Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.

Vierailija
42/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Takaapäin kun jyskyttää, niin ei haittaa vaikka rumalta näytää. Ei tässä anneta vaan otetaan. 

Nimenomaan te annatte sitä munaanne ja rumat naiset ilomielin ottaa komean miehen munaa...

No sittenhän kaikki asiat ovat hyvin. En minä munaani pihtaile ja siitä saa nauttia niin paljon kuin haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt liikaa kulutukseesi nähden kuten muutkin lihavat. Muistathan jatkossa, ettei määrä korvaa laatua sen paremmin ruuassa kuin miehissäkään?

Vierailija
44/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä miksi juuri sinä olet lihava, mutta yleensä se johtuu siitä että syö enemmän kuin kuluttaa. 

Ja mitä tulee tuohon lauseen jälkiosaan, en ymmärrä mitä tarkoitat sillä että SAAT miehiä. Minä joudun huitomaan niitä pois. 

Vierailija
45/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo saalis. Yksi tuttu kertoi iskevänsä lihavia naisia seksin takia. Häntä ei lihavuus haitannut, mutta sai seksiä helpommin kuin vähän kauniimmilta, joiden jallittamiseen piti tehdä vähän töitäkin. 

Aikamoinen miesh u o r a jos panee melkein mitä reikää tahansa. Ei kannattaisi miehenkään jaella ympäri kyliä itseään

Vierailija
46/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kelpaa helppo ja varma nainen ihan aina.

Vierailija
47/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi olet lihava nainen

Vierailija
48/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo saalis. Yksi tuttu kertoi iskevänsä lihavia naisia seksin takia. Häntä ei lihavuus haitannut, mutta sai seksiä helpommin kuin vähän kauniimmilta, joiden jallittamiseen piti tehdä vähän töitäkin. 

Aikamoinen miesh u o r a jos panee melkein mitä reikää tahansa. Ei kannattaisi miehenkään jaella ympäri kyliä itseään

Kyllä melkoinen panomies, mutta ei häntä maine haittaa. Tosin asuu isossa kaupungissa, joten tuskin kukaan sen tarkemmin hänestä juoruaa. 

Vierailija
49/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin kun jyskyttää, niin ei haittaa vaikka rumalta näytää. Ei tässä anneta vaan otetaan. 

Nimenomaan te annatte sitä munaanne ja rumat naiset ilomielin ottaa komean miehen munaa...

No sittenhän kaikki asiat ovat hyvin. En minä munaani pihtaile ja siitä saa nauttia niin paljon kuin haluaa. 

Aivan, mutta kannattaa muistaa että et ole enää aviomiesmatskua mikäli joskus ihan parisuhteeseen haluat. Me naiset kyllä tiedetään kuka mies on se jolta helposti saa ja joka ei enää kelpaa muuhun kuin seksiin

Vierailija
50/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ap:n nostais, jos ei ap itse...

*Muunnelma kissan häntä- vertauksesta

Vierailija
51/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet on pahempia h o r o j a kuin naiset! Naisilla on sentään jotain kriteerejä

Vierailija
52/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta kannattaa muistaa että et ole enää aviomiesmatskua mikäli joskus ihan parisuhteeseen haluat. Me naiset kyllä tiedetään kuka mies on se jolta helposti saa ja joka ei enää kelpaa muuhun kuin seksiin

Kuka nyt parisuhteeseen haluaa, kun ilmankin saa. 

Vierailija
53/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonismin juuret ovat syvällä ja leviävät laajalti.

Vierailija
54/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kauniit ystäväsi eivät kelpuuta ihan jokaista kaksilahkeista kuten sinä?

Vierailija
55/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ulkonäkö ole tärkeintä, ainakaan kaikille. Tyhmä ajatella noin.

Mutta niinpä on typerästi muodostettu ketjun otsikkokin.

Vierailija
56/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.

Miltä tuntuu olla h u o r a?

Vierailija
57/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat miehiä, mutta sä et saa rakkautta. Etkä läheisyyttä tai arvostusta vaikka sitä kuinka epätoivoisesti yritätkin jokaiselta tapaamaltasi mieheltä ostaa olemalla helppo ja varma pano.

Vierailija
58/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkoinen panomies, mutta ei häntä maine haittaa. Tosin asuu isossa kaupungissa, joten tuskin kukaan sen tarkemmin hänestä juoruaa. 

Kannattaa asuakin isossa kaupungissa, koska juorut levuää ja harva nainen haluaa "panomiestä" puolisokseen jos on itse kunnollinen. Tosin jos tuo mies ei ikinä parisuhdetta tule haluamaan niin kai se on win-win-tilanne

Vierailija
59/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet on pahempia h o r o j a kuin naiset! Naisilla on sentään jotain kriteerejä

Harvemmin lihavilla naisilla on.

Vierailija
60/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kauniit ystäväsi eivät kelpuuta ihan jokaista kaksilahkeista kuten sinä?

tai seurustelee eikä edes etsi uutta miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan