Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava/laiha vastakkainasettelu.

Miehenä ajattelen näin:

Hoikka, nälissään raukka kun ei osaa laittaa ruokaa ja valmisannoksistakin punnitsee joka suupalan.

Pyöreä, osaa tehdä syötävää ruokaa ja myös uskaltaa sitä itse syödä.

Miksi valitsisin hoikan - en halua niukkuutta ruokapöytään.

Pyöreät suhtautuvat elämään tosi myönteisesti, vähemmän olen heissä valittajiin törmännyt.

Ja tämä tietenkin käänteisenä on vaikuttanut kumppanin valintaani...hän on pyöreä.

Ei helvetti mikä analyysi, oletko professori?

Vierailija
122/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä rakastaa muodokkaita naisia.

Epävarmat hintelät pikkupojat JA lapsiin sekaantujat haluaa lautoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huonosti kirjoitettu aloitus. Asia kyllä selvisi.

No, mun tuntemista aikuisista miehistä yksikään ei halua laihaa naista.

M 51

Vierailija
124/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen näin:

Hoikka, nälissään raukka kun ei osaa laittaa ruokaa ja valmisannoksistakin punnitsee joka suupalan.

Pyöreät suhtautuvat elämään tosi myönteisesti, vähemmän olen heissä valittajiin törmännyt.

Ja tämä tietenkin käänteisenä on vaikuttanut kumppanin valintaani...hän on pyöreä.

Minä kyllä varon syömistä ja punnitsen joka suupalan. Keittiöni on yltiöterveellinen ja sinne ei tule mitään epäterveellistä tai eläinkunnan tuotteita. Ei sipsejä, ei kebabbia, ei grillattua lihaa ei juustoja, ei makkaroita, ei karkkia tai muuta yököttävää. Olen hyvin puritaani vegaani. Osaan kyllä laittaa hyvää terveellistä ruokaa. Jos mies irvistelee salaatille niin lentää ulos saman tien. Tällainen olen olinpa hoikka tai lihava.

BMI32

Vierailija
125/152 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat seksiä, mutta et parisuhdetta. Miehet vonkaa usein seksiä siltä ennalta helpoimmalta. Niin olen tehnyt itsekin.

Vierailija
126/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sun hoikilla/näteillä ystävillä on neuroottisuutta tai muuta henkistä spastia.

Olet itse todennäköisesti söpö ja elämäniloinen, ja siksi puoleensavetävä. Yleensä ihmiset viihtyy rentojen seurassa, ei tarvitse itsekään liikaa jännittää.

Henkisesti ja fyysisesti terveen kanssa on kiva olla. Neuroottisuus ei ole kivaa.

Juttelin joskus etelä-afrikkalaisen miehen kanssa, joka kasvatti krokotiileja. Hänen vaimonsa oli ex-missi. Ärsytti kuulemma, kun ei voinut mennä edes soutamaan, kun vaimolla piti olla aina meikki ja hyvät vaatteet päällä.

Rakasti kuitenkin vaimoaan, vaikka vaimo olikin hyvin pinnallinen.

Vierailija
127/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä tiedät miksi olet lihava.

Itselle ainakin olisi tärkeämpää olle terve ja hyvinvoiva kuin saada paljon miehiä.

Vierailija
128/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hauska, älykäs ja näppärä. Sellaisen kanssa on kiva olla.

Vierailija
129/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen näin:

Minä kyllä varon syömistä ja punnitsen joka suupalan. Keittiöni on yltiöterveellinen ja sinne ei tule mitään epäterveellistä tai eläinkunnan tuotteita. Ei sipsejä, ei kebabbia, ei grillattua lihaa ei juustoja, ei makkaroita, ei karkkia tai muuta yököttävää. Olen hyvin puritaani vegaani. Osaan kyllä laittaa hyvää terveellistä ruokaa. Jos mies irvistelee salaatille niin lentää ulos saman tien. Tällainen olen olinpa hoikka tai lihava.

BMI32

Miten ihmeessä olet sitten päässyt lihomaan?

Minä syön kaikkea listaltasi ja BMI on 19.

Vierailija
130/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seksiä, mutta et parisuhdetta. Miehet vonkaa usein seksiä siltä ennalta helpoimmalta. Niin olen tehnyt itsekin.

Olet siis yhtä helppo kuin se vonkaamasi nainen :) 

Vierailija
131/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää kelpaavan kuka vaan ja sana siitä kiirii. Kauniilla naisilla ei ole määrästä kiinni vaan laadusta, josta sinä et näytä tietävän mitään.

Miksi miehet ovat niin helppoja että antavat jopa rumille ja lihaville? Niillä miehillä on alhainen moraali, ei jatkoon

Koska jos nirsoilee, jää kokonaan ilman, ei se helppoudesta ole kiinni, vaan tarjonnasta.

