Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava nainen ja saan enemmän miehiä kuin kauniit ystäväni?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen lihava nainen, ja olen huomannut jotain mielenkiintoista. Vaikka minulla ei ole kauniita kasvoja tai hoikkaa vartaloa, minä saan enemmän miehiä kuin monet kauniit ystäväni. Tämä on herättänyt minussa kysymyksen siitä, onko kauneus todella kaikki kaikessa, vai onko jotain muutakin, mikä saa ihmiset kiinnostumaan toisistaan?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta saa helposti pillua. Maine kiirii.

Tietynlaisilta miehiltä saa helposti kalua ja siitä kannattaa naisena ottaa kaikki irti :)  Sitten hieman vanhempana parisuhteeseen kunnollisen miehen kanssa

Vierailija
142/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa "jauhamista" (extra)kiloista!

Ihminen on kokonaisuus; ei jokunen kilo sinne tai tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seksiä, mutta et parisuhdetta. Miehet vonkaa usein seksiä siltä ennalta helpoimmalta. Niin olen tehnyt itsekin.

Tuollaiset vonkaajat on l o r t t o j a itsekin, ei jatkoon

Vierailija
144/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seksiä, mutta et parisuhdetta. Miehet vonkaa usein seksiä siltä ennalta helpoimmalta. Niin olen tehnyt itsekin.

Tuollaiset vonkaajat on l o r t t o j a itsekin, ei jatkoon

Siveä nainen ei tosiaan halua miestä, jolla on epämääräinen menneisyys (yhden yön jutut ja seksisuhteet)

Vierailija
145/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan, ettei läskeillä naisilla ole vaatimuksia miesten suhteen. No, itse olen läski, MUTTA kaunis ja vähän samaa kuin ap:lla eli miehet lähestyy mua enemmän kuin hoikkia ystäviäni - en kuitenkaan ota asiaa imarteluna vaan päinvastoin. He todennäköisesti ovat katsoneet minua ja ajatelleet tuolta irtoaa helposti ja itse taas en halua olla jonkun kertakäyttölelu. Etsin vakavaa parisuhdetta ja olen mielummin vaikka koko elämän selibaatissa ja sinkkuna, kuin miesten hyväksikäytettävänä.

N23

Vierailija
146/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat enemmän eläimellisiä kuin naiset ja miehillä on keskimäärin alhaisempi moraali, jo historia todistaa tämän. Harmi, että naiset eivät hallitse maailmaa, olisi taatusti parempi maailma jos naiset saisivat päättää asioista ja laittaa luntustelevat miehet kuriin

Jännä, että moni mies ei edes yritä hillitä halujaan vaan jakaa itseään auliisti kenelle tahansa. Miehet myös tekevät valtaosan rikoksista maailmassa

Vierailija
147/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja helppo mies kelpaa seksileluksi kyllä puutteeseen mutta eipä helpolla miehellä mitään tee sen jälkeen

Vierailija
148/152 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat enemmän eläimellisiä kuin naiset ja miehillä on keskimäärin alhaisempi moraali, jo historia todistaa tämän. Harmi, että naiset eivät hallitse maailmaa, olisi taatusti parempi maailma jos naiset saisivat päättää asioista ja laittaa luntustelevat miehet kuriin

Jännä, että moni mies ei edes yritä hillitä halujaan vaan jakaa itseään auliisti kenelle tahansa. Miehet myös tekevät valtaosan rikoksista maailmassa

Ihme, jos ei toista sukupuolta olevan henkilön kanssa tulla enää toimeen; nykyäänhän niitä sukupuolia on kuulemma useampia; vaikeammaksi siis menee yhteiselo entisestään!

Miehet ja naiset yhdessä ovat tätä maailmaa tähänkin asti pyörittäneet; jatketaan vain edelleenkin samalla lailla; olet sitten "ruma/ kaunis, laiha/ lihava, älykäs/ tyhmä" jne.jne.

Vierailija
149/152 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet yksinkertaisesti pitävät lihavia naisia kauniina.

Vierailija
150/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus pettää

Vierailija
151/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava/laiha vastakkainasettelu.

Miehenä ajattelen näin:

Hoikka, nälissään raukka kun ei osaa laittaa ruokaa ja valmisannoksistakin punnitsee joka suupalan.

Pyöreä, osaa tehdä syötävää ruokaa ja myös uskaltaa sitä itse syödä.

Miksi valitsisin hoikan - en halua niukkuutta ruokapöytään.

Pyöreät suhtautuvat elämään tosi myönteisesti, vähemmän olen heissä valittajiin törmännyt.

Ja tämä tietenkin käänteisenä on vaikuttanut kumppanin valintaani...hän on pyöreä.

Minä kyllä varon syömistä ja punnitsen joka suupalan. Keittiöni on yltiöterveellinen ja sinne ei tule mitään epäterveellistä tai eläinkunnan tuotteita. Ei sipsejä, ei kebabbia, ei grillattua lihaa ei juustoja, ei makkaroita, ei karkkia tai muuta yököttävää. Olen hyvin puritaani vegaani. Osaan kyllä laittaa hyvää terveellistä ruokaa. Jos

Kuulostat rasittavalta ihmistyypiltä, vihainen ja katkeroitunut. En edes panis

Vierailija
152/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että lihavat yleisesti ottaen ovat laihoja rennompia ja avoimempia, ja siten "helpompia". Tietysti löytyy poikkeuksia sääntöön. Enkä helpommalla tarkoita helpompia panoja, vaan ylipäätään heidän seurassaan helpompi olla. Ja ehkä heitä on helpompi myös lähestyä, jos on hieman ujompi,  kun ei ole niin suuria paineita omasta ulkonäöstä. Heillä sitä empatiakykyäkin on usein enemmän, luultavasti johtuen siitä kun heitä on lihavuuden takia kohdeltu ikävästi. Jotkut tosin ovat myös pahasti katkeroituneita tästä kohtelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän