Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin vaimo alkanut kiinnosteleen

Vierailija
21.04.2023 |

Pihalla usein törmätään ja nyt keväällä alkanut joka kerta tulla mieleen miten hienoa olisi panna hänen kanssaan. Neuvokaa nyt miten voisi edetä. Suoraan en voi kysyä. Jotain kehuja olen ladellut ja toivon, että olisi ne tulkinnut kiinnostuksen merkiksi.

Pihatalkoot tulossa viikon päästä ja siellä olutta tarjolla. Siinä voisi olla tilaisuus. Miehensä ottaa reilusti olutta ja tiedän että se tulee ärsyttämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varattu? Nostaa kertoimia onnistumiselle. Kevät on upeaa aikaa...

Vierailija
2/10 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekää haravia varastoon sit illalla ja samalla annat hänelle oman haravan varren kouraan ja se voi niitä piikkejä siinä lipoa joutessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän varattu? Nostaa kertoimia onnistumiselle. Kevät on upeaa aikaa...

Varattu vai ei, kerrotaan aloituksen toisella sanalla.

Vierailija
4/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaksi asian tekee, että en tiedä koska hänen miehensä on kotona. Ja tietty naapuritkin vähän kyttäilee.

Olen valmistellut repliikin " mulla on sauna lämpimänä ja siiderit jääkaapissa" ja sitten reaktion mukaan voisi ehdotella kiinnostaisiko liittyä seuraan.

Vierailija
5/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse osaa keksiä keinoa päästä panemaan, niin sitten runk runk vaan.

Vierailija
6/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse siitä, etten pääsisi panemaan, mutta tuo naapurin vaimi on nyt tavoittamaton. Tänään hällä oli poolopaita tyyliin Sanna Marin

Vierailija
7/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse siitä, etten pääsisi panemaan, mutta tuo naapurin vaimi on nyt tavoittamaton. Tänään hällä oli poolopaita tyyliin Sanna Marin

SM!!! Se luuviulu. Kyllä multa menis viimeinenkin kiinnostus naiseen, jos siinä jokin toisi mieleen kyseisen vouhakkeen. Hyi hitto!

Vierailija
8/10 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SM!!! Se luuviulu. Kyllä multa menis viimeinenkin kiinnostus naiseen, jos siinä jokin toisi mieleen kyseisen vouhakkeen. Hyi hitto!

Vierailija
9/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin paneminen. On kohti tuhoa. Pari kertaa olen naapuria pannut. Ovat muuttuneet heti omistus haluisexi vaikka on sovittu että vietetään vaan aikaa keskenämme. On ollut järkevää muuttaa pois. Nyt kyllä juttelen naapureille. Mutta en mene sen pitemmälle.

Vierailija
10/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi naapurin Taru kiinnostaa. Pitäis selälleen pöydälle pitkät jalat olkapäille ja siitä sit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi