Olen kauhea ja pinnallinen, mutta en voi sille mitään. Mieheni ulkonäkö on ruvennut häiritsemään.🥺
Hänellä on jotenkin tosi kookas pää, ja kapeat hartiat. Muutenkin hän on pienikokoinen ja laiha, lyhyt.Tulee mieleen Mikki Hiiri. Korvatkin lähes yhtä isot. Ja ei riitä, että se pää on iso, se on lisäksi oudon muotoinen, sellainen toispuoleinen. Tulee mieleen lyttääntynyt kurpitsa!
Huolestuttaa, jos joskus lisäännymme. Mitä jos lapsemme perii nämä piirteet ja tulee sen vuoksi kiusatuksi? Olen ruvennut välttelemään intiimejä hetkiä mieheni kanssa, en tunne vetoa häntä kohtaan. Lisäksi pelko raskaudesta stressaa. Mitä ihmettä pitäisi oikein tehdä?
Kommentit (43)
Olet oikeassa. Olet kauhea ja pinnallinen.
Kuvittele itsellesi uusi mielikuvitusmies.
Miksi sitten olet hänen kanssaan? Todennäköisesti olet itse myös samaa tasoa, jos et ole komeampaa saanut.
Oikea hiiriprinssi!🤭😅 vaiko kurpitsaprinssi?🤔
Voithan aina erota niin ei tavitse haukkua. Miehesi voi löytää oman Minni Hiiren ja sinä jonkun omanlaisen. Rumaa ja noloa haukkua puolisoa. Eroa ennemmin.
On se iso ongelma jos ihminen on täysin ruokottoman näköinen. Ei ole edes mielipidekysymys.
Piirteet kyllä periytyvät.
Mutta mietipä sitäkin että kauniit ihmiset eivät saa aina kauniita lapsia. Ja kauniilla lapsilla voikin olla tavan tallaajan näköisiä vanhempia.
Ehkäpä kannattaisi miettiä myös muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä. Sinäkään et sisäisellä kauneudella kyllä loista.
Miksi menit (tämän mielikuvitusmiehen) kanssa yksiin? Tunsitko aiemmin vetoa? Jos rakkautta ei ole vaan inhoa niin eroaa, se on oikein miestä kohtaan, hän ansaitsee parempaa.
Olen nähnyt tytön,joka oli todella kaunotar, mutta hänen vanhempansa eivät todellakaan. Ihmetyttää se, miten kokonaisuus tässä tytössä on syntynyt vanhemmista huolimatta.
No eroa ajoissa. Kumpikin löytää vielä jonkun muun. Ei ole pakko olla yhdessä.
Meillä on kolme aikuista lasta eikä heistä kukaan ole selkeästi vanhempien näköinen. Ei ulkonäkö aina suoraan periydy, joskus kyllä.
Hyh hyh!🤢