Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...
Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.
Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.
MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.
Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.
Sun tuttavapiiri on vissiin aikamoinen, mä tunnen yhden pariskunnan jotka on pysyny tinderin alotuksella yli vuoden yhdessä.
Tapailu ja tosissaan seurustelu ei ole sama asia, toi tinderi deittailu on nussimista with pretense.Minäpä kerron tämän mm. kavereilleni jotka ovat yhdessä vuodesta 2015, on yksi lapsi ja adoptioprosessi menossa. Eivät varmaan ole tajunneet että ei Tinderistä voi tulla vakavaa suhdetta :D.
Yka poikkeus anekdootti tosiaan muuttaa kaiken.
Huoh.
Se on yhtä pätevä anekdootti kuin se, että vain yksi pari on seurustellut yli vuoden.
Mä luin tän ketjun ja ei tässä taida olla totuudelle mitään sijaa, teille tinder toimii niin kun toivon ja pelkojen kohtaamisen korvikkeena, yksittäiset ihmiset on onnistunu sitä kautta niin totta kai juuri te ja kaikki muutkin on niitä satumaisen harvinaisia poikkeuksia.
Tsemppiä nyt kuitenkin, kyllä mt ongelmaiset, pelkurit ja sosiaalisesti taidottomatkin ansaitsee tulla rakastetuks.
<3
Tavalliset pulliaiset on parhaita. Treenajat liian usein narsistisia piirteitä ja pinnallisia. Vaativat sekä itseltään, että kumppaniltaan liikoja. Ei tämmöistä kukaan jaksa. Tavis ei vaadi liikaa vaan normaliutta kannattaa. Lievä ylipaino ei mikään ongelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.
Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.
Sun tuttavapiiri on vissiin aikamoinen, mä tunnen yhden pariskunnan jotka on pysyny tinderin alotuksella yli vuoden yhdessä.
Tapailu ja tosissaan seurustelu ei ole sama asia, toi tinderi deittailu on nussimista with pretense.Minäpä kerron tämän mm. kavereilleni jotka ovat yhdessä vuodesta 2015, on yksi lapsi ja adoptioprosessi menossa. Eivät varmaan ole tajunneet että ei Tinderistä voi tulla vakavaa suhdetta :D.
Yka poikkeus anekdootti tosiaan muuttaa kaiken.
Huoh.
Et siis osaa lukea? "Laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen". Yleisin. Vieläpä suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin tän ketjun ja ei tässä taida olla totuudelle mitään sijaa, teille tinder toimii niin kun toivon ja pelkojen kohtaamisen korvikkeena, yksittäiset ihmiset on onnistunu sitä kautta niin totta kai juuri te ja kaikki muutkin on niitä satumaisen harvinaisia poikkeuksia.
Tsemppiä nyt kuitenkin, kyllä mt ongelmaiset, pelkurit ja sosiaalisesti taidottomatkin ansaitsee tulla rakastetuks.
<3
Oikeasti hyvän ja itselle sopivan kumppanin löytäminen, jolle myös itse on sopiva, on todellakin satumaisen harvinaista. Niin monta yhteensopimatonta pariskuntaa tunnen ja itsekin ollut ihan väärien ihmisten kanssa. Sen yksisarvisen löytäminen kadulta tai baarista ei ole yhtään sen todennäköisempää kuin Tinderistäkään. Deittisovelluksissa on kuitenkin se hyvä puoli, että ne täysin sopimattomat voi ohittaa nopeasti. Ja asiat, jotka ei baarituttavuudessa heti kävisi ilmi, saattaa nähdä Tinder-biossa saman tien.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies edes haluaa tindernaisen? Palvelun käyttäjien sukupuolien epäsuhdan vuoksi jokainen nainen tinderissä on niin käytetty, että on kuin kirpparin tarjontaa selailisi.
No just joo. Itse olin siellä hetken. Muutamat treffit, kunnes yhden kanssa tuli tapailusuhde, joka kesti alle vuoden. Sen jälkeen en ole mennyt taas takaisin, eli nyt on jo 1,5v kuiva kausi takana. Sinkkuna olen ollut 3v, eli myös ennen tuota tapailusuhdetta meni n. vuosi ilman suhdetta. Jos nyt menen tinderiin, ja kerron olleeni 3v sinkkuna, niin oletat, että olen 3 vuoden ajan pannut aina uutta miestä joka viikko, vai?
Kaiken lisäksi treffeillä käynti ja siellä toteaminen, ettei nyt ihan natsaa, ei kyllä todellakaan johda minkäänlaiseen käyttöön. Noinhan useimmilla treffeillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset pulliaiset on parhaita. Treenajat liian usein narsistisia piirteitä ja pinnallisia. Vaativat sekä itseltään, että kumppaniltaan liikoja. Ei tämmöistä kukaan jaksa. Tavis ei vaadi liikaa vaan normaliutta kannattaa. Lievä ylipaino ei mikään ongelma!
Hyväkuntoisuus on nimenomaan ihmisen normaalitila, kun katselee kuvia luonnossa elävistä heimolaisista. Tämä istumisyhteiskunta on mielestäni todella epäonnistunut järjestelmä.
Ei me normaalit käytetä tinderiä kun sieltä ei saa kuin pahan mielen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko superhyvännäköinen, timmi hottis jotain tällaista:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).
Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.
T. Ruma möhömaha
Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.
Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?
Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta eikä minulla ole mitään hajua, onko hän komea. Jos nyt yritän kuvitella että olisin jonkun muun kanssa niin kokisin hirveitä ulkonäkösuorituspaineita jos mies olisi todella hyvännäköinen. Paaaaljon mieluummin jonkun itseni kaltaisen taviksen kanssa, jonka ei olisi kohtuullista edellyttää täydellisyyttä kun ei ole sitä itsekään. Sitä en tiedä, miksi joku superhyvännäköinen painuisi mun kanssa punkkaan mutta yritän jotenkin vastata kysymykseen.
Oman mieheni kanssa tietysti voin ottaa aivan rennosti, mitä sitten jos mokaa kun se rakastaa mua kuitenkin.
Tulee kyllä tuosta mieleen, että komea mies kiinnostaa enemmän kuin tavallinen, koska jännitystä pukkaa päälle. Tavalliseen siis tyydytään, vaikka komea kiinnostaa enemmän.
Olet kyllä ajanut itsesi sellaiseen henkiseen vankilaan, että onnea vaan parisuhteen löytämiselle. Jos kukaan nainen ei rakastu sinuun, olet onneton. Jos rakastuu, olet onneton, koska uskot hänen vain tyytyvän itseesi paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3Oikeasti hyvän ja itselle sopivan kumppanin löytäminen, jolle myös itse on sopiva, on todellakin satumaisen harvinaista. Niin monta yhteensopimatonta pariskuntaa tunnen ja itsekin ollut ihan väärien ihmisten kanssa. Sen yksisarvisen löytäminen kadulta tai baarista ei ole yhtään sen todennäköisempää kuin Tinderistäkään. Deittisovelluksissa on kuitenkin se hyvä puoli, että ne täysin sopimattomat voi ohittaa nopeasti. Ja asiat, jotka ei baarituttavuudessa heti kävisi ilmi, saattaa nähdä Tinder-biossa saman tien.
ap
"Yksisarvinen" tarkoittaa tinderin kontekstissa naista, joka on valmis harrastamaan seksiä kolmistaan pariskunnan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).
Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.
T. Ruma möhömaha
Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.
Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?
Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta eikä minulla ole mitään hajua, onko hän komea. Jos nyt yritän kuvitella että olisin jonkun muun kanssa niin kokisin hirveitä ulkonäkösuorituspaineita jos mies olisi todella hyvännäköinen. Paaaaljon mieluummin jonkun itseni kaltaisen taviksen kanssa, jonka ei olisi kohtuullista edellyttää täydellisyyttä kun ei ole sitä itsekään. Sitä en tiedä, miksi joku superhyvännäköinen painuisi mun kanssa punkkaan mutta yritän jotenkin vastata kysymykseen.
Oman mieheni kanssa tietysti voin ottaa aivan rennosti, mitä sitten jos mokaa kun se rakastaa mua kuitenkin.
Tulee kyllä tuosta mieleen, että komea mies kiinnostaa enemmän kuin tavallinen, koska jännitystä pukkaa päälle. Tavalliseen siis tyydytään, vaikka komea kiinnostaa enemmän.
Olet kyllä ajanut itsesi sellaiseen henkiseen vankilaan, että onnea vaan parisuhteen löytämiselle. Jos kukaan nainen ei rakastu sinuun, olet onneton. Jos rakastuu, olet onneton, koska uskot hänen vain tyytyvän itseesi paremman puutteessa.
Kiitos mutta en tule koskaan parisuhdetta löytämään, kun en ole tähänkään mennessä löytänyt. Olen 41v ja työelämässä olen viettänyt niistä noin kaksi, eli olisin naiselle vain kuluerä. Komea olen kyllä kuulemma, tai olin, nykyäänhän alkaa ikä jo painaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D
Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajenna haku kriteerejä sillä nyt näet vain boteja ja feikki profiileja.
Tähän on tultu herran vuonna 2023 - jos nainen tai mies on hoikka eikä kolmoisleuka roiku, sen on pakko olla feikkiprofiili!
Siellä on se sininen verifikaatiotäppä ihan syystä. Pyyhkii vain niitä profiileja niin ihminen on se kuin kuvassakin. Varmennustiimi koostuu useista ihmisistä.
Joo kyllä mä uskon että ne on ihan oikeita ihmisiä, osalla toki käsiteltyjä kuvia. Dad-bod on erittäin harvinaista herkkua Tinderissä. :D
ap
Yllättävää, että ulkonäkökeskeisessä parinhakusovelluksesta katoavat tavismiehet, jotka eivät saa mätsin mätsiä. Itsellä oli pikkasen ylipainoa, ei mitenkään merkittävästi, mutta näki sen poskista, eikä tullut kuin mykkiä mätsejä. No sisuunnuin ja panin itseni kuntoon, sen jälkeen panin pelkän kropan kuvan ja etsin sitten seksiseuraa, ja sitähän alkoi tulla mätsejä ovista ja ikkunoista. Seksiseuraa ne naapurintytötkin sieltä etsii. Parisuhdetta etsivälle tavismiehellä tuo on loputon suo, kropa pitää olla tikissä, että sieltä mitään seuraa irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lääkkeet nyt kohdallaan.
Jaa, mun mielestä ehkä yksi sadasta on hyvännäköinen.
Kasvata hyvä itsetunto, niin parisuhde kukoistaa kaikkien jonossa olevien kanssa. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3Oikeasti hyvän ja itselle sopivan kumppanin löytäminen, jolle myös itse on sopiva, on todellakin satumaisen harvinaista. Niin monta yhteensopimatonta pariskuntaa tunnen ja itsekin ollut ihan väärien ihmisten kanssa. Sen yksisarvisen löytäminen kadulta tai baarista ei ole yhtään sen todennäköisempää kuin Tinderistäkään. Deittisovelluksissa on kuitenkin se hyvä puoli, että ne täysin sopimattomat voi ohittaa nopeasti. Ja asiat, jotka ei baarituttavuudessa heti kävisi ilmi, saattaa nähdä Tinder-biossa saman tien.
ap
"Yksisarvinen" tarkoittaa tinderin kontekstissa naista, joka on valmis harrastamaan seksiä kolmistaan pariskunnan kanssa
Eikös yksisarvinen sopisi paremmin kuvaan miestä, naisilla kun harvemmin niitä ulkonevia kehonosia on.
Terveellä itsetunnolla kykenet sitoutumaan yhteen pitkäksi aikaa.
Algoritmi! Meni sanat sekaisin 😅