Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Noniin, ruunajaiset katottu ja parhaalta paikalta vielä, eli siinä alttarin yläpuolella olevien kukkaruukkujen kätköistä. Harry taisi huomata meidät kun se yhtäkkiä rupesi tuijottamaan ja virnistelemään ja kuiskasi jotain sille vieressään istuvalle ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä konttasin eilen lentokoneeseen ja sitten en muistakaan enää mitään. Äsken heräsin Porvoon lentoasemalla. Mitä tapahtui? Enkö mä muka ollut koko samperin kruunajaisissa?
Siis sähkö olet se, joka pilasi koko kyykkyvatkaus show sillä, että karvoja ei oltu sokeroitu? Siis sinko rämemajava on koko maailman tietoisuudessa?
Ja meidän muiden hienot koreografiat unohtui sun itsekkyyden takia? Tajuatko sä, että sun takia kaikki yhdistää MUNSALAN KANSALLISPUVUNKIN pelkkään sun yhteen rämemajavaan???
Sä häpäisit Suomen. Sä häpäisit av-ihmiset. Ja meidän klubin. Sä häpäisit kyykkyvatkauksen ja MUNSALAN KANSALLISPUVUN koko maailman edessä!!!
****Kuiskaa todella syyttävästi, paniikissa ja vihaisena samalla, kun heittää nuotioon karvat ja höylän:
Se oli toi!! Toi oli rämemajava paljaana meidän esityksessä!! Ihan taatusti, se esittää vain ettei ollut ees paikalla!!
Vttu mikä sika, se häpäisi kaiken meille tärkeän suorassa TV: lähetyksessä ympäri maailmaa!! Se häpäisi av:kerhon!!
Se oli niin taatusti toi!!! Potkut av:lta tolle!! Potkut, bannit, ei- ikinä av:ta tosta!!! Oon varma, että toi sika sen tempun teki ja koittaa esittää syytöntä!!!!
Siis hetkinen, kuka kehtasi pilata kyykkyvatkauksen? Ei, eihän? Syyllinen teurastetaan kuten sika, en usko että jättäminen riittää.
Toki syyllisestä on oltava varmuus. Siis täydellinen varmuus ennen mitään toimenpiteitä. Sen verran raskas syytös nyt kyseessä.
Vai mitä muut sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä konttasin eilen lentokoneeseen ja sitten en muistakaan enää mitään. Äsken heräsin Porvoon lentoasemalla. Mitä tapahtui? Enkö mä muka ollut koko samperin kruunajaisissa?
Siis sähkö olet se, joka pilasi koko kyykkyvatkaus show sillä, että karvoja ei oltu sokeroitu? Siis sinko rämemajava on koko maailman tietoisuudessa?
Ja meidän muiden hienot koreografiat unohtui sun itsekkyyden takia? Tajuatko sä, että sun takia kaikki yhdistää MUNSALAN KANSALLISPUVUNKIN pelkkään sun yhteen rämemajavaan???
Sä häpäisit Suomen. Sä häpäisit av-ihmiset. Ja meidän klubin. Sä häpäisit kyykkyvatkauksen ja MUNSALAN KANSALLISPUVUN koko maailman edessä!!!
****Kuiskaa todella syyttävästi, paniikissa ja vihaisena samalla, kun heittää nuotioon karvat ja höylän:
Se oli toi!! Toi oli rämemajava paljaana meidän esityksessä!! Ihan taatusti, se esittää vain ettei ollut ees paikalla!!
Vttu mikä sika, se häpäisi kaiken meille tärkeän suorassa TV: lähetyksessä ympäri maailmaa!! Se häpäisi av:kerhon!!
Se oli niin taatusti toi!!! Potkut av:lta tolle!! Potkut, bannit, ei- ikinä av:ta tosta!!! Oon varma, että toi sika sen tempun teki ja koittaa esittää syytöntä!!!!
Siis hetkinen, kuka kehtasi pilata kyykkyvatkauksen? Ei, eihän? Syyllinen teurastetaan kuten sika, en usko että jättäminen riittää.
Toki syyllisestä on oltava varmuus. Siis täydellinen varmuus ennen mitään toimenpiteitä. Sen verran raskas syytös nyt kyseessä.
Vai mitä muut sanoo?
Bannit av-klubille nyt ainakin alkuun. Sanktiot mietitään porukalla myöhemmin. Jos palaa klubiin, voi tehdä tuleviin esityksiin korkeintaan koreografioita ja olla varajäsen, ei muuta. Ikuinen pikkaripakko.
Vierailija kirjoitti:
Voihan vttulan jänkhä. Jokosh she on ohi? Tulin just äshken tajuihini viinikellarin laattalattialla. Shain kyllä ihteni ylösh ja mekon päälle, ja shovitusti oli alapääkin shhheivattu ja paljjaana, mutta näköjjään olen kaatunutten ja lyöny naamani niin, ettei ole ennää etuhampaita. Nennää aristaa, oisko murtunnu?.
Mitess nyt näin kun olen ainakin omastha mieleshtä skarpissa kunnossha. Eilenkin harjoottelin kahtteen kerttaan koko esityksen, ennen kuin Chaarles ja Camilla aloittivat lemmenleikkisä. Kuka on vashtuussa?
Mitenkä tämä nyt oekein männöö? Oishko vielä paikka palluulennolle? Jos joku auttas. Tahtoo jo kottiin.
Jaaha, taas SINÄ joka syyttelit aiemmin aiheetta minua. Onko se minun vikani, että andryy ei heti HALUNNUT sinua, niinkuin aina meitä av-mammoja halutaan?
Siis sinähän jouduit siis sinisiä pillereitä syöttämään, jotta miehellä edes seisoo lopulta kanssasi. ERITTÄIN EPÄNORMAALIA käytöstä av-mammalta, yleensähän miehet lankeavat jalkojeme juureen.
Sitten itkit, että olet ehkä raskaana ja jotain, et edes tiennyt! Ja heti olet juomassa. HÄPEÄ vähän. Minä taas olen onneksi normaali av-mamma.
Erittäin hedelmällisenä tulin pari päivää sitten raskaaksi andryylle, siksi en juo. Olen jo kolmannella kuullakin. Entäs SINÄ, et varmaan onnistunut raskautumaankaan?
No, puoli vuotta laskettuun aikaan, mentiin tuossa viereisessä kirkossa samalla andryyn kanssa naimisiin, kun muut olivat kruunajaisissa. Sain mahtavat jalokivet ja paperilla sopimukset mahtavista elareista
Turha toivoa, että kutsun SINUA sitten lapsemme kastsjaisin, kun puolen vuoden päästä synnytän. Kuten kunnon hedelmällinenav-mamma, joka tulee heti raskaaksi.
Mutta kutsun kaikki muut kastajaisin, mutta en SINUA koska haukuit minut aiemmin siis todella pahasti. Ja törkeästi. Ja aiheetta. Ja kehtasit sitten itkeä sitä kaikille.
Kun ei ole minun vikani jos SINUSSA on jotain vikaa kun et ole miehistä kuuma. Kuten av-mammat yleensä lähes poiksetta ovat. Äläkä taas ala itkeä ja syytellä muita aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan siis sofitikoituneesti 🍸. Outoa että iso osa ilman alkoa vaikka suuri juhla.
Mehän vasta aloitellaan kohta, just selvittiin jotenkin roolistamme. Raskasta edustaa Suomea näin vaativassa tilaisuudessa ja sitten vielä esitykset.
Kuinka moni menee pubiin, entäs naisluolaan? Moniko ryyppää palatsissa vai jääkö sinne vaan Andrewin/Harryn kanssa raskautumista yrittävät?
Mietin vain, että mihin kannattaa pikkuhiljaa palatsista suunnata?
Kannattaa tulla kansan joukkoon. Sää on hieman huono, mutta meininki sitäkin hauskempi. Välillä kannattaa piipahdella eri pubeihin. Se on toisille oikeastaan jopa pakollista, koska jalat ei aina niin kanna kunnolla..
Kerrankin kilttimiehet saivat olla valokeilassa
Jos tänään sitten ottaisi muutaman, mutta vain muutaman. Ihan sofikoituneesti vain. Jotta pääsee huomenna ylös paremmin. Tuolla onkin se eilinen hyvä pubi...
Vierailija kirjoitti:
Se ei silti tarkoita, että saisit seksiä. Ellet ole kuninkaallinen/hyvin rikas. Ymmärräthän? En halua, että toiveet nousevat hattuun kaikilla kiltiksillä ja kaljatuoppiin itketään illalla:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan vttulan jänkhä. Jokosh she on ohi? Tulin just äshken tajuihini viinikellarin laattalattialla. Shain kyllä ihteni ylösh ja mekon päälle, ja shovitusti oli alapääkin shhheivattu ja paljjaana, mutta näköjjään olen kaatunutten ja lyöny naamani niin, ettei ole ennää etuhampaita. Nennää aristaa, oisko murtunnu?.
Mitess nyt näin kun olen ainakin omastha mieleshtä skarpissa kunnossha. Eilenkin harjoottelin kahtteen kerttaan koko esityksen, ennen kuin Chaarles ja Camilla aloittivat lemmenleikkisä. Kuka on vashtuussa?
Mitenkä tämä nyt oekein männöö? Oishko vielä paikka palluulennolle? Jos joku auttas. Tahtoo jo kottiin.
Jaaha, taas SINÄ joka syyttelit aiemmin aiheetta minua. Onko se minun vikani, että andryy ei heti HALUNNUT sinua, niinkuin aina meitä av-mammoja halutaan?
Siis sinähän jouduit siis sinisiä pillereitä syöttämään, jotta miehellä edes seisoo lopulta kanssasi. ERITTÄIN EPÄNORMAALIA käytöstä av-mammalta, yleensähän miehet lankeavat jalkojeme juureen.
Sitten itkit, että olet ehkä raskaana ja jotain, et edes tiennyt! Ja heti olet juomassa. HÄPEÄ vähän. Minä taas olen onneksi normaali av-mamma.
Erittäin hedelmällisenä tulin pari päivää sitten raskaaksi andryylle, siksi en juo. Olen jo kolmannella kuullakin. Entäs SINÄ, et varmaan onnistunut raskautumaankaan?
No, puoli vuotta laskettuun aikaan, mentiin tuossa viereisessä kirkossa samalla andryyn kanssa naimisiin, kun muut olivat kruunajaisissa. Sain mahtavat jalokivet ja paperilla sopimukset mahtavista elareista
Turha toivoa, että kutsun SINUA sitten lapsemme kastsjaisin, kun puolen vuoden päästä synnytän. Kuten kunnon hedelmällinenav-mamma, joka tulee heti raskaaksi.
Mutta kutsun kaikki muut kastajaisin, mutta en SINUA koska haukuit minut aiemmin siis todella pahasti. Ja törkeästi. Ja aiheetta. Ja kehtasit sitten itkeä sitä kaikille.
Kun ei ole minun vikani jos SINUSSA on jotain vikaa kun et ole miehistä kuuma. Kuten av-mammat yleensä lähes poiksetta ovat. Äläkä taas ala itkeä ja syytellä muita aiheetta.
Anna jo olla, kostonhimoinen letukka. Sait Andruun ja elarit, timantteja, luksusta ja kyllä nyt leuhkituttaa. Ootko kuitenkaan oikeesti onnellinen? Sunhan pitäis olla jo hanimuunilla, eikö? Ja Windsorien kymmenien miljoonien häät vaihtuivat pikaiseen piipahdukseen kirkossa. Bea ja Eugenie saavat elämänsä raivarit. Taitaa tulla lyhytkestoinen avioliitto.
Mä lähden tästä kotio, kunhan saan mammat jostain vaan kiinni ja pääsen hotlaan odottamaan paluulentoa. Pääkin selvisi aika äkkiä, kun ryömin palatsin keittiöön ja vedin pannullisen kahvia.
Ja ei, en oo paksuna, ilku vaan. Pian menen hakemaan hammasimplantit, ja matkustan Turkkiin missä saan muhkeat silarit, rasvaimun, naama- ja peppuliftingin, ja koko hoito ja kattotaan, kuinka ennen joulua on maha pystyssä!
Tuun takas Lontooseen ja mulla on suunnitelma. Mä otankin Spencerin jaarlin lapselleni isäksi. Komia ja pitkä mies, ja onhan sillä pätäkkää. Lapsi on siis Dianan lähisukulainen. Harryn saan ehkä kummiksi, ja sitä kautta rahaa kenties myös Charlesiltakin, jos hyvin käy.
