Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sloggi -alkkarit pienentyneet

Lily
20.04.2023 |

Ootteko huomanneet että Sloggi -housujen koot ovat selvästi aiempia pienemmät?
Käytän mallia Maxi ja kokoa 42. Ovat erittäin tiukat, ettei voi käyttää. Huijausta pr...

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää ihmetellä, miksi Sloggeista on aina isot koot lopussa.

Vierailija
82/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi naisten itsetunnon tuhoamiseen tähtäävä mikroaggressiosalaliitto on pienentänyt vain naisten pikkuhousuja, sillä minä olen käyttänyt M-koon Sloggeja 30 vuotta, ja mahtuvat ihan yhtä hyvin jalkaan kuin ennenkin. Mutta niinpä sanoo vaakakin lukemaa, joka on vain 3-4 kg enemmän kuin vuonna 1995.

- M56

Tämä keskustelu on naisille naisten pikkuhoisuista. Aloita oma keskustelu miehille miesten kalsareista. 

Miksi mies tulee naisten keskusteluun? Ulkona paistaa aurinko! Ulos virkistymään, mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri pitkästä aikaa Sloggin hipstereitä ja tuli liian iso koko. Ovat isompia kuin muut käyttämäni samaa kokoa olevat alkkarit. 

Ehkä niissä ei ole mitoitus muuttunut? 

Oletan, että tässä puhutaan perus maxi- ja tai-malleista.

Vierailija
84/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi naisten itsetunnon tuhoamiseen tähtäävä mikroaggressiosalaliitto on pienentänyt vain naisten pikkuhousuja, sillä minä olen käyttänyt M-koon Sloggeja 30 vuotta, ja mahtuvat ihan yhtä hyvin jalkaan kuin ennenkin. Mutta niinpä sanoo vaakakin lukemaa, joka on vain 3-4 kg enemmän kuin vuonna 1995.

- M56

Tämä keskustelu on naisille naisten pikkuhoisuista. Aloita oma keskustelu miehille miesten kalsareista. 

Miksi mies tulee naisten keskusteluun? Ulkona paistaa aurinko! Ulos virkistymään, mars!

Olen eri, mutta näyttäisitkö minulle missä kohtaa keskustelua merkitään sukupuoli joka saa osallistua? Ja näytä mulle sellainen ns. miesten keskustelu johon naiset eivät tulisi tällä palstalla kommentoimaan ja jakamaan mielipiteitään ja näkemyksiään?

Vierailija
85/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Siellä näköjään jollain mammalla paloi käpy kun mies tulikin ampumaan faktoilla alas koko näppärän kalsaripienennyssalaliittoteorian 😂

Vierailija
86/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on täynnä il kei tä va jak ke ja joilla ei muuta elämää ole kuin trollaus

Vierailija
87/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- M56

Miesten ja naisten sloggeissa on ihan erilainen kangas, joten niitä ei voi verrata toisiinsa.

Vierailija
88/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huomattu sama. Ei mahdu uudet 38 koon sloggit enää mukavasti. Järkyttävän pienet aukot reisille myös. Kuminauha painaa lonkankoukistajiin. Bye bye mukavuus.

Liikunta ja oikea ruokavalio auttavat tähänkin

Vierailija
89/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Halusin antaa keskusteluun uutta näkökulmaa, joka perustuu 30 vuoden kokemukseen.

Miksi mies tulee naisten keskusteluun?

Miksi kukaan tulee mihinkään keskusteluun? Keskustellakseen?

Ulkona paistaa aurinko! Ulos virkistymään, mars!

Mee ite.

- M56

Vierailija
90/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Miesten ja naisten sloggeissa on ihan erilainen kangas, joten niitä ei voi verrata toisiinsa.

Eli salaliitto on oikeasti kutistanut vain naisten pikkuhousuja. Erikoinen idea Sloggilta, mutta mikäs siinä.

Vierailija
91/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä huomattu sama. Ei mahdu uudet 38 koon sloggit enää mukavasti. Järkyttävän pienet aukot reisille myös. Kuminauha painaa lonkankoukistajiin. Bye bye mukavuus.

Liikunta ja oikea ruokavalio auttavat tähänkin

Kyllä ne on kunnossa. S-koko on pieni koko vahvasti keski-ikäiselle.

Treeni alkaakin kymmenen minuutin päästä.

Vierailija
92/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia sitten vaihtanut Sloggit Prisman omaan merkkiin. Nämä istuu hyvin eivätkä reikiinny yhtä helposti kuin Sloggit. Löytyy eri malleja omien mieltymysten mukaan.

https://www.prisma.fi/tuotteet/100085292/actuelle-naisten-tai-alushousu…

Vierailija
93/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on myös miesten Black Horse -kalsareissa. Olen alipainoinen (63kg / 181cm) ja L-kokoiset Black Horse kalsarit ovat minulle liian pienet. Tuntuu M- tai S-kokoisilta.

Vierailija
94/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin myös pari vuotta sitten, että koko, jota käytin, oli kutistunut. Paino pysynyt viimeiset 10v samassa, että ei pitäisi olla siitä kyse.

Samoin äitini, joka painoi hädin tuskin 50kg ja oli liki luuta ja nahkaa, valitti, että slogit kiristää, kun toin sille samaa kokoa, mitä oli aiemminkin käyttänyt. Astetta isompi koko sitten kävi.

Samaan aikaan tuon koon ohella laatu heikkeni eli housuihin tulee helposti reikiä.

Kyllä samankin tuotteen sisällä noissa vaatteissa on kokovaihteluja, ilman että syynä lihominen/laihtuminen. Itse tykkäsin cittarista yhdestä farkkumallista, joten niitä ostelin sitten aina välillä työhousuiksi, niin ihan prikulleen sama merkki ja malli vaihteli tuossa koossa. Eli minulle meni vaihtelevasti koot 40-44. Normaalisti käytän 42 kokoa, mutta välillä ne olikin pienet ja seuraavan kerran isot. Ärsutti, kun olisi muuten saanut ostella samoja housuja sovittelematta, mutta tuo vaihtelun takia oli pakko aina sovittaa.

Vierailija
95/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo vuosia sitten vaihtanut Sloggit Prisman omaan merkkiin. Nämä istuu hyvin eivätkä reikiinny yhtä helposti kuin Sloggit. Löytyy eri malleja omien mieltymysten mukaan.

Kiitos! Näyttävät olevan edullisia myös. Sloggit ovat kalliita, ja on tosi harmi, että ne on pilattu.

Totta sekin, että kangas on muuttunut ohuemmaksi. Pitkä kynsi puhkaisi kankaan melko uusista sloggeista.

Vierailija
96/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Näyttävät olevan edullisia myös. Sloggit ovat kalliita, ja on tosi harmi, että ne on pilattu.

Totta sekin, että kangas on muuttunut ohuemmaksi. Pitkä kynsi puhkaisi kankaan melko uusista sloggeista.

Vinkkinä vielä, että jos näitä käy kaupasta ostamassa niin kannattaa katsoa tarkkaan mitä materiaalia ovat, joskus siellä on keinokuituiset ja puuvillaiset sekaisin samassa laarissa ja niissä on samanlainen pakkaus. En tiedä onko ne tarkoituksella sekaisin vai sekoittaako asiakkaat niitä penkoessaan.

Vierailija
97/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vääristynyt omakuva pitää olla jos ei tajua lihovansa vaan keksii syyttää kutistuvia alusvaatteita?

Tämän palstan naisten mielestä syy on aina muiden. Joskus syyllinen on vääristävä peili, yleensä mies ja nyt myös kutistuvat vaatteet mutta syyllinen ei ole lihova nainen.

Ja tämän palstan aloituksiin kommentoijien mielestä syy on aina aloittajassa. Ei edes oteta huomioon sitä seikkaa, että tämä saattaisi puhua ihan totta! Kun tyhjensin äitini kotia hänen kuolemansa jälkeen, sovittelin 90- ja 2000-lukujen takkeja, neuleita ja jakkuja. Ne kaikki olivat kokoa 40-42 eli äitini kokoa. Lähes hukuin siihen väljyyteen. Vaan mitäs kokoa omat uudet vaatteeni ovatkaan? 46. Aivan. Mitoitukset ovat täysin muuttuneet ja kokoluokitus sen mukana. Miksei siis Sloggienkin kohdalla kehitys jatkuisi samaan suuntaan. Materiaalien oheneminen ja huonontuminen on myös ongelma, se on totta.

Vierailija
98/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri pitkästä aikaa Sloggin hipstereitä ja tuli liian iso koko. Ovat isompia kuin muut käyttämäni samaa kokoa olevat alkkarit. 

En osaa sanoa, ajattelin vain mainita kun yllätyin. En ole vielä maxipöksyiässä. 

Vierailija
99/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, ajattelin vain mainita kun yllätyin. En ole vielä maxipöksyiässä. 

Maksipöksyjä toisinaan 15-vuotiaasta käyttäneenä sanoisin, että se ei ole ikäkysymys. Eikä kokokysymys. 

Vierailija
100/106 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Siellä näköjään jollain mammalla paloi käpy kun mies tulikin ampumaan faktoilla alas koko näppärän kalsaripienennyssalaliittoteorian 😂

Jep, klassinen naisten harhautus ja sivuohjaustaktiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi