Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.

Miltä tuntuu olla h u o r a?

En pyydä maksua, joten en käsittääkseni ole sellainen, mutta muuten tuntuu ihan hyvältä. Miltä tuntuu olla katkera?

Vierailija
62/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat miehiä, mutta sä et saa rakkautta. Etkä läheisyyttä tai arvostusta vaikka sitä kuinka epätoivoisesti yritätkin jokaiselta tapaamaltasi mieheltä ostaa olemalla helppo ja varma pano.

No helpot lort tomiehet panee noita halveksimiaan naisia joten ette te miehet ole yhtään noita naisia parempia :)  Jos nainen on helppo ja varma niin myös sitä naiset panevat miehet on ihan yhtä helppoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

En pyydä maksua, joten en käsittääkseni ole sellainen, mutta muuten tuntuu ihan hyvältä. Miltä tuntuu olla katkera?

Tottakai sinä olet pelkkä halpa miespuolinen h o r o  joka ei tule enää kelpaamaan oikeaan suhteeseen kun olet nus-sinut itsesti pilalle liian monen naisen kanssa mutta jatka toki valitsemallasi tiellä :)  Kyllä sinut ja maineesi tiedetään ja me naiset naureskellaan sinunlaistesi helppudelle selän takana...

Vierailija
64/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Jaat kaikille paskoille tyypeille kun ystäväsi on pihtareita. Miksi muuten nainen haluaa edes kaikkia miehiä. Miksei yksi kiva mies riitä?

Jaa, että yks kerta seksiä pitäisi riittää, ja loppuelämän voisi sitten olla ilman...

Vierailija
65/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat miehiä, mutta sä et saa rakkautta. Etkä läheisyyttä tai arvostusta vaikka sitä kuinka epätoivoisesti yritätkin jokaiselta tapaamaltasi mieheltä ostaa olemalla helppo ja varma pano.

Tämä.

Vierailija
66/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole edes omasta mielestään kaunis?

Vierailija
67/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin kun jyskyttää, niin ei haittaa vaikka rumalta näytää. Ei tässä anneta vaan otetaan. 

Nimenomaan te annatte sitä munaanne ja rumat naiset ilomielin ottaa komean miehen munaa...

No sittenhän kaikki asiat ovat hyvin. En minä munaani pihtaile ja siitä saa nauttia niin paljon kuin haluaa. 

Kiva että on teitä helppoja joilta saa vähemmän kauniskin nainen munaa kun tarvii! Tosin parisuhteeseen en sinunlaista huolisi mutta ehkä et mitään parisuhdetta edes kaipaa

Vierailija
68/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä aloituksia, jotka on kirjoittanut se sama mies joka halveksuu lihavia ja yli 25v naisia ja joka haaveilee alaikäisten panemisesta...

Vierailija
69/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus on, että lihavilta saa helpommin kuin niiltä kauniilta ja hoikilta. Näin se vaan menee. 

Vierailija
70/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma makunsa. Itse olen ylipainoinen ja pitkä nainen, mutta olen suht sopusuhtaisen näköinen ja onnekas, että paino kertyi oikeisiin paikkoihin ja mulla on lapsekkaat kasvot, jotka tekevät musta söpön muiden silmissä.

En kuitenkaan itse pidä itseäni erikoisen näköisenä, enkä todellakaan huutele jos mua joku lähestyy, vaikka tätä tapahtuu ihan kadullakin.

Ap kuulostaa itseään täynnä olevalta ääliöltä.

Vierailija
71/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sinä olet pelkkä halpa miespuolinen h o r o  joka ei tule enää kelpaamaan oikeaan suhteeseen kun olet nus-sinut itsesti pilalle liian monen naisen kanssa mutta jatka toki valitsemallasi tiellä :)  Kyllä sinut ja maineesi tiedetään ja me naiset naureskellaan sinunlaistesi helppudelle selän takana...

Voi pientä. Tälläkin hetkellä on moniakin parisuhdetta haluavia naisia. Ja ei ole naisia menneet tähänkään mennessä haittanneet, joten mieluusti jatkan. Eiköhän sinunkin kannattaisi välillä sieltä komerostasi käydä vaikka terassilla katsomassa joskos sieltä joku setämies tulisi kopeloimaan.

Vierailija
72/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki naiset kaipaavat läheisyyttä tai arvostusta miehiltä? Moni kaipaa vaan kunnon kyytiä sängyssä eikä tunne siitä huonoa omaatuntoa ja miksi pitäisi? Kyllä moni nainenkin käyttää miehiä pelkästään seksiin, itsekin olen monesti tehnyt näin kun on ollut ns "pakko saada"

Vierailija
73/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. Tälläkin hetkellä on moniakin parisuhdetta haluavia naisia. Ja ei ole naisia menneet tähänkään mennessä haittanneet, joten mieluusti jatkan. Eiköhän sinunkin kannattaisi välillä sieltä komerostasi käydä vaikka terassilla katsomassa joskos sieltä joku setämies tulisi kopeloimaan.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :)  Loukkaako totuus, että olet kuin oletkin h u o r a  siinä missä ne panemasi naisekin? Ehkä kelpaat parisuhteeseen niille vähemmän tasokkaille naisille, mutta siveä ja kunnollinen nainen ei halua miestä, joka on nainut kaikkea mikä liikkuu...

Vierailija
74/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä l-ä-z-k-i akka pitää hienona saavutuksena, kun SAA miehiä. No kai nyt jokainen juottolan r-y-h-ä-v-a-l-a-s SAA niitä samanlaisia miespuolisia kauhistuksia, kun normaalit naiset eivät heitä huoli (eivätkä normaalit miehet tätä kaljanaikkosta). Samanarvoiset kohtaavat siis toisensa.

Ap:lle tiedoksi, että me kauniit emme SAA miehiä. Otamme sen, jonka haluamme. Siitähän sinä et toki tiedä mitään, mutta onneksi sinusta on hienoa olla lähiöjakaja. 

Vierailija
75/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Jaat kaikille paskoille tyypeille kun ystäväsi on pihtareita. Miksi muuten nainen haluaa edes kaikkia miehiä. Miksei yksi kiva mies riitä?

Eli nainen on sinun mielestä joko pihtari tai huo ra joka jakaa kaikille...En ihmettele miksi olet yksin

En puhunut huoraamisesta mitään. Pyytääkö nainen aina maksua kun panee kaikkia miehiä. En voi tietää sitä mutta nainen on toki suosittu jos panee monien miesten kanssa. Ehkä naisen ystävät haluaa löytää sen yhden hyvän kumppanin eikä ne paneskele jokaista vastaantulijaa kuten tuo aloittaja nainen.

Vierailija
76/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoilta miehiltä otetaan se ainoa asia mikä niissä kiinnostaa eli k y r p ä (jonka pitää olla tarpeeksi iso) mutta se on soromnoo seksin jälkeen, ei tuollaisista miehistä ole oikeaan parisuhteeseen. Pilanneet itsensä jakamalla vehjettään ympäri kaupunkia

Vierailija
77/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä l-ä-z-k-i akka pitää hienona saavutuksena, kun SAA miehiä. No kai nyt jokainen juottolan r-y-h-ä-v-a-l-a-s SAA niitä samanlaisia miespuolisia kauhistuksia, kun normaalit naiset eivät heitä huoli (eivätkä normaalit miehet tätä kaljanaikkosta). Samanarvoiset kohtaavat siis toisensa.

Ap:lle tiedoksi, että me kauniit emme SAA miehiä. Otamme sen, jonka haluamme. Siitähän sinä et toki tiedä mitään, mutta onneksi sinusta on hienoa olla lähiöjakaja. 

Vierailija
78/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sun hoikilla/näteillä ystävillä on neuroottisuutta tai muuta henkistä spastia.

Olet itse todennäköisesti söpö ja elämäniloinen, ja siksi puoleensavetävä. Yleensä ihmiset viihtyy rentojen seurassa, ei tarvitse itsekään liikaa jännittää.

Vaikka täällä kuinka yritetään huudella siitä kuinka hoikilla on kriteereitä jne. niin oma kokemus on kyllä se, että tuo yllä mainittu on se totuus.

Itse olin nuorempana aika hottis ja mulla oli hyvä kaveri, joka oli lihava ja ei niin kovin kauniskaan. Yleensä kävi niin, että miehet saattoi vielä tulla mun takia jutulle, mutta koska mun kaveri oli vaan niin paljon parempi sosiaalisesti kuin mä, niin aika nopeasti ne kiinnostui enemmän mun lihavasta kaverista.

Kuten aloittaja epäili, ulkoiset avut eivät ole kaikki kaikessa.

Vierailija
79/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertti 53 v loukkaantui kun sai kuulla olevansa h u o r a :D  No, miltä tuntuu olla halpa? Sellaisia te miehet olette, halpoja. Jotka yrittävät p a n n a  kaikkea mikä liikkuu. Get over it

Vierailija
80/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyläsi pahin jakorasia. Helppoa seksiä kaikkihan haluaa joten olet suosittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi