Sloggi -alkkarit pienentyneet
Ootteko huomanneet että Sloggi -housujen koot ovat selvästi aiempia pienemmät?
Käytän mallia Maxi ja kokoa 42. Ovat erittäin tiukat, ettei voi käyttää. Huijausta pr...
Kommentit (106)
leikkaus on muuttunut, reiden etuosa on liian pieneksi muutettu, hankaa nivustaipeeseen, ero näkyy selvästi kun vertaa vanhoja näihin uusiin. Ilmeisesti jalat kasvaa eri kohdasta nykyään kuin aiemmin
Ei ole kokotaulukkoa uskominen. Sen mukaan oma koko olisi 32/34. Nyt ostin kokoa 36 kun muissa merkeissä käytän sitä kokoa. Olivat kuitenkin liian pienet. Lindexillä myös kokotaulukon mukaan koko on 34. Käytän kuitenkin kokoa 36/38. Ostin Sloggit kun Lindexiltä ei enää saa niitä housuja joita olen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi naisten itsetunnon tuhoamiseen tähtäävä mikroaggressiosalaliitto on pienentänyt vain naisten pikkuhousuja, sillä minä olen käyttänyt M-koon Sloggeja 30 vuotta, ja mahtuvat ihan yhtä hyvin jalkaan kuin ennenkin. Mutta niinpä sanoo vaakakin lukemaa, joka on vain 3-4 kg enemmän kuin vuonna 1995.
- M56
Tämä keskustelu on naisille naisten pikkuhoisuista. Aloita oma keskustelu miehille miesten kalsareista.
Miksi mies tulee naisten keskusteluun? Ulkona paistaa aurinko! Ulos virkistymään, mars!
Minä olen mies ja käytän naisten pikkuhousuja. Saanko yhtyä keskusteluun?
Kummaa länkytystä miehiltä, jotka ei tiedä asiasta mitään.
Käytän vain yhden mallisia ja värisiä sloggeja, olen käyttänyt niitä pitkään. Viime vuosien ajan olen ostanut saman kokoisia. Kun on ollut hyvä tarjous, olen ostanut niitä jemmaan. Minulla on koko ajan käytössä eri vuosina ostettuja sloggeja ja kyllä huomaan helposti, että osassa ei kangas ole samanlaista ja kokokin on pienempi vaikka ihan samaa kokoa olen ostanut. Osassa lähtee vyötärönauhan ompeleet purkautumaan melkein heti. Osaan tulee helposti reikiä.
Arvelen noiden johtuvan siitä, että housujen tekopaikka on vaihtunut. Kyseessä on sama ilmiö kuin ostaessa kaupan merkkien elintarvikkeita. Kun valmistaja vaihtuu, muuttuu tuotekin toisenlaiseksi.
Sloggin alushousuja vuosia käyttäneenä en ole hoksannut pienentymistä, mutta materiaali on kyllä heikentynyt kovasti. Uusien kangas on erittäin ohutta verrattuna vanhoihin. Ja tosiaan sormi menee kankaasta läpi kun vetää alushousuja ylös! Minulla oli jäänyt vanhoja Sloggeja alushousulaatikon pohjalle kun yksi päivä siivoilin. Vanhojen kangas oli paljon paksumpaa ja kestävämpää. Ei ainuttakaan reikää. Uusiin tulee helposti reikiä.
Mammat, koko 42 on koko 42. Jos se ei enää mahdu, niin perse ei ole enää kokoa 42.
Ällkää huijatko itseänne.