Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?
Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suosii lihavia panomielessä koska ajatellaan että helppo pano. Tositarkoituksella sitten suositaan hoikkia.
M34
Niin, itse taas naisena suosin panomielessä niitä komeita mutta parisuhteeseen kelpaa vain sellainen, joka ei ole nainut tai yrittänyt kylän kaikkia naisia
Sama juttu. Ei tulisi mieleenkään ottaa parisuhteeseen miestä joka yrittää kaikkia naisia.
Ja mistä tietäisit hänen taustansa, jos asut vaikka Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää, että siltä rumimmalta saa helpoiten.
Ja mitäs ne miehet itse ovat jotka antaa noille rumille naisille? Ihan yhtä helppoja
No sehän ei miehiä haittaa. Pääasia että saa.
Ruma totuus?
Niillä hyvännäköisillä on yleensä standardit. Ja kynnys lähestyä niitä on korkeampi.
Rumilta saa helposti koska ovat aina vähän epätoivoisia. Ei tarvitse nähdä juuri vaivaa.
Yllättävän monella miehellä on heikko itsetunto. Ne luulee etteivät voi edes saada muuta niin ottavat mitä saavat tai tyytyvät niihin jotka helpoiten saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
No se syy miksi vauva palstan naiset ei saa / edes halua miehiä, löytyy ihan suoraan noista vastauksista. Sitten jos sun kaverit ei ole palsta naisia, niin on ihan yleisessä tiedossa, että miehet ei niin helposti lähesty kaunista naista, sillä olettavat lähtökohtaisesti etteivät kelpaa, tästä on todella moni kaunis nainen sanonut, vaikka oikeasti haluaisivat, että heitä lähestyttäisiin. Siihen kun vielä lyödään päälle tämän päivän "kaikki mahdollinen on ahdistelua" niin ehkä ajattelevat, että kaltaiseksi ei ainakaan huomiota saadessaan ala ensimmäisenä valittamaan. Ota ilo irti vaan.
Yleensä miehet luulevat kauniiden naisten olevan jo varattuja. Itse olen törmännyt siihen nuorempana kerta toisensa jälkeen. Sitten kun sanoo olevansa vapaa, ei sitä uskota ja siirrytään johonkin ei niin kauniiseen naiseen.
Aviomieheni totesi minulle kerran ollessani ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, että olen melkein liian kaunis ja se on pelottavaa. Ei tota oikein voi kohteliaisuutena ottaa eikä se ollut tarkoitettukaan. Mikähän hirviö olen laitettuna ja sanon pööö;D
Vierailija kirjoitti:
Ruma totuus?
Niillä hyvännäköisillä on yleensä standardit. Ja kynnys lähestyä niitä on korkeampi.
Rumilta saa helposti koska ovat aina vähän epätoivoisia. Ei tarvitse nähdä juuri vaivaa.
Miksi ruma olisi epätoivoinen?
Yrittää sun kautta päästä piireihin missä on kauniita naisia. Olet sisäänheittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se syy miksi vauva palstan naiset ei saa / edes halua miehiä, löytyy ihan suoraan noista vastauksista. Sitten jos sun kaverit ei ole palsta naisia, niin on ihan yleisessä tiedossa, että miehet ei niin helposti lähesty kaunista naista, sillä olettavat lähtökohtaisesti etteivät kelpaa, tästä on todella moni kaunis nainen sanonut, vaikka oikeasti haluaisivat, että heitä lähestyttäisiin. Siihen kun vielä lyödään päälle tämän päivän "kaikki mahdollinen on ahdistelua" niin ehkä ajattelevat, että kaltaiseksi ei ainakaan huomiota saadessaan ala ensimmäisenä valittamaan. Ota ilo irti vaan.
Yleensä miehet luulevat kauniiden naisten olevan jo varattuja. Itse olen törmännyt siihen nuorempana kerta toisensa jälkeen. Sitten kun sanoo olevansa vapaa, ei sitä uskota ja siirrytään johonkin ei niin kauniiseen naiseen.
Aviomieheni totesi minulle kerran ollessani ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, että olen melkein liian kaunis ja se on pelottavaa. Ei tota oikein voi kohteliaisuutena ottaa eikä se ollut tarkoitettukaan. Mikähän hirviö olen laitettuna ja sanon pööö;D
Olipas taas humple praggi 🤣
Vierailija kirjoitti:
On tää palsta kans yks. Jos sulla ei ole miestä, olet palstan mukaan täysin kelpaamaton, säälittävä yksilö (vaikka olisit ihan tavallinen eronnut perheenäiti, jonka aika nyt kuluu tavanomaisissa perheellisten jutuissa, eikä missään, missä yleensä pariudutaan tai edes kuviteltaisiin toisen olevan sinkku). Jos sulla on vientiä enemmänkin, niin olet heti täysin tasoton, l ortto jne.
ihan ihme asenteita taas. Mä uskon, että ap:n tilanne johtuu ensinnäkin siitä, että osa miehistä pitää muhkummista enemmän kuin laihoista naisista. Lihavat on leppoisia on sanonta, jonka mukaan moni muodostaa ennakkoluulonsa, ja näin ollen lihavia yleisesti varmaan pidetään helpommin lähestyttävänä. Laihoja taas saatetaan pitää tiukkiksina ja todella kurinalaisina. Oli totuus ko. yksilön kohdalla sitten mikä vaan.
Miehillä on ulkonäköpaineita myös, ja ehkä eivät uskalla lähestyä hoikkaa ja hyvännäköistä. Kivannäköinen lihavampi on lähestyttävämpi.
Miksi aina pitää väheksyä hoikkia itsestänsä huoltapitäviä ja säännöllisesti puntarilla käyviä naisia? Tarkoitan tällä, että puollukan vastakohdaksi aina mainitaan laiha. Eikö ihmiset tajua, että me ollaan hoikkia ja aiotaan pysyäkin hoikkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää palsta kans yks. Jos sulla ei ole miestä, olet palstan mukaan täysin kelpaamaton, säälittävä yksilö (vaikka olisit ihan tavallinen eronnut perheenäiti, jonka aika nyt kuluu tavanomaisissa perheellisten jutuissa, eikä missään, missä yleensä pariudutaan tai edes kuviteltaisiin toisen olevan sinkku). Jos sulla on vientiä enemmänkin, niin olet heti täysin tasoton, l ortto jne.
ihan ihme asenteita taas. Mä uskon, että ap:n tilanne johtuu ensinnäkin siitä, että osa miehistä pitää muhkummista enemmän kuin laihoista naisista. Lihavat on leppoisia on sanonta, jonka mukaan moni muodostaa ennakkoluulonsa, ja näin ollen lihavia yleisesti varmaan pidetään helpommin lähestyttävänä. Laihoja taas saatetaan pitää tiukkiksina ja todella kurinalaisina. Oli totuus ko. yksilön kohdalla sitten mikä vaan.
Miehillä on ulkonäköpaineita myös, ja ehkä eivät uskalla lähestyä hoikkaa ja hyvännäköistä. Kivannäköinen lihavampi on lähestyttävämpi.
Miksi aina pitää väheksyä hoikkia itsestänsä huoltapitäviä ja säännöllisesti puntarilla käyviä naisia? Tarkoitan tällä, että puollukan vastakohdaksi aina mainitaan laiha. Eikö ihmiset tajua, että me ollaan hoikkia ja aiotaan pysyäkin hoikkina.
Lukutaito? Siinähän sanotaan, ettei miehet uskalla lähestyä hoikkaa ja hyvännäköistä? Miten tuo väheksyy heitä? Laihaa sen sijaan sanottiin, ettei lähestytä, koska pidetään tiukkiksena ja kurinalaisena. En näe, miten tuossa hoikkia väheksytään?
Mitä tarkoittaa "saada enemmän miehiä"?
Jotain polyamoriaako?
Totuus on se että miehet kuvittelevat sun olevan epätoivoinen, ja ehkä oletkin. Eräs nainen kertoi somessa että silloin kun hän oli lihava, hän sai miehistä seuraa. Hän laihtui niin miehet eivät enää lähestyneet. Miksi? Koska nainen muuttui kauniiksi laihtuessaan. Minä en ole kaunis, ja miehet aina tulevat muka juttelemaan. (En ole lihava). Ajan kaikki ukot pois, koska minulla on jo mies.
Ööö itse en ainakaan ole ruma pyöreämpänäkään, päin vastoin kauniimpi kun suurin osa ihmisistä. Ja vielä paljon ylipainoisena, joskin hyvävartaloisena ja kauniina saan todella paljon kehuja miehiltä, mutta nyt vielä enemmän pyöreänä vissiin en mielestäni niin paljoa.
Joten ainakaan mun kohdalla ei todellakaan ole kyse siitä että olisin laihempana epätoivoinen, jos miehet kehuu kauneutta.
Lihava/laiha vastakkainasettelu.
Miehenä ajattelen näin:
Hoikka, nälissään raukka kun ei osaa laittaa ruokaa ja valmisannoksistakin punnitsee joka suupalan.
Pyöreä, osaa tehdä syötävää ruokaa ja myös uskaltaa sitä itse syödä.
Miksi valitsisin hoikan - en halua niukkuutta ruokapöytään.
Pyöreät suhtautuvat elämään tosi myönteisesti, vähemmän olen heissä valittajiin törmännyt.
Ja tämä tietenkin käänteisenä on vaikuttanut kumppanin valintaani...hän on pyöreä.
Mulla on pyöreä ystävätär ja oon huomannut miesten kuolaavan häntä, kun ollaan ulkona. Ystävällä on lyhyet maantien väriset hiukset ja silmälasit. Kasvoistaan sievä, ei mikään suuri kaunotar. Joissain ihmisissä vain on jotain magneettista?
Sinulta saa helposti pillua. Maine kiirii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla on enemmän vaatimuksia miesten suhteen. Sulla vissiin vähemmän.
Tämä.
Jep. Oikeasti kuka tahansa saa paljon miehiä, jos niin haluaa. Pointti on, että kuka tahansa ei kelpaa. Ei se määrä, vaan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse tiedät, miksi olet lihava...
Pitsa ja pippeli maistuvat
Huutista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.
Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon
Puhutpa rumasti rumista. Rumuus ei ole välttämättä itse aiheutettua. Miksi puhut heistä alempiarvoisina?
Sama juttu. Ei tulisi mieleenkään ottaa parisuhteeseen miestä joka yrittää kaikkia naisia.