Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...

Vierailija
20.04.2023 |

Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.

Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.

MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa kävi mielessä et yks duuni missä ei tulevaisuudessakkaan lopu duunit on terapeutit.

Aikuiset on järkeistäny sosiaalisten taitojen puutteensa siihen pisteeseen et se on muka "normaalia" mihin muiden pitäis sopeutua.

Mä siivoan työkseni nuorten miesten masennuspesiä joiden mentaliteetti on lähtökohtasesti aina sama kun mitä voima-mammat myy täälä, niitä poikia ei vaan ole kukaan suojellu todellisuudelta sukupuolensa vuoksi.

Vierailija
142/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.

Tämä on tyhmä käsitys. Ei kai miljoonalla käyttäjällä voi olla sama päämäärä.

Samalla logiikalla missä apissa ne perheenperustajat keskustelevat?🤣🤣🤣🤣🤣

Naurattaa, koska kaikki lähipiirin parit ovat sattumalta Tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä oot ton asetuksen saanu? Mulla näkyy vaan jotain tavallisia pulliaisia ja haluaisin nähä just niitä alfa-adoniksia??

Vierailija
144/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoikka tai normaalipainoinen? 

M37

Ja juuri tämähän on se syy, miksi monilla miehillä on se treenauskuva ekana ja harrastuksissa pelkkää liikuntaa. Pelko siitä, että joutuis treffeille tavallisen ihmisen kanssa on ilmeisesti niin lamauttava. Mulla on pari ylimääräistä kiloa, eli en ole hoikka mutta ihan ok vartalo. Samanlaista tyyppiä etsin miehistä.

ap

Läski ei ole normaali. Tukeva ei ole normaali. Normaali on normaali painoinen ei edes rehevä.

Vierailija
145/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on aina tämä sama juttu, kun keskustelu on sinkkuudesta. Aina syy omaan sinkkuuteen ulkoistetaan muualle. Milloin syy on Tinder tai muut apit, tai nirsot naiset tai miesten rumuus/ pelimiehet. Ikinä syy ei voi olla itsessä ja omassa toiminnassa. Aika säälittävää.

Vierailija
146/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kyllä hyvännäköisille miehille kuin taivaan lahja. Kaikkein eniten ujoille hyvännäköisille miehille.

Vierailija
147/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmit salikuvamiehet (ei siis varmaan mitkään wannabe mentulat, vaan ne joiden lihakset näyttävät työssä hankituilta)  saavat Tinderissä "kaikki" mätsit. Täällä av:lla lähes kaikissa keskuteluissa miehen vartalofleksauskuvat ovat suurin mahdollinen yöks. Miten edustavasta kropasta saadaan kuva, joka ei ole yöks? Vi onko täällä av:lla eri naiset kuin siellä  Tinderissä? Kyselen ihan kettuilematta.

Vierailija
148/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sä oot ton asetuksen saanu? Mulla näkyy vaan jotain tavallisia pulliaisia ja haluaisin nähä just niitä alfa-adoniksia??

Arvostan rehellisyyttäsi. Juuri noin itsekin haluaisin, jos olisin nainen.

Vierailija
149/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua että naisetkin voi kammota liian komeita miehiä, sillä heillä pörrää varmasti naisia ympärillä roppakaupalla, ja joillakin nousee siitä k*si hattuun...  

Vierailija
150/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen intiaani kirjoitti:

Miehet ei tajua että naisetkin voi kammota liian komeita miehiä, sillä heillä pörrää varmasti naisia ympärillä roppakaupalla, ja joillakin nousee siitä k*si hattuun...  

Eiköhän liian kauniin tai komean ihmisen herättämät negatiiviset tai välinpitämättömät tunteet ole tapa kieltäytyä kohtaamasta sitä tosiseikkaa, että omat rahkeet eivät tuollaiseen riitä. Happamia... jne.

Komeiden miesten lokeroiminen mulkeroiksi tai kauniiden naisten bimboiksi, ei mitenkään eroa r-sismista.

Vierailija
151/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin tajuan ja jos olisin nainen niin en viehättyisi kaikkein kauneimmista miehistä, koska ajattelisin ja epäilisin ne playboyksi ja ongelmaisiksi monessakin suhteessa mm. narsistisuus, helpon seksin perässä, kukasta kukkaan mentaliteetti jne.

Ihme ettei muut aidot naiset ole tätä ajatellut, mutta ehkä ne vain haluaa tavoitella unelmiaan ja unelmat on pilvissä.

Vierailija
152/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän liian kauniin tai komean ihmisen herättämät negatiiviset tai välinpitämättömät tunteet ole tapa kieltäytyä kohtaamasta sitä tosiseikkaa, että omat rahkeet eivät tuollaiseen riitä. Happamia... jne.

Komeiden miesten lokeroiminen mulkeroiksi tai kauniiden naisten bimboiksi, ei mitenkään eroa r-sismista.

Siis eikö tässä keskustelussa ole useampi nainen (minä ainakin) nimenomaan sanonut että ei halua liian hyvännäköistä koska ei itse ole yhtä hyvännäköinen? Näin mä ainakin sen näen. En ole kaunis. En halua minuun verrattuna älyttömän komeaa miestä, se tuntuisi vaan epäsopivalta parilta. Ei mulla ole sen takia mitään tarvetta lytätä komistuksia. Pystyn katsomaan että komea, ei sopiva mulle. Seuraava. Olen naimisissa erinomaisesti mulle sopivan tavismiehen kanssa.

Vierailija
153/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tässä keskustelussa ole useampi nainen (minä ainakin) nimenomaan sanonut että ei halua liian hyvännäköistä koska ei itse ole yhtä hyvännäköinen? Näin mä ainakin sen näen. En ole kaunis. En halua minuun verrattuna älyttömän komeaa miestä, se tuntuisi vaan epäsopivalta parilta. Ei mulla ole sen takia mitään tarvetta lytätä komistuksia. Pystyn katsomaan että komea, ei sopiva mulle. Seuraava. Olen naimisissa erinomaisesti mulle sopivan tavismiehen kanssa.

Mulla ongelmana olisi myös se, että on vähän taipuvaisuutta mustasukkaisuuteen. En haluaisi sellaista miestä, joka kääntää kaikkien naisten päät. Tulisin vain epävarmaksi. Mieluummin sellainen massaan hukkuva, joka miellyttää minua ja jolle mä olen elämän nainen. Monet miehethän on todella omistushaluisia naisistaan, joten luulisi heidän ymmärtävän tämänkin näkökulman.

Vierailija
154/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin muutama päivä sitten, sama kokemus, eli ensimmäiset n. 150 miestä on jotain Dressman malleja, ikä 30-40 ja Helsinki. Sen jälkeen alkoi tulemaan vastaan niitä ns. normaaleja miehiä, eli algoritmi laittaa liittyjälle ensin ne kenestä kaikki muutkin tykkää ja jättää tavalliset tallaajat jonon hännille.

Täysosuma. Kuvailit juuri täydellisesti sen, millä logiikalla Tinder näyttää käyttäjälle profiileja.

Vierailija
155/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D

Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.

Brian Cox: Tummat hiukset, täydellinen hiusraja (saattaa olla myös peruukki)

Vierailija
156/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liityin muutama päivä sitten, sama kokemus, eli ensimmäiset n. 150 miestä on jotain Dressman malleja, ikä 30-40 ja Helsinki. Sen jälkeen alkoi tulemaan vastaan niitä ns. normaaleja miehiä, eli algoritmi laittaa liittyjälle ensin ne kenestä kaikki muutkin tykkää ja jättää tavalliset tallaajat jonon hännille.

Täysosuma. Kuvailit juuri täydellisesti sen, millä logiikalla Tinder näyttää käyttäjälle profiileja.

Mut kyllä ne profiilit saa sieltä parin kuukauden aikana kohtuu aktiivisella swaippailulla kelattua ihan loppuun asti (jos hakualueessa vain Helsinki ja ikähaarukka kohtuullisen kapea). Kyllä sitten on varmasti nähnyt ihan kaikki profiilit, mitkä siellä on, kun tinder sanoo, ettei enempää näytettävää ole ja hakualuetta laajennetaan.

Vierailija
157/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ongelmana olisi myös se, että on vähän taipuvaisuutta mustasukkaisuuteen. En haluaisi sellaista miestä, joka kääntää kaikkien naisten päät. Tulisin vain epävarmaksi. Mieluummin sellainen massaan hukkuva, joka miellyttää minua ja jolle mä olen elämän nainen. Monet miehethän on todella omistushaluisia naisistaan, joten luulisi heidän ymmärtävän tämänkin näkökulman.

Mutta kun kaikilla naisilla on omanlainen miesmaku. Eikä naisia kiinnosta selvästi piirtyvät lihakset ja 8-12 rasvaprosentti.

Vierailija
158/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kyllä ne profiilit saa sieltä parin kuukauden aikana kohtuu aktiivisella swaippailulla kelattua ihan loppuun asti (jos hakualueessa vain Helsinki ja ikähaarukka kohtuullisen kapea). Kyllä sitten on varmasti nähnyt ihan kaikki profiilit, mitkä siellä on, kun tinder sanoo, ettei enempää näytettävää ole ja hakualuetta laajennetaan.

Juu näin kävi, ihan parissa päivässä kun ahkerasti ruksitin adoniksia pois. Sitten alkoi muuten mielenkiintoinen vaihe, kun mulle tuli vähän aikaa putkeen Mikkoja x 4, Janneja x 3 Joneja x4... eli hassusti kyllä lajittelee :D

Vierailija
159/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös aika laaja ikähaitari. 16-25v.

Oma ikä 30+20+1

MiesHottis

Vierailija
160/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D

Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.

No en kyllä hotiksi kutsuisi 😁

Ymmärrän - ja se onkin pointti tässä. Osa naisista tykkää Brianista, osa ei. Mutta palstan mukaan vain salimaket sun muut top prosentit saa huomiota, vaikka todellisuudessa se ei mene ollenkaan niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan