Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...
Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.
Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.
MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???
Kommentit (182)
Tinder näyttää naisille vain niitä top 15% miehiä, koska ovat algon kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sen algoritmin vois kiertää? Eikö ne loput muka näy kenellekään? Epäilen kyllä.
Aika jännä muuten, että ketjun naiset syyttää Tinderiä ja algoritmia jos ei onnistu, miehet syyttää naisia. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajenna haku kriteerejä sillä nyt näet vain boteja ja feikki profiileja.
Tähän on tultu herran vuonna 2023 - jos nainen tai mies on hoikka eikä kolmoisleuka roiku, sen on pakko olla feikkiprofiili!
Siellä on se sininen verifikaatiotäppä ihan syystä. Pyyhkii vain niitä profiileja niin ihminen on se kuin kuvassakin. Varmennustiimi koostuu useista ihmisistä.
Joo kyllä mä uskon että ne on ihan oikeita ihmisiä, osalla toki käsiteltyjä kuvia. Dad-bod on erittäin harvinaista herkkua Tinderissä. :D
ap
Yllättävää, että ulkonäkökeskeisessä parinhakusovelluksesta katoavat tavismiehet, jotka eivät saa mätsin mätsiä. Itsellä oli pikkasen ylipainoa, ei mitenkään merkittävästi, mutta näki sen poskista, eikä tullut kuin mykkiä mätsejä. No sisuunnuin ja panin itseni kuntoon, sen jälkeen panin pelkän kropan kuvan ja etsin sitten seksiseuraa, ja sitähän alkoi tulla mätsejä ovista ja ikkunoista. Seksiseuraa ne naapurintytötkin sieltä etsii. Parisuhdetta etsivälle tavismiehellä tuo on loputon suo, kropa pitää olla tikissä, että sieltä mitään seuraa irtoaa.
Ihan yhtälailla sitä rummutetaan, että naisten tulee olla hoikkia, jos meinaavat sieltä jotain saada. Noita juttuja saa uskoa ken tahtoo. Kun kahlaa ne alun kiiltokuvat pois, ja alkaa sen jälkeen lukea vähän tarkemmin niitä profiileja, niin ihan tavalliset, vähän ylipainoisetkin voi löytää itselleen sieltä hyvän. Toki muutama sammakko saattaa tulla eteen ennen sitä prinssiä/prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sen algoritmin vois kiertää? Eikö ne loput muka näy kenellekään? Epäilen kyllä.
Aika jännä muuten, että ketjun naiset syyttää Tinderiä ja algoritmia jos ei onnistu, miehet syyttää naisia. :)
ap
Laitat rumempia kuvia itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle näkyi ihan laidasta laitaan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Selaat vain tarpeeksi sitä Tinderiä. Taviksia alkaa tippuu varmaan 1000-2000 pyyhkäisyn jälkeen.
Viimeeksi, kun tein uuden tilin niin ensimmäiset 200 naista oli semmoisia 10/10 malleja. Tinder näyttää aluksi uudelle käyttäjälle nämä kaikista "parhaat" sovelluksen käyttäjät.
Tinder on nyt täynnä botteja. Amerikkalaistyylisiä mallimiehiä tunnetuissa nähtävyksissä.
Eivät ole oikeita ihmisiä. Kyllä sen eron huomaa.
Kyllä niitä tavallisiakin tulee vastaan onneks. Riippuu sijannista ja ikähaarukasta myös.
Samaa huomannut naisissa, pelkkiä instakaunottaria, eikä sellaiset kiinnosta normaalinnäköisenä miehenä. Tavikset loistavat poissaolollaan ja jos sellainen sattuu löytyykö ja mätsäämään, hän on mykkä. Painuin hiiteen, ei sieltä irtoa kuin seksiseuraa sitäkin laihanlaisesti.
Date24.ee Google translate jeesii testin tekemisessä. Suomen puolelta on muutamia.
Amoremi.ee Soomes
0e/kk maksavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Laitat rumempia kuvia itsestäsi.
Mä luulen, että tässä on pointti. Pitää olla todella tavisprofiili itselläkin, että näyttää taviksia. Toisaalta muutenkin ehkä pitää tehdä sellainen ei-myyvä profiili, josta tinder ns. rankaisee sinua näyttämällä niitä "huonompia", eli tavallisia miehiä. Vasten siis kaikkia ohjeita, jättää vaikka tekstin pois ja luottaa siihen, että miehet swaippaa kaikki oikealle. Sitten laitat aktiivisesti itse viestiä ja viesteissä kirjoittelet paljon, niin sitten sillä profiilitekstin puutteella ei pääse olemaan mitään väliä. Ja ne miehethän kyllä vetää sut oikealle, ellet ihan susiruma ole, vaikkei olisi tekstiäkään.
Tule tänne maalle, täällä ei mitään hottiksia juuri näy tinderissä. Puolet on jotain venäläisiä, kun raja on lähellä. Sitten juurikin noita ihan tavallisia miehiä. Joten huono on tarjonta, kun en mitään vakavaa etsi. Yhden hottiksen sentään löysin aiemmin ja onkin nyt vakkarina, eli kai se omakin ulkonäkö ihan jees on, kun matcheja näiltä kyllä tulee, jos niitä siellä on. Vaihteeksi kun taas latasin tinderin hetki sitten.
Mutta yleensä naiset ei näitä komistuksia halua, ainakin työpaikalla joskus kun joku selaa tinderiä, siinä on äkkiä muitakin naisia katsomassa. Ja ei ole oikein suosiossa nämä miehet. Itse toki voin myöntää että tykkään komeista miehistä, ei kai siinä mitään pahaa ole. Kyllä ne miehetkin kuolaa nättejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne maalle, täällä ei mitään hottiksia juuri näy tinderissä. Puolet on jotain venäläisiä, kun raja on lähellä. Sitten juurikin noita ihan tavallisia miehiä. Joten huono on tarjonta, kun en mitään vakavaa etsi. Yhden hottiksen sentään löysin aiemmin ja onkin nyt vakkarina, eli kai se omakin ulkonäkö ihan jees on, kun matcheja näiltä kyllä tulee, jos niitä siellä on. Vaihteeksi kun taas latasin tinderin hetki sitten.
Mutta yleensä naiset ei näitä komistuksia halua, ainakin työpaikalla joskus kun joku selaa tinderiä, siinä on äkkiä muitakin naisia katsomassa. Ja ei ole oikein suosiossa nämä miehet. Itse toki voin myöntää että tykkään komeista miehistä, ei kai siinä mitään pahaa ole. Kyllä ne miehetkin kuolaa nättejä naisia.
Jos Helsingistä käsin laittaisi kilometrit kauas, että saisi niitä maalaisiakin haarukkaan, niin Tallinnakin tulee mukaan. Jos sitten ei mitään lahden yli suhdetta halua virolaiseen, niin aivan mahdoton swaippailutyö rankata ne virolaiset pois sieltä. Olis siis ihan fyysisesti lähdettävä sinne maalle tinderöimään, kun Helsingistä käsin vähän hankala :)
Klikkaa ehdottomasti kaikki ne upeat hottikset.
He saattavat olla mukavimpia.
Oma poikani on juuri tuollainen timmi komea insinööri ja tykkää tavallisista mukavista tytöistä.
Tosin hän ei ole tinderissä, koska ei halua arvostella ulkonäön perusteella.
Ne kolmanneksi parhaat ovat juuri niitä ilkeitä ulisijoita joita täällä on naisia haukkumassa.
Miettikääs tämmöstä kauhuskenaarioo ja miten se vois vaikuttaa teidän mahkuihin.
Entä jos sä et olekkaan se yks tuhannesta, entä jos sä et ole erityinen, onko se piirakka johon oikeasti kannattaa panostaa kaikki ainekset?
Se usko että itse on yks niistä poikkeuksista, joita kyllä on, mut nii harvassa et kaikki tuntee just yhden tai kaks jotka on muutaman vuoden pysyny yhdessä.
Onko se älykästä tai realistista?
Totta kai se on!
Valivali narinari tää ei toimi...ET KRITISOI MUN TEKEMISIÄ ETKÄ TINDERIÄ, vika on kaikissa muissa, varmaan miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on juuri tuollainen timmi komea insinööri ja tykkää tavallisista mukavista tytöistä.
Tosin hän ei ole tinderissä, koska ei halua arvostella ulkonäön perusteella.Ne kolmanneksi parhaat ovat juuri niitä ilkeitä ulisijoita joita täällä on naisia haukkumassa.
Kaikki äidit luulevat poikiensa olevan komeita ja syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin hän ei ole tinderissä, koska ei halua arvostella ulkonäön perusteella.Ne kolmanneksi parhaat ovat juuri niitä ilkeitä ulisijoita joita täällä on naisia haukkumassa.
Kaikki äidit luulevat poikiensa olevan komeita ja syvällisiä.
...ja että ne ei ole Tinderissä etsimässä satunnaista seksiseuraa. :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Helsingistä käsin laittaisi kilometrit kauas, että saisi niitä maalaisiakin haarukkaan, niin Tallinnakin tulee mukaan. Jos sitten ei mitään lahden yli suhdetta halua virolaiseen, niin aivan mahdoton swaippailutyö rankata ne virolaiset pois sieltä. Olis siis ihan fyysisesti lähdettävä sinne maalle tinderöimään, kun Helsingistä käsin vähän hankala :)
No tämäpä. Tarpeeksi välimatkaa niin tulee Venäläiset mukaan. Yritä siinä sitten svaippailla niitä suomalaisia maalaisia. :DD
ap
Mun kokemus tinderistä oli, että siellä on miehissä kahta ääripäätä: super hyvännäköiset, itseään liikaakin puunaavat miehet, ja sitten super rumat. Ei oikein ollut sopivaa mulle. Pidän toki hyvännäköisistä miehistä, mutta sellaiset sliipatut eivät iske yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesihanne on fyysikko Brian Cox. Hoikka, söpö, brittiaksentti ja niin pirun seksikäs kun luennoi kosmoksesta. Mistä sellaisen älykkään, hauskan miehen voisi löytää?? :D
Brian Cox ON ihana!! Tulee joskus Instassa vastaan videoita siitä, sata kertaa hotimpi kuin yksikään Tinderin salimake.
No en kyllä hotiksi kutsuisi 😁
Mistäköhän johtuu?