Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...

Vierailija
20.04.2023 |

Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.

Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.

MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on valkattuna sinne asioita, joita harrastat ja jotka kuvaavat sinua. Näitähän se tarjoaa. Jos sulla lukee harrastuksena kuntosali niin saat ehdotuksena niitä salijamppoja. mielestäni voi niiden perusteella sortata tai sitten äskettäin aktiivisena olleet

Mulla on tosi nörtit harrastukset ja ei todellakaan mitään treenijuttuja. Kuvat on aika huonoja, koska en osaa ottaa selfieitä. Teksti on sellanen semihauska ironinen, joka ehkä karsii tyhmimmät ja juroimmat joukosta. Ehkä pitää sekin poistaa.

Eihän Tinderissä voi sortata mitenkään, vai voiko? En mä ainakaan löydä miten. 

ap

Se olikin maksullinen versio, missä näkee painotetut suositukset

No ei ole, tai osittain tuohon pystyy vaikuttamaan ilmaisellakin. Siellä on mahdollisuus valita profiiliin sanoja, jotka kertovat kiinnostuksenkohteista. Näkyvät profiilissa pinkkien pyörylöiden/laatikoiden sisällä ja valmiina ehdotuksina, eli nyt ei puhuta profiiliin tekstilaatikkoon kirjoittamisesta. Samoin voi valita sen, mitä haluaa suhteelta, tahtooko lapsia ym.

Jos kiinnostuksena on sali tai liikunta eikä juuri muuta, niin siellä tulee ehdotuksiin niitä salimakeja. Jos mukana on vaikka lautapelit, elokuvat tms, niin luulisi tulevan niitä normaalimpiakin miehiä vastaan.

Siinä maksullisessa versiossa sitten voi suoraan etsiä ihmisiä noiden kiinnostusten perusteella, mutta pelkkä ehdotusten laajentuminenkin varmaan riittää ap:lle.

Niin kuin kerroin, mun sanavalinnat on nörttejä, ei yhtään mainintaa minkään lajin liikunnasta. Vähän aikaa oli treenauskohdassa valinta "joskus", mutta otin senkin pois eikä se vaikuttanut tarjontaan mitenkään. Ehkä pitää sitten kirjoittaa harrastuksiin että pullansyönti, niin alkaa tärpätä.

ap

Vierailija
62/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko superhyvännäköinen, timmi hottis jotain tällaista:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).

Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.

T. Ruma möhömaha

Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.

Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?

Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta eikä minulla ole mitään hajua, onko hän komea. Jos nyt yritän kuvitella että olisin jonkun muun kanssa niin kokisin hirveitä ulkonäkösuorituspaineita jos mies olisi todella hyvännäköinen. Paaaaljon mieluummin jonkun itseni kaltaisen taviksen kanssa, jonka ei olisi kohtuullista edellyttää täydellisyyttä kun ei ole sitä itsekään. Sitä en tiedä, miksi joku superhyvännäköinen painuisi mun kanssa punkkaan mutta yritän jotenkin vastata kysymykseen.

Oman mieheni kanssa tietysti voin ottaa aivan rennosti, mitä sitten jos mokaa kun se rakastaa mua kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoikka tai normaalipainoinen? 

M37

Vierailija
64/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Ja juuri tämähän on se syy, miksi monilla miehillä on se treenauskuva ekana ja harrastuksissa pelkkää liikuntaa. Pelko siitä, että joutuis treffeille tavallisen ihmisen kanssa on ilmeisesti niin lamauttava. Mulla on pari ylimääräistä kiloa, eli en ole hoikka mutta ihan ok vartalo. Samanlaista tyyppiä etsin miehistä.

ap

Vierailija
65/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että ainakin parisuhteeseen niillä tavismiehillä on paljon enemmän kysyntää, kuin niillä superkroppaisilla. Näin ollen ne superkroppaiset saattaa lähteä rehellisesti vain seksiin (ja sellaista haluavien naisten kanssa), kun taas ne oikeat tinderin pelimiehet, ketkä laittaa naiset rakastumaan itseensä muutaman kuukauden tapailulla (jossa toki seksiä, ja taivaanrannan maalailua parisuhdetoiveista) ja sitten vaihtavat seuraavaan, ovat todennäköisesti näitä keskivertomiehiä, joita suurin osa naisista haluaa ja joita naiset eivät pelimiehiksi osaa edes epäillä.

Vierailija
66/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).

Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.

T. Ruma möhömaha

Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.

Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?

Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta eikä minulla ole mitään hajua, onko hän komea. Jos nyt yritän kuvitella että olisin jonkun muun kanssa niin kokisin hirveitä ulkonäkösuorituspaineita jos mies olisi todella hyvännäköinen. Paaaaljon mieluummin jonkun itseni kaltaisen taviksen kanssa, jonka ei olisi kohtuullista edellyttää täydellisyyttä kun ei ole sitä itsekään. Sitä en tiedä, miksi joku superhyvännäköinen painuisi mun kanssa punkkaan mutta yritän jotenkin vastata kysymykseen.

Oman mieheni kanssa tietysti voin ottaa aivan rennosti, mitä sitten jos mokaa kun se rakastaa mua kuitenkin.

Tulee kyllä tuosta mieleen, että komea mies kiinnostaa enemmän kuin tavallinen, koska jännitystä pukkaa päälle. Tavalliseen siis tyydytään, vaikka komea kiinnostaa enemmän.

Vierailija
67/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ruma möhömaha

Tulee kyllä tuosta mieleen, että komea mies kiinnostaa enemmän kuin tavallinen, koska jännitystä pukkaa päälle. Tavalliseen siis tyydytään, vaikka komea kiinnostaa enemmän.

Katkeruus ei kiinnosta ketään, ihan vinkkinä. :)

Vierailija
68/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.

Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.

Vierailija
69/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.

Paitsi naiset ja laiskat, ja heitä varten pitää teeskennellä et ihan hyvä se on. >_>

Vierailija
70/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen, miksi etsit seuraa jostain helvetin SOVELLUKSESTA? Kokeile vaihteeksi jutella oikeille ihmisille oikeassa elämässä. Saatat yllättyä positiivisesti!

Vierailija
71/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin muutama päivä sitten, sama kokemus, eli ensimmäiset n. 150 miestä on jotain Dressman malleja, ikä 30-40 ja Helsinki. Sen jälkeen alkoi tulemaan vastaan niitä ns. normaaleja miehiä, eli algoritmi laittaa liittyjälle ensin ne kenestä kaikki muutkin tykkää ja jättää tavalliset tallaajat jonon hännille.

Vierailija
72/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on valkattuna sinne asioita, joita harrastat ja jotka kuvaavat sinua. Näitähän se tarjoaa. Jos sulla lukee harrastuksena kuntosali niin saat ehdotuksena niitä salijamppoja. mielestäni voi niiden perusteella sortata tai sitten äskettäin aktiivisena olleet

Mulla on tosi nörtit harrastukset ja ei todellakaan mitään treenijuttuja. Kuvat on aika huonoja, koska en osaa ottaa selfieitä. Teksti on sellanen semihauska ironinen, joka ehkä karsii tyhmimmät ja juroimmat joukosta. Ehkä pitää sekin poistaa.

Eihän Tinderissä voi sortata mitenkään, vai voiko? En mä ainakaan löydä miten. 

ap

Se olikin maksullinen versio, missä näkee painotetut suositukset

No ei ole, tai osittain tuohon pystyy vaikuttamaan ilmaisellakin. Siellä on mahdollisuus valita profiiliin sanoja, jotka kertovat kiinnostuksenkohteista. Näkyvät profiilissa pinkkien pyörylöiden/laatikoiden sisällä ja valmiina ehdotuksina, eli nyt ei puhuta profiiliin tekstilaatikkoon kirjoittamisesta. Samoin voi valita sen, mitä haluaa suhteelta, tahtooko lapsia ym.

Jos kiinnostuksena on sali tai liikunta eikä juuri muuta, niin siellä tulee ehdotuksiin niitä salimakeja. Jos mukana on vaikka lautapelit, elokuvat tms, niin luulisi tulevan niitä normaalimpiakin miehiä vastaan.

Siinä maksullisessa versiossa sitten voi suoraan etsiä ihmisiä noiden kiinnostusten perusteella, mutta pelkkä ehdotusten laajentuminenkin varmaan riittää ap:lle.

Niin kuin kerroin, mun sanavalinnat on nörttejä, ei yhtään mainintaa minkään lajin liikunnasta. Vähän aikaa oli treenauskohdassa valinta "joskus", mutta otin senkin pois eikä se vaikuttanut tarjontaan mitenkään. Ehkä pitää sitten kirjoittaa harrastuksiin että pullansyönti, niin alkaa tärpätä.

ap

Hmm. Hankala sanoa, mistä kiikastaa. Mulla tulee ehdotuksiin ihan normaaleja miehiä, joilla on samat kiinnostukset, vaikka muutaman salimakenkin joutuu swaippaamaan pois alta ja tykkäyksiäkin tulee kai eniten niiltä. En tiedä vaikuttaako asuinalue Helsingin sisällä.

