Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?
Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..
En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.
Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.
En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.
Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.
Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta olin itse ihan samanlaisessa tilanteessa, peräti 3 vuotta.
Lopulta selvisi, että mies pyöritti kokonaista haaremia. En todellakaan ollut ainut.
Ja minä hölmö salamarakastuin siihen lirkutteluun ja mielettömään huomioon, jota häneltä sain. Luulin, että hän on se sielunkumppani whatever.
Ja minulla myös pitkä, pitkä avioliitto takana ja kokemus miltä tuntuu tulla todella törkeästi petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia (nimenomaan avioliitossa).
Tähän perustuu nämä netin rakkaushuijauksetkin. Naiset etsii romantiikkaa ja rakkautta ja joku netissä sitä tarjoaa. Ja kun on rakastunut, on niin sekaisin, että ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi väliin..
Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.
Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.
Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.
Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.
" Suurimpana syynä moraali???" Tuoko ei ole pettämistä? Kumman keksintö tuo "moraali" selityksenä on?
Miksi aloit kirjoitella varatulle?
Miksi tämä varattu oli siellä, miksei hän eronnut ensin.
Miksi hän ei ole sinkku?
Olette jatkuvasti yhteydessä ja sinä rakastat miestä ja teillä on moraali.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka pettää vaimoaan ei ole mikään kultakimpale. Miksi ihmeessä edes lähdit tuohon peliin?
Englannin Camilla jaksoi odottaa aika kauan.
Laita ap miehelle ultimatum= sanot, että ottaa eron vaimostaan siihen ja siihen päivään mennessä, tai teidän suhde loppuu.
Mies ei ota.
Sitten lopetat suhteen. Kerrasta poikki= katkaiset kaikki yhteydet häneen ja laitat estot. Hormonihöyryt haihtuvat muutamassa kuukaudessa.
Neuvo seuraavalle kerralle: älä ihasty/rakastu mieheen, ennenkuin tunnet miehen kunnolla.
Toinen neuvo: pistä juoksukengät jalkaan heti, kun mies paljastaa olevansa varattu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki selviää itsestään, kun alat syödä puhdasta ruokaa. Lue Herran sanaa, 5 Mooseksen kirjaa ja opi sieltä, mitä sinun tulee tehdä. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.
Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.
Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.
Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
nosto iltavuorolaisille
Täällä on ollut muutama kiva kirjoitus, kiitos niistä. Osa nyt ei tietenkään vaivautunut edes lukemaan taustoja.
Minä lopetan osaltani keskustelun tähän. Tämä on turhauttavaa. Hirveästi olettamuksia.
Yritin jo aiemmin sanoa että olen kokenut paljon. Omasta erosta on aikaa, ei tämä mies käytä hyväkseen haavoittuvuuttani. Enkä kosta tai kokeile yhtään mitään tällä suhteella vaikka tulin itse jätetyksi toisen naisen takia.
Osaan jo ammattini puolesta lukea ihmistä hyvin, itseäni vielä paremmin. Ymmärrä miten ihmismieli toimii ja millaisia persoonia ja varsinkin häiriöitä, lukkoja, käytösmalleja ja muita oikkosia onkaan. En sano etteikö minua voisi hönäyttää, se ei vain ole helppoa.
En todellakaan ole kokematon, miehistä ja suhteista.
Joku sanoikin etten ole painostaja. Olen sanonut useita kertoja että elän elämääni, tapailen muita miehiä, en oleta mitään hänen suhteen. Satuin vain rakastumaan kuin varkain ja tämän kanssa nyt joudun elämään. Hänkin sanoo rakastuneensa.. uskon sen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut muutama kiva kirjoitus, kiitos niistä. Osa nyt ei tietenkään vaivautunut edes lukemaan taustoja.
Minä lopetan osaltani keskustelun tähän. Tämä on turhauttavaa. Hirveästi olettamuksia.
Yritin jo aiemmin sanoa että olen kokenut paljon. Omasta erosta on aikaa, ei tämä mies käytä hyväkseen haavoittuvuuttani. Enkä kosta tai kokeile yhtään mitään tällä suhteella vaikka tulin itse jätetyksi toisen naisen takia.
Osaan jo ammattini puolesta lukea ihmistä hyvin, itseäni vielä paremmin. Ymmärrä miten ihmismieli toimii ja millaisia persoonia ja varsinkin häiriöitä, lukkoja, käytösmalleja ja muita oikkosia onkaan. En sano etteikö minua voisi hönäyttää, se ei vain ole helppoa.
Joku sanoikin etten ole painostaja. Olen sanonut useita kertoja että elän elämääni, tapailen muita miehiä, en oleta mitään hänen suhteen. Satuin vain rakastumaan kuin varkain ja tämän kanssa nyt joudun elämään. Hänkin sanoo rakastuneensa.. uskon sen.
Just. Ensin pyydät neuvoja, miten tästä eteenpäin ja kun vastaukset ei miellytä (suurin osa varoittaa sinua miehestä), et usko ketään ja haluat lopettaa keskustelun tähän. Ole siinä kuplassasi, mutta muista, että rakastuit pettäjään. Eikä noi pääty hyvin. Sitä ei rakkaushuumassa halua uskoa, mutta tajuat meitä kolmen vuoden päästä. Mies tulee pettämään suakin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi väliin..
Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.
Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.
Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.
Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.
Kommentoi vaan. Kiinnostaisi tietää, oletko pokannut juuri mun miehen. Millä kirjaimella alkaa nimi?
Vierailija kirjoitti:
Et kovin vakuuttava kuvaa anna fiksuudestasi. Mitä muuta voidaan kuin olettaa ja spekuloida. Jos tuota ei ymmärrä, niin ei paljon ymmärrä. Kivoja kirjoituksia olisit halunnut; voi surku nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki selviää itsestään, kun alat syödä puhdasta ruokaa. Lue Herran sanaa, 5 Mooseksen kirjaa ja opi sieltä, mitä sinun tulee tehdä. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.
Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.
Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.
Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
nosto iltavuorolaisille
Ap kuulostaa niin mieheen höyrähtäneeltä, että nämä ruokaohjeet ovat ihan yhtä järkevät :D
Järki vastaan tunteet, siinäpä pulma.
Ap, siltä varalta että tulet vielä tänne lukemaan kommentteja: muista ettei järjen vastakohta ole tunne vaan tyhmyys.
Kuulostaa ihan mun tilanteelta ja mieheltä.
Pitkä liitto, tuli ero, muutaman kk jälkeen mies halusi mut takaisin ja teki mitä vain jotta palaan, halusin toki itsekin palata. Hänellä oli silloinkin nainen jonka kanssa piti yhteyttä, mutta lähetteli myös mulle niitä hempeitä
viestejä ja kirjeen jossa kertoi, että vaikka suhteemme on vaikea ja lähes mahdoton, olen kuin huumetta hänelle ja elämä ei tunnu miltään ilman.
Toinen nainen sai jäädä välittömästi kun päätin palata. Hänen kanssa ei myöskään ollut intiimejä hetkiä sängyssä vaan tuo kuvailemasi muu yhteys, miestäni kiinnostaa tämä asia vain minun kanssa, kirjoitti kirjesssä ettei ole koskaan kokenut vastaavaa.
Mies osti mulle oman talon ja hienon auton yhteenpalatessa.
Kerroin miehelleni taas muutama päivä sitten haluavani erota (teen tätä usein, koska minulla epävakaita piirteitä), joten selittäisi sen miksi mies vähän väliä ottaisi yhteyttä.
On viisissäkymmenissä ja itse olen aika paljon nuorempi.
Olen menossa taas viikonloppuna käymään, joten jos pidät yhteyttä hänen kanssa, kannattaa varautua että ottaa taas etäisyyttä kiihkeän viikonlopun jälkeen.
Minua ei haittaa jos hänellä on joku täti-ystävä, saa varmasti sieltä sen mitä ei saa minulta ja itse saan parhaat palat.
Kirjoitin tämän vain siksi, että kaikki ei ole miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosiaan luulet, että elää jossain seksittömässä liitossa?
Sehän sitä tositakkautta on kun mies menee tapaamisenne jälkeen kotiin nukkumaan vaimonsa viereen :D
Halvalla kyllä meni sulta arvot roskikseen.
Väittikö ap miehen elävän seksittömässä liitossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap pääset tuosta yli?
Ensinnäkin mies haiskahtaa naistenmieheltä. Näet jo nyt, mihin hän ihan pokkana kykenee vaimonsa selän takana. Haluaisitko tosissasi tuosta miehestä oikean kumppanin, joka asuisi asunnossasi, piereskelisi ja pesisit hänen kalsareitaan? Miten ikinä voisit luottaa häneen, että esimerkiksi sinun ollessasi töissä, suihkussa tai missä tahansa kun silmä välttää, etteikö mies menisi nettiin online lirkuttelemaan seuraaville uhreille? Nimittäin valitettavasti ihmiset toimivat tietyn kaavan mukaan.
Eli mennyt käytös ennustaa todella luotettavasti tulevaa käytöstä.
Jos mies pettää vaimoaan sinun kanssasi, voit olla varma, että hän pettää sinuakin jossain kohtaa. Tietyille miestyypeille kun ei riitä se yksi nainen, vaan he hakevat kiksejä ja jännitystä salasuhteista, kun piilottelevat salarakasta ja tekevät kaikkea seläntakana.
Eli ap, sä näät aitiopaikalta mihin tuo mies kykenee, hän kykenee aivan kirkkain silmin valehtelemaan vaimolleen, pettämään häntä jne.
Mietipä miltä susta tuntuisi, jos tuo mies olisi sinun ja yhtäkkiä hän alkaisi tekemään tuota jonkun muun kanssa, kun ensihuuma kanssasi on laantunut. Nimittäin se laantuu ja silloin tuo mies katselee vieraisiin pöytiin. Usko pois.
Yksi keino on nyt selvittää, oletko oikeasti ainut sivusuhde vai oletko yksi monista. Netistä saat aika paljon lisäinfoa kaivettua.
Ja vielä sellanen juttu, että nää jutut ei ikinä lopu hyvin. Ei ikinä.
En tiedä ap:n miehistä ja sun, mutta kyllä mun tuntemat miehet on aina itse pesseet kalsarinsa. Ei ole kukaan tuonut mulle pestäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi.
Ei tavattu deitti-apissa.
Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä. Mutta se meni ihan eri tavoin kuin suunniteltiin. Oltiin sylikkäin ja puhuttiin, katsottiin silmiin pitkiä aikoja, suudeltiin..
Ollaan sovussa päätetty katkaista yhteys monta kertaa. Jompi kumpi sortuu kuitenkin jossain vaiheessa. Ollaan tapeltu, itketty, naurettu, puhuttu..
Olen yrittänyt tapailla muita, olenhan sinkku. Ei vain lähde sujumaan.
Tiedän hänestä jokseenkin kaiken, lapsuudesta ja suvusta alkaen. Olemme yhteydessä jatkuvasti, jos olisi yhteydessä muihinkin ei hänen aika mitenkään riittäisi.
Arvostan hänen syitään olla eroamatta juuri tässä hetkessä ja varsinkaan tämän takia. En minä eikä hän ole minulle lupautunut jos on joskus vapaa. Välillä koemme kumpikin että tämä on taakka, molemmilla tilanne ettei suhde, rakastuminen tai edes mikään säätö olisi sopinut elämään.
Kun olisikin päivänselvä pelimies, moraaliton petturi tai jotain sellaista niin tämä olisi minulle helppoa.
En minä usko mihinkään sielunkumppani hömppään. Enkä siihen että jotkut on vain tarkoitettu toisilleen.
Elämäni ensimmäistä kertaa olen tilanteessa jossa tunne vie enemmän kuin järki.
Voi hyvä luoja, oletpa sokea. Tuotahan tuo mies nimenomaan on!
Hän pitää sinuun jatkuvasti yhteyttä vaimoltaan salaa. Ja vielä törkeämpää, että jatkaa vain eikä aiokkaan erota!!! Sinua hyväksikäytetään surutta. Hän siis pönkittää itsetuntoaan sinulla. Ja tiedätkö mitä. Kyllä se minunkin pitkään uskotteli minun olevan hänen ainut sivusuhde ja hän tykitti minua viesteillä, musiikilla ja kaikella mahdollisella. Tulinen suhde. Aivan kuten teillä. Ja niin vain paljastui, että olin yksi monista....
En taaskaan huomannut että ap olisi väittänyt olevansa ainut sivusuhde? Älkää laittako sanoja suuhun.
Vierailija kirjoitti:
On meillä muillakin ollut tunteita vääriä ihmisiä kohtaan. Sitä toivoo jotain ihmettä, mutta ei se vaan mene niin. Se ihana rakastumisen tunne vaan ei ole totta. Ei se kestä. Mies ei koskaan jätä vaimoaan.
Kyllä se menee ohi.
Moni mies ja nainen jättää puolisonsa toisen takia, tosi moni.
Niin. Mies joka pettää vaimoaan oikein netistä etsinyt muijan,, kertoo jo kaiken