Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...

Vierailija
20.04.2023 |

Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.

Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.

MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella jossa on paljon tinderkäyttäjiä (Helsinki) näytetään aluksi kaikista tykätyimmät profiilit, botteja ja feikkejä. Kun olet kahlannut ne läpi, alkaa normaalit miehet löytyä.

Vierailija
82/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Muista, että Tinderin tarkoitus ei ole löytää sinulle sopivaa kumppania. Jos löytäisit sellaisen, lakkaisit käyttämästi Tinderiä. Tinderin ainoa tarkoitus on saada sinut ja mahdollisimman moni muu selaamaan Tinderiä ja maksamaan siitä tavalla tai toisella rahaa. Tämä kun pitää mielessä, hommaan tulee selvästi enemmän järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denial tässä ketjussa on melkein käsinkosketeltavaa, samat henkilöt haukkuu ja puolustaa tinderiä suu veressä. :' D

Te ootte pelkureita johon tinderi toimii ratkasuna, paitsi ettei toimi, ei vaikka teiän kaikki kaverit ois pelkureita kans ja vaikka kuinka ois "nykyaika".

Vierailija
84/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.

Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.

Sun tuttavapiiri on vissiin aikamoinen, mä tunnen yhden pariskunnan jotka on pysyny tinderin alotuksella yli vuoden yhdessä.

Tapailu ja tosissaan seurustelu ei ole sama asia, toi tinderi deittailu on nussimista with pretense.

Mulla on useampi naimisissa oleva pariskunta tuttavissa, ketkä on tavanneet tinderissä. Ihan vastakin olin yksien häissä, ketkä tapasi pari vuotta sitten tinderissä.

Vierailija
85/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan niitä ihan oikeasti tavallisia miehiä oikeastikin on vähän. Ylipainoisia on 65%, ja jos tuosta nyt ne lievän ylipainon tyypit kelpuutetaan, niin ihan lonkalta heitän, että vaikka 50% karsiutuu liian ylipainoisina. Sitten taas ne huippukuntoiset treenajamiehet karsiutuu. Oletettavasti myös ne kaikista epäsosiaalisimmat nörtit, incelit jne. karsiutuu (vaikka ap sanoikin olevansa nörttinainen). Ja sitten 40-vuotiaissa muutenkin suurin osa on varmasti jo varattuja. Että onhan se aika pieni porukka määrällisesti lopulta, ketkä osuu siihen haarukkaan noilla kriteereillä.

Sitten oikeasti on muitakin kriteereitä, esim. lapsikysymys. Osalla on jo lapsia, osa ei halua niitä, osa haluaa. Tuo rajaa hirveästi mahdollisia kumppaneita. Sitten seksuualinen kemia, luonteet, elämäntavat, arvot jne. Ja kyllä noista aika moni pitää natsata ihan vaan seksisuhdettakin varten, ei siitä muuten mitään tule.

Ei se helppoa ole, mutta jollain aina välillä lykästää.

Näinhän se varmasti on. Näiden lisäksi Tinderissä on tietty tosi paljon niitä "eettisesti vapaassa suhteessa" mihin en koske pitkällä tikullakaan.

ap

Vierailija
86/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko superhyvännäköinen, timmi hottis jotain tällaista:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).

Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.

T. Ruma möhömaha

Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.

Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?

Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta eikä minulla ole mitään hajua, onko hän komea. Jos nyt yritän kuvitella että olisin jonkun muun kanssa niin kokisin hirveitä ulkonäkösuorituspaineita jos mies olisi todella hyvännäköinen. Paaaaljon mieluummin jonkun itseni kaltaisen taviksen kanssa, jonka ei olisi kohtuullista edellyttää täydellisyyttä kun ei ole sitä itsekään. Sitä en tiedä, miksi joku superhyvännäköinen painuisi mun kanssa punkkaan mutta yritän jotenkin vastata kysymykseen.

Oman mieheni kanssa tietysti voin ottaa aivan rennosti, mitä sitten jos mokaa kun se rakastaa mua kuitenkin.

Tulee kyllä tuosta mieleen, että komea mies kiinnostaa enemmän kuin tavallinen, koska jännitystä pukkaa päälle. Tavalliseen siis tyydytään, vaikka komea kiinnostaa enemmän.

Siis komea nimenomaan ei kiinnosta ollenkaan, siksi olen ollut taviksen kanssa onnellinen viimeiset 16 vuotta... inhoan jännitystä enkä nauti siitä tippaakaan. Etenkään ihmisten kanssa.

Omaa miestäni en osaa arvioida objektiivisesti kun olen katsellut häntä 16 vuotta. Pitäisi varmaan kysyä joltain muulta mihin hän asettuu komeusskaalalla. Eipä kyllä kiinnostakaan. Hyvä avioliitto on niin paljon muuta kuin komea naama ja kroppa... ei niillä vielä mitään ihmissuhdetta rakenneta.

Jos miesten aivot tyhjenee kauniin naisen nähdessään eikä siellä liiku enää mikään muu kuin "tuo on pakko saada", se ei tarkoita että naisille käy samoin. Ei käy.

Vierailija
87/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ohittanut niin monta tavallista miestä, että Tinderin algoritmi päättelee (oikein) sinun olevan nirso, joten se tarjoaa sinulle vain niitä kaikista halutuimpia.

Oletko oikeasti helsinkiläinen nainen joka käyttää Tinderiä, vai tulitko muuten vain vittuilemaan? Svaippaan vasemmalle kaikki treenaajat ja liian hyvän näköiset, ja kaikki potentiaaliset oikealle. Just ne ei-salijonnet, ne tavalliset, vähän pyöreätkin ja normaalin oloiset, työ tai harrastukset ei merkkaa mitään. Niitä tavallisia miehiä on siellä ihan oikeasti aivan helvetin vähän. Se että ei halua jotain salikarjua ei tarkoita että pitäisi mennä toiseen äärilaitaan ja ottaa se Suomen rumin ja lihavin mies. <3 

ap

Tinderin algometri varmaan luulee, että olet joku huippu saalis, yber kuumis, kun sulle ei kelpaa edes ne tinderin kuumimmat kollit. Siksi se ehdottaa sulle vieläkin paremman näköisiä hottiksia 😅 Algometri ei ymmärrä, että swaippaat ne kuumikset vasemmalle siksi, että olet kiinnostunut tavallisemmista miehistä.

Vierailija
88/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).

No eihän ole, kun ap:kin harmittelee juuri sitä, että tuon näköisiä tulee vastaan, joihin ei ole mahdollisuuksia. Ja ap:n mielestä ne ovat superhyvännäköisiä timmejä hottiksia, mutta koska ei saa niitä, niin haluaisi tyytyä johonkin vähempään.

Se, että henkilö on yleisten komeuden normien mukainen tai objektiivisesti arvioiden lihaksikas, ei tarkoita, että hän olisi minun mieleeni tai minun mielestäni kiinnostava parisuhde- tai tapailumielessä. Miten omasta mielestä kiinnostavan ja hyvännäköisen kumppanin haluaminen on tyytymistä?

Vierailija
89/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii vakavaa suhdetta Tinderistä tai netistä ylipäänsä? Siellä olevat tyypit etsii vain hauskanpitoa.

Tervetuloa nykyaikaan - laajan, 25-45-vuotiaista koostuvan tuttavapiirini vakavien parisuhteiden yleisin alkamistapa on Tinderissä tapaaminen. Tokana baarit.

Sun tuttavapiiri on vissiin aikamoinen, mä tunnen yhden pariskunnan jotka on pysyny tinderin alotuksella yli vuoden yhdessä.

Tapailu ja tosissaan seurustelu ei ole sama asia, toi tinderi deittailu on nussimista with pretense.

Minäpä kerron tämän mm. kavereilleni jotka ovat yhdessä vuodesta 2015, on yksi lapsi ja adoptioprosessi menossa. Eivät varmaan ole tajunneet että ei Tinderistä voi tulla vakavaa suhdetta :D.

Vierailija
90/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on deittailun foodora, jotkut on ok halvimman ja helpoimman makkaran kans, mut aika harva sitä paskaa joka päivä haluis syödä.

Läskit ja mt ongelmaiset tietysti sit erikseen, nappi kännykässä jolla saa seurustelun ja seksiä mahtaa tuntua taianomaiselta, vaikka sitä nappia hakkaamalla ei oikein tuloksia saakkaan niin onhan se kiva hakata sitä ja kattella kuinka ois bottia tarjolla juuri sinulle, ai ihanaa! : D

Vierailija
91/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D

Vierailija
92/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron tämän mm. kavereilleni jotka ovat yhdessä vuodesta 2015, on yksi lapsi ja adoptioprosessi menossa. Eivät varmaan ole tajunneet että ei Tinderistä voi tulla vakavaa suhdetta :D.

Yka poikkeus anekdootti tosiaan muuttaa kaiken.

Huoh.

Vierailija
93/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ohittanut niin monta tavallista miestä, että Tinderin algoritmi päättelee (oikein) sinun olevan nirso, joten se tarjoaa sinulle vain niitä kaikista halutuimpia.

Oletko oikeasti helsinkiläinen nainen joka käyttää Tinderiä, vai tulitko muuten vain vittuilemaan? Svaippaan vasemmalle kaikki treenaajat ja liian hyvän näköiset, ja kaikki potentiaaliset oikealle. Just ne ei-salijonnet, ne tavalliset, vähän pyöreätkin ja normaalin oloiset, työ tai harrastukset ei merkkaa mitään. Niitä tavallisia miehiä on siellä ihan oikeasti aivan helvetin vähän. Se että ei halua jotain salikarjua ei tarkoita että pitäisi mennä toiseen äärilaitaan ja ottaa se Suomen rumin ja lihavin mies. <3 

ap

Tinderin algometri varmaan luulee, että olet joku huippu saalis, yber kuumis, kun sulle ei kelpaa edes ne tinderin kuumimmat kollit. Siksi se ehdottaa sulle vieläkin paremman näköisiä hottiksia 😅 Algometri ei ymmärrä, että swaippaat ne kuumikset vasemmalle siksi, että olet kiinnostunut tavallisemmista miehistä.

ALGOMETRI😂😂😂

Vierailija
94/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä tää on sit se ongelma. xDD

Mut yksi strategia olis tietty tehdä niin kuin miehet ja svaipata kaikki oikealle ja valkata vasta mätseistä. Ehkä kokeilen, millainen katastrofi siitä tulee. :DD

ap

Vierailija
95/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset siis swaippaavat seksisuhteita varten kaljuuntuneita rumia möhömahoja mielummin? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät? Haluaisin sinne mukaan.

T. Ruma möhömaha

Miten tää nyt on niin vaikea käsittää. Naiset miettii usein sitä kautta, miltä heistä itsestään tuntuisi miehen seurassa. Jonkun todella hyvännäköisen seurassa olisi lähinnä epävarma ja olisi paineita ulkonäöstä jne. Paljon kivempi harrastaa seksiäkin sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla rennosti.

Oikeastiko naiset eivät voi olla rennosti oman miehensä seurassa, jos hän on komea?

Ei se ole mikään "oma mies" siinä vaiheessa, kun nainen päättää Tinderissä mihin suuntaan pyyhkäisee. Eikä siitä tod.näk. tule mitään "omaa miestä", jos sen kanssa ei voi olla suht rennosti jo tapailuvaiheessa.

Vierailija
96/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että ainakin parisuhteeseen niillä tavismiehillä on paljon enemmän kysyntää, kuin niillä superkroppaisilla. Näin ollen ne superkroppaiset saattaa lähteä rehellisesti vain seksiin (ja sellaista haluavien naisten kanssa), kun taas ne oikeat tinderin pelimiehet, ketkä laittaa naiset rakastumaan itseensä muutaman kuukauden tapailulla (jossa toki seksiä, ja taivaanrannan maalailua parisuhdetoiveista) ja sitten vaihtavat seuraavaan, ovat todennäköisesti näitä keskivertomiehiä, joita suurin osa naisista haluaa ja joita naiset eivät pelimiehiksi osaa edes epäillä.

Juurikin näin, mun exä on siellä pelailemassa, eli tapailee vaikka max. 6kk jotain ja vaihtaa taas surutta seuraavaan. Ihan on tavallisen näköinen tyyppi, mutta tosi hurmaava just suhteen alussa.

Vierailija
97/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies edes haluaa tindernaisen? Palvelun käyttäjien sukupuolien epäsuhdan vuoksi jokainen nainen tinderissä on niin käytetty, että on kuin kirpparin tarjontaa selailisi.

Vierailija
98/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni löysi puolison Tinderistä. Itse en sinne mene. On niitä muitakin deittisivustoja, vaikkapa Valo.

Vierailija
99/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies edes haluaa tindernaisen? Palvelun käyttäjien sukupuolien epäsuhdan vuoksi jokainen nainen tinderissä on niin käytetty, että on kuin kirpparin tarjontaa selailisi.

Mistä tiedät onko se nainen ollut siellä päivän vai vuoden?

Vierailija
100/182 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Denial tässä ketjussa on melkein käsinkosketeltavaa, samat henkilöt haukkuu ja puolustaa tinderiä suu veressä. :' D

Te ootte pelkureita johon tinderi toimii ratkasuna, paitsi ettei toimi, ei vaikka teiän kaikki kaverit ois pelkureita kans ja vaikka kuinka ois "nykyaika".

En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta ei 40-vuotiaan sinkkustatus ylipäätään ole kovin todennäköistä, joten puolituttujen keskuudessa ehkä oletetaan sun olevan varattu, eikä mitään lähestymisiä sitä myötä tule. Suomessa ei ole tapana kadulla mennä juttelemaan täysin vieraille (vaikka joku erikoistapaus näin tekeekin). 40-vuotiailla on usein jo hyvin vakiintuneet kaveripiirit. Ei tavata enää missään isoissa tapahtumissa, vaan muutaman kaverin kesken mennään ravintolaan syömään tai jonkun luo istumaan iltaa. Ei siellä jutella ulkopuolisille. Monen harrastukset on tasoa lenkkeily, jumpat, kuntosali, joissa ei juurikaan jutella muille. Ja aika monilla on lapsetkin edellisestä suhteesta, joten heidänkin kanssaan menee aikaa, joten omat harrastusmahdollisuudet voi olla vähän rajalliset.

Tinder tai muut sovellukset on ainoa paikka, mistä löytää muita sinkkuja. Itsellekin tuli siellä vastaan puolituttuja, joiden en edes tiennyt olevan sinkkuja, eli livenä en siinä mielessä olisi heitä lähestynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi