Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?
Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?
Kommentit (152)
Ehkä itse tiedät, miksi olet lihava...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse tiedät, miksi olet lihava...
Pitsa ja pippeli maistuvat
Vierailija kirjoitti:
Joko TAAS???
??
Jaat kaikille paskoille tyypeille kun ystäväsi on pihtareita. Miksi muuten nainen haluaa edes kaikkia miehiä. Miksei yksi kiva mies riitä?
Ap on mies joka haluaa olla lihava nainen
Annatko helposti seksiä? Siinä voi olla syy...
Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.
Kiltti mies kirjoitti:
Jaat kaikille paskoille tyypeille kun ystäväsi on pihtareita. Miksi muuten nainen haluaa edes kaikkia miehiä. Miksei yksi kiva mies riitä?
Eli nainen on sinun mielestä joko pihtari tai huo ra joka jakaa kaikille...En ihmettele miksi olet yksin
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla on enemmän vaatimuksia miesten suhteen. Sulla vissiin vähemmän.
Tämä.
Lihavuutesi johtuu siitä että syöt liian vähän. Elimistösi on takalukossa eikä osaa käsitellä ruokaa.
Miehistä taas moni on feeder, salaa.
Olisiko niin, että sinulle kelpaa kuka vaan, ystävilläsi sen sijaan on kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.
Lort tomiehet on katsos niin helppoja kun niiltä saa munaa milloin haluaa :)
Uskon, että sun hoikilla/näteillä ystävillä on neuroottisuutta tai muuta henkistä spastia.
Olet itse todennäköisesti söpö ja elämäniloinen, ja siksi puoleensavetävä. Yleensä ihmiset viihtyy rentojen seurassa, ei tarvitse itsekään liikaa jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon
??[/quote]
Sama aloitus on ollut ennenkin.
Että ihan siksi...
Vain h o r o mies panee kaikkea mikä liikkuu
Olet helppo saalis. Yksi tuttu kertoi iskevänsä lihavia naisia seksin takia. Häntä ei lihavuus haitannut, mutta sai seksiä helpommin kuin vähän kauniimmilta, joiden jallittamiseen piti tehdä vähän töitäkin.
Mäkkäristä saa helpommin ruokaa ja vähemmällä odottelulla kuin ravintolasta.