vierailija
16/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä nykypäivää, totuuden jälkeistä aikaa. Tietty osa miehiä kuvittelee tuon olevan totuus, mutta kannattaa lukea niin ei tarvitse luulla. 

Vierailija
17/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kautta aikojen on ollut tiedossa ap:n tyhmyys

Ja koko ajan ymmärrys siitä lisääntyy.

Vierailija
18/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein, jokainen nainen haluaa vahvan miehen viemään. Valitettavasti nykyfeminismi saanut naiset puhumaan äänekkäästi toista kuin ajattelevat 

Kiitos selittämisestä, setä. Saat sinä toki horista typeriä ja me saadaan nauraa sulle.

Vierailija
19/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna korreloi näköjään pienten aivojen kanssa.

Vierailija
20/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olet oikeassa. Olen aina ollut sinkku ja joutunut tekemään kaikki itse. Talo, auto, mökki jne. Jos puolet näistä hoitaisi joku muu, niin se olisi paljon. Kaikissa suhteissakin olen ollut kuormanvetäjä. Hankkinut miehelle ajokortin, auton, työpaikan jne. 

Minulle kyllä kävisi heittäytyä jonkun käsivarsille edes hetkeksi. Kun ei ne työt kuitenkaan lopu. Täytyy pitää silmällä, et ne miestenkin työt hoituvat.