Onhan mies silloin helppo jos sillä ei ole mitään tasoa ja sille kelpaa tyyliin kuka tahansa...

Olkoon niin, mutta silti jos ei muuta saa, niin siihen on tyydyttävä.

Miltä tuntuu olla h u o r a?

En pyydä maksua, joten en käsittääkseni ole sellainen, mutta muuten tuntuu ihan hyvältä. Miltä tuntuu olla katkera?

Tottakai sinä olet pelkkä halpa miespuolinen h o r o  joka ei tule enää kelpaamaan oikeaan suhteeseen kun olet nus-sinut itsesti pilalle liian monen naisen kanssa mutta jatka toki valitsemallasi tiellä :)  Kyllä sinut ja maineesi tiedetään ja me naiset naureskellaan sinunlaistesi helppudelle selän takana...

Voi pientä. Tälläkin hetkellä on moniakin parisuhdetta haluavia naisia. Ja ei ole naisia menneet tähänkään mennessä haittanneet, joten mieluusti jatkan. Eiköhän sinunkin kannattaisi välillä sieltä komerostasi käydä vaikka terassilla katsomassa joskos sieltä joku setämies tulisi kopeloimaan.

Kuinka monta sukupuolitautia olet jo ehtinyt tartuttaa? Entä monetko ei-toivotut elarit olet joutunut maksamaan?

Tämä. Lunttumiehet tykkää panna paljaalla mutta sitten on kauhistus kun nainen tuleekin raskaaksi :D

Vierailija
132/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla ilmainen h u o r a? Jaatko kaluasi kaikille halukkaille? Tuollaiset miehet ei ole parisuhdematskua

Vierailija
133/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko se siitä, että kauniit ystäväsi ovat miehiä?

Vierailija
134/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tietää, että siltä rumimmalta saa helpoiten.

Ja mitäs ne miehet itse ovat jotka antaa noille rumille naisille? Ihan yhtä helppoja

No sehän ei miehiä haittaa. Pääasia että saa. 

Eli miestä ei haittaa huo ran maine ja se että jatkossa ei pääse parisuhteeseen kunnollisen naisen kanssa? No, mikäs siinä, jos haluaa tyytyä pelkkiin seksisuhteisiin

Vierailija
135/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt enemmän kuin kulutat, siksi olet fatty

Vierailija
136/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suosii lihavia panomielessä koska ajatellaan että helppo pano. Tositarkoituksella sitten suositaan hoikkia.

M34

Niin, itse taas naisena suosin panomielessä niitä komeita mutta parisuhteeseen kelpaa vain sellainen, joka ei ole nainut tai yrittänyt kylän kaikkia naisia

Sama juttu. Ei tulisi mieleenkään ottaa parisuhteeseen miestä joka yrittää kaikkia naisia.

Ja mistä tietäisit hänen taustansa, jos asut vaikka Helsingissä? 

Helsinki ei ole mikään maailman metropoli ja piirit on yllättävän pienet. Myös somen kautta voi saada kaikenlaisia asioita ihmisestä ja hänen menneisyydestään selville

Vierailija
137/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut jotain mielenkiintoista: lihavat ihmiset tosiaan ovat pinnallisempia kuin hoikat ja kauniit.

Tähän on ihan järkeenkäypä selityskin: luonnonkauniit eivät jaksa tuijotella peiliin, kun taas vähemmän kauniit tuijottelevat "virheitään" ja vertailevat itseään muihin. Itse asiassa tämä on oikeasti sisäistä kauneutta, olisin uskonut aloituksen jos sitä ei olisi koskaan tehty. Veikkaan, ettei nuo aloittajan kaverit ole edes huomanneet koko asiaa.

Vierailija
138/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vaan kirjoitti:

Oletko kyläsi pahin jakorasia. Helppoa seksiä kaikkihan haluaa joten olet suosittu.

Ennemmin jakorasia kuin kaltaisesi katkera mies joka ei saa. Meillä jakorasioilla on aina hauskempaa! Sitten otetaan se tarpeeksi kiltti mies kun on juoksut juostu ja aletaan perustamaan perhettä

Onpa kiikkustuolissa sitten mitä muistella :) Me naiset emme kuitenkaan anna kenelle tahansa kuten suurin osa miehistä antaisi jos saisi (monihan ei saa ilman rahaa) joten miehet on kaikenkaikkiaan helpompia

Vierailija
139/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita käveleviä dildoja tullut painettua ja hauskaa pidettyä nuorena, mutta näin keski-iässä olen jo hieman rauhoittunut...

Kävelevä dildo :D Sellaisia miehiä on paljon jotka kelpaa sänkyyn mutta ei vakavaan suhteeseen

Vierailija
140/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika Saarikko heinäladossa.....```???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan