Sloggi -alkkarit pienentyneet
Ootteko huomanneet että Sloggi -housujen koot ovat selvästi aiempia pienemmät?
Käytän mallia Maxi ja kokoa 42. Ovat erittäin tiukat, ettei voi käyttää. Huijausta pr...
Kommentit (106)
Sloggilla on ihan kokotaulukko olemassa josta voi tarkistaa oman koon vyötärön sekä lantionympäryksen perusteella. Itse käytän kokoa 38 enkä ole huomannut kokojen muuttuneen mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin itsekin parit sloggit vähän aikaa sitten ja ne tuntui paljon tiukemmilta mitä aikaisemmat.
Kuten on jo tässäkin ketjussa kerrottu useampaan kertaan niin tietenkin ne vanhat sloggit ovat venyneet, kun olette niitä kiskoneet päällenne ja uudet eivät ole venyneet.
Vierailija kirjoitti:
Sloggilla on ihan kokotaulukko olemassa josta voi tarkistaa oman koon vyötärön sekä lantionympäryksen perusteella. Itse käytän kokoa 38 enkä ole huomannut kokojen muuttuneen mihinkään suuntaan.
Sinä et ehkä olekaan lihonut ei kun siis sinun sloggisi eivät mystisesti kutistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin itsekin parit sloggit vähän aikaa sitten ja ne tuntui paljon tiukemmilta mitä aikaisemmat.
Kuten on jo tässäkin ketjussa kerrottu useampaan kertaan niin tietenkin ne vanhat sloggit ovat venyneet, kun olette niitä kiskoneet päällenne ja uudet eivät ole venyneet.
Kuten tässä on kerrottu useampaan kertaan, niin kyllä sen muistaa, minkä kokoiset ne edellisen ostoskerran sloggit oli alkuun. Sinusta en tiedä, mutta itse ostan niitä tarjouksista enkä ota kaikkia heti käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
No jep. Aina ennen kuin lähden Sloggi-ostoksille mittaan tietenkin lantionympärykseni ja tarkistan koon Sloggin nettisivuilta...
Eikun... Ehkäpä sittenkin hetken mielijohteesta päätän napata paketin Sloggeja (koska tarve uusille) samalla kun ostan paskapaperia, hammastahnaa ja muita perusjuttuja. Ja koska käytän alushousuissa kokoa 38, niin oletan sen olevan sopivan myös Sloggilla. Kotona kuitenkin totean ettei ole. Seuraavalla kerralla ostan koon 40 ja kiroan, kun nekin on tiukat. Muissa alushousuissa koot 36/38 ja 38 on kuitenkin just hyvät.
Sloggit kun on vielä pakattu siihen pahvipakettiin, niin ei voi edes silmämääräisesti arvioida kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Aina ennen kuin lähden Sloggi-ostoksille mittaan tietenkin lantionympärykseni ja tarkistan koon Sloggin nettisivuilta...
Eikun... Ehkäpä sittenkin hetken mielijohteesta päätän napata paketin Sloggeja (koska tarve uusille) samalla kun ostan paskapaperia, hammastahnaa ja muita perusjuttuja. Ja koska käytän alushousuissa kokoa 38, niin oletan sen olevan sopivan myös Sloggilla. Kotona kuitenkin totean ettei ole. Seuraavalla kerralla ostan koon 40 ja kiroan, kun nekin on tiukat. Muissa alushousuissa koot 36/38 ja 38 on kuitenkin just hyvät.
Sloggit kun on vielä pakattu siihen pahvipakettiin, niin ei voi edes silmämääräisesti arvioida kokoa.
Ongelmasi saattaa löytyä peilistä.
Unohtakaa sloggit kokonaan. Tykkään hypistellä ja nuuskia naisten pikkareita ja sloggit ovat kaikista epäeroottisimmat alushousut heti mummiksien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Laatu on muutenkin heikentynyt.
Laadusta ei voi edes puhua, kun se on niin ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa sloggit kokonaan. Tykkään hypistellä ja nuuskia naisten pikkareita ja sloggit ovat kaikista epäeroottisimmat alushousut heti mummiksien jälkeen.
Hienoa huomata etten ole ainoa joka tykkää käytetyistä naisten pikkareista.
Monen monta pyykkikoria on tullut käytyä läpi ja nuuhkittua, kun olen putkihommia käynyt tekemässä :-P
No voihan se takamuskin leventyä, mutta tässä asiassa olen kyllä ap:n kannalla oman kokemuksen takia. Kankaan laatu on huonontunut selvästi, housuihin tulee pesussa reikiä lahkeensuihin. Ei ole ennen tapahtunut, vaikka käyttö ja pesutavat ovat olleet samat. Harmi, itselle puuvillaiset alkkarit olisi parhaat, en tykkää keinokuituisista, mutta jos täytyy parin kuukauden käytön jälkeen laittaa roskiin, niin en kyllä enää osta.
Vieläkö teillä vaatteet kutistuvat vai joko olette aloittaneet laihdutuksen?
on, samalla on laatu heikentynyt. Lisäksi aina ihmetellyt niiden joiden mitoitusta eli lahkeensuut olleet hyvin kireät suhteessa kokoon. Siirryin Pierre Robertiin, saa ainakin Prismoista ja heidän verkkokaupasta. Ainoa puute että ihonvärisiä ei oikein ole saatavilla, jos joskus tarvitsee vaaleiden vaatteiden alle.
Onkohan Sloggylla vielä semmoisia liukaspintaisia pikkupöksyjä? Mulla on sellaiset vanhat jotka alkavat
olla jo aika kulahtaneet. Olen katellut mutta ei osu silmiin.
Mukavat jalassa.
Sloggi Zero Feel -alushousuissa koot vastaavat entisiä kokoja, mutta puuvillaiset pikkuhousut ovat monta kokoa pienempiä.
Mikä ihmisiä vaivaa? Heti pitää usuttaa toista laihdutuskuurille, kun kyse on vain vaatteen mitoituksesta.
Täällä on tälläinen vanha ja läski muija (50 vee, 50 kiloo). Pelkkä mittataulukko ei aina kauheasti kerro. Ja reiden yläosan mitoitusta ei edes mittataulukoissa kerrota, mikä on todennäköisesti se puristavin kohta.
Eli älkää hyvät ihmiset laihduttako reisiänne ja pakaroitanne pois, niillä on iso terveysvaikutus mm. sokeriaineenvaihdunnan kannalta. Kyseessä on isot ja tärkeät lihasryhmät.
Tykkään stringeistä, mutta näin homehtuvana toisjalkahautaisena pitäisi olla joku pöksymalli vaihdevuosivuotoja ja siteitä varten. Sloggien mitoituksesta on puhuttu meillä päin jo iät ja ajat. Ongelma ei ole uusi. Ainakaan suomalainen nainen niillä ei ole ollut mallina.
Äluspöksyjä voi ommella aika helposti itse, jos näkee sen vaivan, että muokkaa ensin kaavan itselleen sopivaksi. Se on vaikein vaihe. Eli en ole koskaan päässyt niin pitkälle, mutta pitää varmaan aloittaa. Mittataulukko ei kerro sitäkään, että selän kaarevuus vaihtelee, jolloin notkoselkäisemmällä tulee sekä peffa että maha enemmän esiin kuin lautaselkäisellä. Ihan kaikkeen prototyypissään ei voi dieetillä tai treenillä vaikuttaa.
Sloggien laatu on nykyään aivan luokatonta.
Kankaaseen tulee pieniä reikiä todella nopeasti. Kehtaavat vielä yrittää ratsastaa vanhalla maineellaan, että muka ovat kestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen huomannut saman. Ostin vähän aikaa sitten 42 kokoa ja ovat liian pieniä. Entiset 42 kyllä sopii, joten pelkästä ahterin leviämisestä ei ole kyse.
saman huomannut, itse käytin ennen koko 38, sitten vaihdoin 40, nyt nekin kiristää, olen lihonnut 2kg..toki voi olla että kaikki mennyt hanuriin tai sitten kroppa valahtanut kun ikää vähän päälle 40v... Lisäksi joissakin malleissa on saumat niin terävää matskua että ns. viiltää ihoon, olen herkkäihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sloggeissa on lahkeensuut todella kireitä eli oletus että takamus on kokoa 40 ja reidet vastaisi kokoa 34..
Vierailija kirjoitti:
on, samalla on laatu heikentynyt. Lisäksi aina ihmetellyt niiden joiden mitoitusta eli lahkeensuut olleet hyvin kireät suhteessa kokoon. Siirryin Pierre Robertiin, saa ainakin Prismoista ja heidän verkkokaupasta. Ainoa puute että ihonvärisiä ei oikein ole saatavilla, jos joskus tarvitsee vaaleiden vaatteiden alle.
Pierre Robertilla oli vielä joku 5v sitten laadukkaita puuvillaisia alkkareita, sitten alkoi tulla niidenkin kanssa laatuongelmia eli alle puolessa vuodessa risat..ja kyseessä kuitenkin yli 10e pari maksavat pöksyt. Oma atooppinen iho ei siedä keinokuituisia alkkareita jatkuvasti käytettynä, siksi pitäisi olla hyvä napakoita puuvillaisia tarjolla, jota ei tarvitsisi vuodessa kymmenia pareja ostaa. Tykkään että mulla on kuitenkin riittävä varasto siltä varalta jos vaikka pesukone leviää tms eli en pärjää 5 parilla.
Leuto laardikasa