Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1641/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millos se kone lähtee? Kati lähti pubista parin jamaikalaisen kanssa jonnekin, ei taida ehtiä mukaan?

Mä kans haluaisin tietää. Olen täällä hotellilla tuon yhden hampaattoman ja Pirkon kans odottelemassa. Pikellä vieläkin tuo hirvittävä kakkapotta päässään. On muka niin Meghania että...Yritti varmaan herättää Harryn huomion, mutta sehän livisti nenän edestä.

Etsi nyt se Kati jostain, pakkohan meidän on alkaa jo kerääntyä kimppaan. Charlesin piikki loppuu tänään.

Vierailija
1642/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millos se kone lähtee? Kati lähti pubista parin jamaikalaisen kanssa jonnekin, ei taida ehtiä mukaan?

Mä kans haluaisin tietää. Olen täällä hotellilla tuon yhden hampaattoman ja Pirkon kans odottelemassa. Pikellä vieläkin tuo hirvittävä kakkapotta päässään. On muka niin Meghania että...Yritti varmaan herättää Harryn huomion, mutta sehän livisti nenän edestä.

Etsi nyt se Kati jostain, pakkohan meidän on alkaa jo kerääntyä kimppaan. Charlesin piikki loppuu tänään.

Mitä, ei??!!

Loppuuko piikki tänään jo?

Oikeasti, eikö me luettu pienellä painettua tekstiä??!!

No, hovin työntekijät lupasivat lähteä keräämään ihmisiä yhteen kaupungilta.

LÄHTÖ KOTIIN ON KLO 11.00

Paluumatkan saamme vielä täysin ilmaiseksi, sekä viinaa mukaan niin paljon kuin haluamme.

Nyyh, olisin halunnut juhlia pidempään, mutta ehkä raskautetut saavat kontakteja joilla pääsemme uusille reissulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilleh, älkääh masentukoh!! Saadaan nukkkuu aamulla koneiisñ ennen ku taksit hakkee meidät kotriins. Eli Koko yö aikkaahs juhliah meillä.

Vierailija
1644/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, ei??!!

Loppuuko piikki tänään jo?

Oikeasti, eikö me luettu pienellä painettua tekstiä??!!

No, hovin työntekijät lupasivat lähteä keräämään ihmisiä yhteen kaupungilta.

LÄHTÖ KOTIIN ON KLO 11.00

Paluumatkan saamme vielä täysin ilmaiseksi, sekä viinaa mukaan niin paljon kuin haluamme.

Nyyh, olisin halunnut juhlia pidempään, mutta ehkä raskautetut saavat kontakteja joilla pääsemme uusille reissulle?

Janottaa muakin. Jospa oon väärässä? Missä matkanjohtaja on? Mä lähden kysymään pubeista, sieltähän se selviää! Onko joku jo valmiina kaljalla jossain, oon tulossa, en viittis yksin, kun aina joku James tai John tarttuu hihaan. Ja se on sitten taas menoa. Kyllä me kai koko viikonloppu täällä vielä juhlitaan?

Vierailija
1645/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt kun se on ohi? Tyhjä olo :(

Tänä iltana vasta ne bileet on. Voidaanhan me jäädä tänne vaikka ens viikoksi.

Vierailija
1646/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös, että juhlitaan vielä - meillä piti olla rajaton piikki. Olisiko kyseessä väärinkäsitys?!

Voiko joku ottaa matkanjohtajan tehtävän niskoilleen ja mennä selvittämään asian oikean laidan? Charles öytyy palatsista

Vierailija
1647/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhäkin vhoisin vhielä jathkaa thäällä juhlintaah, shiish mehän vashta phäästin alkuun. Eiksh vhielä jäähä ja jos shiirryttäs maananthaina liverhooliin khannushtaan Käärijää? Mhut lähteeksh jhoku naishluolaan laulaan kharaokee mun kansh nyt?!

Vierailija
1648/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt nähdä Niinistöä ja Jenniä, olisiko kenelläkään linkkiä kuvaan heistä kruunajaisissa?

Vierailija
1649/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Zarlesin pitänyt maksaa juomat? Mä oon tarjonnut täällä Lontoon yhdessä bubissa kaikille ja when olin lähdössä, intimieadely piti muka maksaa viulut. Sanoin että soittakoon Winsdorfin linnaan, sieltä kuitataan lasku. Mutta eivät uskoneet.

Vierailija
1650/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin Harryn bupista 😍

Ja: Hi-Fi vaan teille kaikille joiden kanssa suunniteltiin elarisambaa!!!

Hän oli värjännyt hiuksensa ja partansa mustaksi (arvatenkin hämätäkseen paparatseja) ja esittää espanjalaista tai jotain muuta arabi-afgaania, en saanut selvää puheesta. Ihan fiksua. Nyt on bullarna owenissa ja elarit pyörii 9 kk päästä!!!

Vierailija
1651/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NIIN, RAUHOITTUKAA BILEET EIVÄT LOPU:

SELVITIN ASIAN, KYSEESSÄ ON VÄÄRINKÄSITYS LUKEKAA ALTA:

Juttelin Charlesin ja Camillan kanssa, he eivät tienneet mistä on kyse.

Meidän piikkimme on rajaton ja ei lopu ennen kuin ITSE lähdemme halutessanne johonkin.

Ilmeisesti tässä "piikki loppuu, meidät haetaan huomenna koneeseen" jutussa on kyseessä JULMA PILA.

SEN TAKANA ON TÄMÄN HETKISTEN TIETOJEN MUKAAN 2 ERI MATKAAJAN RIITAANTUMINEN, MIKÄ AIHEUTTI SEN ETTÄ MUUTAMA IHMINEN HALUSI KOTIIN.

HE OVAT VAPAAT LÄHTEMÄÄN JOS HALUAVAT - ME MUUT SAAMME RAJATTOMALLA PIIKILÄ OLLA TÄÄLLÄ NIIN KAUANNKUIN IKINÄ HALUAMME.

TARVITTAESSA JOS TAHDOMME MEILLE MAKSETAAN MYÖS MATKAT JOHONKIN MUUALLA, RAJTTOMALLA PIIKILLÄ.

ELI HUOMENNA EMME LÄHDE KOTIIN, PIIKKI EI LOPU.

KAI KAIKKI YMMÄRSIVÄT, ETTÄ EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ??!!

OHJELMAA HUOMISELLE JOS MIETITÄÄN, SE ON "SUURIN ONGELMA" TÄLLÄ HETKELLÄ.

KAIKKI ON HYVIN, ME LÄHDEMME KUN ITSE HALUAMME JA PIIKKI EI LOPU.

NYT LÄHDEN MINÄKIN RADALLE!

Vierailija
1652/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain eliittidiskossa. Kaikki täällä ovat jotain loordeja, jaarleja, kartanon omistajia. Joku tummahiuksinen näpsäkän näköinen nuori nainen on ollut tiiviisti seurassani. En kuullut mikä on tyttelin nimi kun musiikki soi niin lujalla. Joku Meki, Mary, Meeaan? Tytteli puhuu outoa englantia? Onkohan joku Irlannin tai Walesin murre? Ei minun kouluaikoina tuollaista opetettu. No ainakin meillä on yhdessä tosi mukavaa. Hän tarjoaa kaikki juotavat. Mitenhän ensi yönä?

Vierailija
1653/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Zarlesin pitänyt maksaa juomat? Mä oon tarjonnut täällä Lontoon yhdessä bubissa kaikille ja when olin lähdössä, intimieadely piti muka maksaa viulut. Sanoin että soittakoon Winsdorfin linnaan, sieltä kuitataan lasku. Mutta eivät uskoneet.

Voi sua, kun Winsdorfin prinssi on Grammin veljesten satu. Ilmankos eivät uskoneet sua. Se on Windsor!!

Sano Charles III tai parempi vaan pelkkä King!! ja unohda kaikki Windsorit ja Mountbattenit. 

Vierailija
1654/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskin Harryn bupista 😍

Ja: Hi-Fi vaan teille kaikille joiden kanssa suunniteltiin elarisambaa!!!

Hän oli värjännyt hiuksensa ja partansa mustaksi (arvatenkin hämätäkseen paparatseja) ja esittää espanjalaista tai jotain muuta arabi-afgaania, en saanut selvää puheesta. Ihan fiksua. Nyt on bullarna owenissa ja elarit pyörii 9 kk päästä!!!

Hohhoijaa meidän AV- mummoja! Kyllähän sitä moni mies varmaan esittää olevansa Harry. Kyllä olet nyt jonku Muhammedin tai Alin saanut.

Vierailija
1655/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piikkimme on rajaton ja ei lopu ennen kuin ITSE lähdemme halutessanne johonkin.

Ilmeisesti tässä "piikki loppuu, meidät haetaan huomenna koneeseen" jutussa on kyseessä JULMA PILA.

SEN TAKANA ON TÄMÄN HETKISTEN TIETOJEN MUKAAN 2 ERI MATKAAJAN RIITAANTUMINEN, MIKÄ AIHEUTTI SEN ETTÄ MUUTAMA IHMINEN HALUSI KOTIIN.

HE OVAT VAPAAT LÄHTEMÄÄN JOS HALUAVAT - ME MUUT SAAMME RAJATTOMALLA PIIKILÄ OLLA TÄÄLLÄ NIIN KAUANNKUIN IKINÄ HALUAMME.

TARVITTAESSA JOS TAHDOMME MEILLE MAKSETAAN MYÖS MATKAT JOHONKIN MUUALLA, RAJTTOMALLA PIIKILLÄ.

Thank God, save the king and shave Camilla, kaikki taas hyvin! Mikä ilouutinen!! Nyt napanterille, niin alkaa mielikuvitus lentää. Viisaat päät yhteen ja huomisen ohjelmaa rustaamaan! Missä nähään?

Vierailija
1656/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thank God, save the king and shave Camilla, kaikki taas hyvin! Mikä ilouutinen!! Nyt napanterille, niin alkaa mielikuvitus lentää. Viisaat päät yhteen ja huomisen ohjelmaa rustaamaan! Missä nähään?

Olen yksi niistä jotka ovat raskaana Andrewille, mutta voin tulla moikkaamaan teitä johonkin. Hemmottelu hoitoja ehdotan ainakin!

Miten olisi mm: Kasvohoito/spa/sauna ja uinti luksusaltaassa jne? Heppa tyttönä tykkäsin, jos mennään myös hevosia katsomaan? Toki kaikki eivät tykkää ehkä?

Monelta me oltaisiin kaikki hereillä, jos pesulle mennään? Mitä muut tähän sanoo, ett miltä kuulostaa? Ja monelta alotettais huominen?

Vierailija
1657/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Ettekö päässeet kuninkaallisille jatkoille? Terveisiä täältä linnasta, tanssitaan tiputanssia ja hörpitään terästettyä teetä.

Vierailija
1658/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ehdotan ohjelmaksi huomiselle:

Klo 10.00:

Aamiainen palatsissa.

11.00:

Sauna sekä altaaseen meno palatsin ylellisessä kylpylässä.

Klo 12.00:

Luksus kasvohoitoidot kaikille, hierontaa sekä kampauksen teko halukkaille.

Klo 14.00:

Hevosajelu halukkaille, tervehdimme vilkuttaen kansaa joka RAKASTAA meitä kuten tänään huomattiin.

Hiukan vapaata aikaa kaikille ja pohjien ottoa.

Klo 19.00:

Tanssiaiset palatsissa, johon kutsuttu myös kansaa.

Halukkaat saavat juoda siellä tai lähteä radalle jos haluavat.

KÄYKÖ HUOMISEN OHJELMANUMERO KAIKILLE??!!

Vierailija
1659/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! Ettekö päässeet kuninkaallisille jatkoille? Terveisiä täältä linnasta, tanssitaan tiputanssia ja hörpitään terästettyä teetä.

Siis täällä on ihmisillä täysi vapaus valita, haluaako juhlia palatsissa vai kadulla.

Jokainen av-ihminen saa mennä palatsiin jos haluaa.

Vierailija
1660/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä jotka ovat raskaana Andrewille, mutta voin tulla moikkaamaan teitä johonkin. Hemmottelu hoitoja ehdotan ainakin!

Miten olisi mm: Kasvohoito/spa/sauna ja uinti luksusaltaassa jne? Heppa tyttönä tykkäsin, jos mennään myös hevosia katsomaan? Toki kaikki eivät tykkää ehkä?

Monelta me oltaisiin kaikki hereillä, jos pesulle mennään? Mitä muut tähän sanoo, ett miltä kuulostaa? Ja monelta alotettais huominen?

Very nice, me like, mutta ei hei turhan aikaisin, tänään otetaan kuitenkin vielä kannat kattoon, onhan kruunajaispäivä!