Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...
Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.
Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.
MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paremman näköinen olen kun katson peiliin, kuvat minusta eivät näytä samalta kuin peilissä. Ja mikäs siinä, jos se nassu ei viehätä, niin minkäs sille mahtaa, en itsekään ihan kaikkia huoli.
Lähes jokainen kokee näin, aivomme filtteröivät itseämme paremman näköiseksi kuin oikeasti olemme. (Salaa otettu) kuva neutraalista kuvakulmasta näyttää totuuden.
Jep, ei ollenkaan naamaa näkyvissä, tarjosin kyllä kasvokuvaa heti, ainoastaan yksi sanoi ettei ole kiinnostunut, ja hän oli suoraan sanottuna kaikista epäviehättävin kaikista tapaamistani naisista, kuvissa siideritölkkiä ja huomattavan lihava (en ole kovinkaan pinnallinen), joten hieman ihmettelin ja naureskelin noita pakkeja. Ulkonäön ja iän puolesta laidasta laitaan, haun puolesta seksiä ja/tai kevyttä tapailua(fwb) hakivat. Varattuja ja avoimessa suhteessa oleviakin oli paljon, heitä en halunnut edes tavata. Ilmoitin tästä myös profiilissa ja silti tulivat kyselemään, että miksei varatut kelpaa.
Pareja ei ollenkaan, enkä kolmanneksi pyöräksi lähtisikään, liian outoa. Turpavärkkini on ihan keskovertoa tasoa, enkä oikein osaa ottaa sellaisen näköisiä selfieitä, joissa näyttäisin omalta itseltäni, kun en niitä usein muutenkaan räpsi. Mielestäni paremman näköinen olen kun katson peiliin, kuvat minusta eivät näytä samalta kuin peilissä. Ja mikäs siinä, jos se nassu ei viehätä, niin minkäs sille mahtaa, en itsekään ihan kaikkia huoli.