Vierailija
73/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ruma möhömaha

Katkeruus ei kiinnosta ketään, ihan vinkkinä. :)

Ad hominem, eli olin oikeassa.

Vierailija
74/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki käteen, miksi etsit seuraa jostain helvetin SOVELLUKSESTA? Kokeile vaihteeksi jutella oikeille ihmisille oikeassa elämässä. Saatat yllättyä positiivisesti!

Aivan, koska jos on Tinderissä niin automaattisesti istuu vain kotona koskaan sieltä poistumatta eikä tutustu ihmisiin missään muualla. Tervetuloa vaan sullekin nykyaikaan.

ap

Vierailija
75/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.

Sun tuttavapiiri on vissiin aikamoinen, mä tunnen yhden pariskunnan jotka on pysyny tinderin alotuksella yli vuoden yhdessä.

Tapailu ja tosissaan seurustelu ei ole sama asia, toi tinderi deittailu on nussimista with pretense.

Vierailija
76/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin muutama päivä sitten, sama kokemus, eli ensimmäiset n. 150 miestä on jotain Dressman malleja, ikä 30-40 ja Helsinki. Sen jälkeen alkoi tulemaan vastaan niitä ns. normaaleja miehiä, eli algoritmi laittaa liittyjälle ensin ne kenestä kaikki muutkin tykkää ja jättää tavalliset tallaajat jonon hännille.

Ihmiset pitää heti alkuun saada koukkuun, jotta he käyttäisivät paljon aikaa Tinderissä. Noinhan se onnistuu parhaiten, kun laitetaan suosituimmat profiilit heti kärkeen.

Vierailija
77/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ja juuri tämähän on se syy, miksi monilla miehillä on se treenauskuva ekana ja harrastuksissa pelkkää liikuntaa. Pelko siitä, että joutuis treffeille tavallisen ihmisen kanssa on ilmeisesti niin lamauttava. Mulla on pari ylimääräistä kiloa, eli en ole hoikka mutta ihan ok vartalo. Samanlaista tyyppiä etsin miehistä.

ap

Mikä pakkomielle joillain on tämä elopaino? Se nyt on aivan sama painaako mies 80kg tai 95kg. Ihminen on tärkein, eli mitä sisäisesti ollaan, arvot, mielipiteet, luonne jne. Näihin pitäisi keskittyä ja luulen, että ihmiset on sitä onnellisempia mitä vähemmän pinnallisia ollaan. Ja itselle käy lihavakin nainen kumppaniksi ihan hyvin. Ja huom! lihavakin voi olla hyväkuntoinen, eloisa, reipas jne.

Vierailija
78/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!! Monilla näyttää olevan vaikeuksia uskoa, että tämä on tosiaan tilanne.

Siihen svaippailuun menee ihan tolkuttomasti aikaa. Ehkä pitää kokeilla että käyttää tyyliin puoli päivää svaippailemalla niin jos alkais näkyä jotain oman tyylistä.

ap

Vierailija
79/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan niitä ihan oikeasti tavallisia miehiä oikeastikin on vähän. Ylipainoisia on 65%, ja jos tuosta nyt ne lievän ylipainon tyypit kelpuutetaan, niin ihan lonkalta heitän, että vaikka 50% karsiutuu liian ylipainoisina. Sitten taas ne huippukuntoiset treenajamiehet karsiutuu. Oletettavasti myös ne kaikista epäsosiaalisimmat nörtit, incelit jne. karsiutuu (vaikka ap sanoikin olevansa nörttinainen). Ja sitten 40-vuotiaissa muutenkin suurin osa on varmasti jo varattuja. Että onhan se aika pieni porukka määrällisesti lopulta, ketkä osuu siihen haarukkaan noilla kriteereillä.

Sitten oikeasti on muitakin kriteereitä, esim. lapsikysymys. Osalla on jo lapsia, osa ei halua niitä, osa haluaa. Tuo rajaa hirveästi mahdollisia kumppaneita. Sitten seksuualinen kemia, luonteet, elämäntavat, arvot jne. Ja kyllä noista aika moni pitää natsata ihan vaan seksisuhdettakin varten, ei siitä muuten mitään tule.

Ei se helppoa ole, mutta jollain aina välillä lykästää.

Vierailija
80/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten miesmakuhan piti olla laaja, ja jokaisella oli se oma miesmaku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi