Sloggi -alkkarit pienentyneet
Ootteko huomanneet että Sloggi -housujen koot ovat selvästi aiempia pienemmät?
Käytän mallia Maxi ja kokoa 42. Ovat erittäin tiukat, ettei voi käyttää. Huijausta pr...
Kommentit (106)
Materiaalille on tapahtunut jotain . Käytin ennen kokoa 38 ja ostin nyt samaa kokoa. Koko oli todella tiukka ja materiaali jotenkin ohutta ja täysin joustamatonta. Annoin ostamani housut teinitytölle.
Mökillä oli arvaamaton paketti pari vuotta sitten ostettuja saman mallisia kokoa 38 ja niihin sovin ongelmitta. Harmi kun tykkäsin mallista. Luulen että pitää ostaa koko 42 jos haluan saman kokoiset kuin aikaisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset eivät liho vaan heidän vaatteensa mystisesti kutistuvat.
Juu, minulla on monesti kutistunut vaatteet pesussa, kun olen pessyt täysin ohjeen mukaisesti. Vai kuvitteletko oikeasti, että olen lihonut ~ tunnissa? :'D
Jos perse kasvaa, niin se on vaan positiivista.
-mies57
Tuotteet valmistetaan Aasiassa. Siellä käytetään paikallista mitoitusta joka on Euroopan taulukkoa pienempi. Näin säästetään rahaa valmistus kuluissa ja firma saa enemmän tuottoja.
Jos asutte pääkaupunkiseudulla tai käytte Helsingissä, ostakaa alushousut Mujista. Mitoitus pitää paikkaansa, ovat pehmeitä, eivät tipu tai kiristä, jalat mahtuu aukoista, ja kestävät. Itse en käytä enää muita. Muutenkin niiden alusvaatteet ja alusasut on erinomaisia.
En ole tällaista huomannut, just ostin uusia edelleen kokoa 38 ja ihan samalta tuntuu kun edelliset.
Mujin kalsareita saa eri väreissä ja ovat puuvillaa. Vink vink.
Ostan mäkin sloggini kokoa 42 vaikka normaali vaatekokoni on 38 mutta en tykkääkään puristavista housuista.
Mutta on ne oikeasti pientä kokoa. On olleet aina.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet valmistetaan Aasiassa. Siellä käytetään paikallista mitoitusta joka on Euroopan taulukkoa pienempi. Näin säästetään rahaa valmistus kuluissa ja firma saa enemmän tuottoja.
Jos asutte pääkaupunkiseudulla tai käytte Helsingissä, ostakaa alushousut Mujista. Mitoitus pitää paikkaansa, ovat pehmeitä, eivät tipu tai kiristä, jalat mahtuu aukoista, ja kestävät. Itse en käytä enää muita. Muutenkin niiden alusvaatteet ja alusasut on erinomaisia.
Kiitos tuosta vinkistä. Itsekin olen jo pitkään ihmetellyt mitä hittoa vanhalle alkkariluottomerkille Sloggille on tapahtunut, kun eivät enää istu päälle kuten ennen. Isomman koonkaan ostaminen merkiltä ei itselläni ratkaise ongelmaa vaan Sloggin alkkarit on ihan yksinkertaisesti nykyään huonot.
Tulinkin kysymään vinkkejä muista hyvistä alkkarimerkeistä, mutta tuossahan sellainen jo tulikin. :) Muitakin vinkkejä saa antaa!
Yhtälailla ärsyttää. Ostin Sloggin housuja neljälläkymmenelläviidellä eurolla kun tietenkin oletin, että oma koko sopisi. Kotihoidontuella ei niin vain tuollaisia summia käytetä alushousuihin. Hankala löytää tarpeeksi hygieenisiä housuja jotka saa pestä kuudessakymmenessä asteessa ja sitten kun löytää niin ne ovatkin pienet. Toivottavasti Sloggi tajuaisi tarjota kauppoihin sovitushousuja niin ei tule jatkossa ostettua liian pieniä.
Kutistuuhan ne kun niissä on elastaania. Se juuri on se syy miksi vaatteet kutistuu vähitellen.
Voi syynä olla lihominenkin mutta kutistuminen myös. Mäkin käytän koon 42 sloggeja mutta taidan seuraavaksi ostaa kokoa 44 kun en tykkää kireistä vaatteista. Mun muu vaatekoko on 48/M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset eivät liho vaan heidän vaatteensa mystisesti kutistuvat.
Vitut eivät myöskään väljene, vaan kullit mystisesti pienentyvät.
Juuri näin ja miehet muuttuvat vaikeiksi ja välinpitämättömiksi, omassa käytöksessä ja olemuksessa ei tietenkään huomata minkäänlaista muutosta mikä olisi saattanut vaikuttaa.
Syy on aina jossain muualla. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kutistuuhan ne kun niissä on elastaania. Se juuri on se syy miksi vaatteet kutistuu vähitellen.
Voi syynä olla lihominenkin mutta kutistuminen myös. Mäkin käytän koon 42 sloggeja mutta taidan seuraavaksi ostaa kokoa 44 kun en tykkää kireistä vaatteista. Mun muu vaatekoko on 48/M.
Korjaus vaatekokoon 38 /M 😂
Voisiko kangas olla vähemmän venyvää? Tai resorit, vai mitkä niissä lahkeensuissa on.
Täällä huomattu sama. Ei mahdu uudet 38 koon sloggit enää mukavasti. Järkyttävän pienet aukot reisille myös. Kuminauha painaa lonkankoukistajiin. Bye bye mukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen huomannut saman. Ostin vähän aikaa sitten 42 kokoa ja ovat liian pieniä. Entiset 42 kyllä sopii, joten pelkästä ahterin leviämisestä ei ole kyse.
Vanhat ovat venyneet käytössä.
Ostaa yhden koon isommat. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän elastaani kutistu vaan se puuvilla.
Selvästi naisten itsetunnon tuhoamiseen tähtäävä mikroaggressiosalaliitto on pienentänyt vain naisten pikkuhousuja, sillä minä olen käyttänyt M-koon Sloggeja 30 vuotta, ja mahtuvat ihan yhtä hyvin jalkaan kuin ennenkin. Mutta niinpä sanoo vaakakin lukemaa, joka on vain 3-4 kg enemmän kuin vuonna 1995.
- M56
Ostin juuri pitkästä aikaa Sloggin hipstereitä ja tuli liian iso koko. Ovat isompia kuin muut käyttämäni samaa kokoa olevat alkkarit.
onhan ne, ja kangas on heikkolaa tuista, myöskin malli muuttunut niin että hankaa etuosasta reiden reunaan