Jopas hymyt hyytyy ja naurunremakka on enää pelkkää korahtelua, kun dna-testit lähetän.
Kuinka kauan olemme dokaamassa ja missä? Ts koska lähdemme kotiin, kun rahaa ja muuta on rajattomasti.
Mutta tänään juon. Charlesin laskuun laulan ja juon joka ikisen pubin karaokessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei silti tarkoita, että saisit seksiä. Ellet ole kuninkaallinen/hyvin rikas. Ymmärräthän? En halua, että toiveet nousevat hattuun kaikilla kiltiksillä ja kaljatuoppiin itketään illalla:(
Kilttiksiä ei auta, vaikka ois pukenut kiltin ylleen 🙄, nyt oomma Buckarissa, ei Skotlannissa. Seuraavia kruunajaisia joutunette oottelemaan 🙄
Kaverrin puoleshg kysyn okse miten paharo jos suuthelee vahingossa kilttishä? Itkeä k. Averrish ny
jopa ex pääministeri mariin oli lapsensa kanssa meidän bussissa pentu parkui ja vonkui ei tuntenut äitiään.
Siisz khyllä me saadaan jäädä dokaans Charlesin jah Camillan rahoilla. Mä sitäns kännissäh äske kysyin.
Meistä ei ees haluths eroon, vaan kaikkihan rakastaah meithä kuulemmans.
Eihä me vielläh vaa lähetäh? Ehdotanh juomista ja juhlimisss täällä, kauan siishes. Käykkös kaikileh?
Täältäh voi sittensh lähteä muualleh maailmalle bailaans charlesinsh rahoillahs, ku ensiksi buhlittut täällä riittävästi.
Käykkös tää kaikillesh?
Vierailija kirjoitti:
Kaverrin puoleshg kysyn okse miten paharo jos suuthelee vahingossa kilttishä? Itkeä k. Averrish ny
Voi jumalauta, ei taas tätä. Kuinka kännissä siellä ollaan ja missä?? Tuun hakemaan sinus ja sinun (mahdollista) kaveria.
Ei pitäisi nuorien av-matkaajien juoda noin nopeasti, kun niitä omia rajoja ei vielä tunneta. Huoh, ei ole kello edes puoli yhdeksää ja aivan sekaisin osa porukasta.
Täällä on yksi, joka pyyhkii kyyneliä. Se voi varmasti ainakin aamulla lohdutella? Tulen hakemaan sinut/kaverin naisluolaan nukkumaan.
Kilttiksen suutelu humalassa on paha moka, mutta älä itke. Se mikä tapahtuu av:matkalla jää matkalle. Ja kilttikset eivät uskalla koiria naisia, mitään suurempaa tuskin tapahtui.
Lähden etsimään tuon pennun, joka varmaan jotain 18/sen mahdollisen kaverin. Ja hei "Joopa joo", hoidatko aamulla kyynelet viimeistään?
jopa ex pääministeri mariin oli lapsensa kanssa meidän bussissa pentu parkui ja vonkui ei tuntenut äitiään.
Mitä? Siis tänne astiko se Marin änkesi kaappaamaan lapsia? Aivan kauheaa, kuinka se kehtaa? Valitettavasti en ole yllättynyt, haluaisin sanoa että olen mutta en ole:(
Millos se kone lähtee? Kati lähti pubista parin jamaikalaisen kanssa jonnekin, ei taida ehtiä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Millos se kone lähtee? Kati lähti pubista parin jamaikalaisen kanssa jonnekin, ei taida ehtiä mukaan?
Ei me olla päätetty paluumatkaa vielä, tänään porukka juhlii kunkin rahoilla siellä ja täällä.
Paluumatkasta/minne mennään seuraavaksi on moni äänestystä ehdottanut, mutta huomiseen juhlitaan ainakin.
PS: tietääkö kukaan onko latino35 Lontoossa, odotan kierrellen palatsissa ja pubeissa?
Mehän vasta aloitellaan kohta, just selvittiin jotenkin roolistamme. Raskasta edustaa Suomea näin vaativassa tilaisuudessa ja sitten vielä esitykset.
Kuinka moni menee pubiin, entäs naisluolaan? Moniko ryyppää palatsissa vai jääkö sinne vaan Andrewin/Harryn kanssa raskautumista yrittävät?
Mietin vain, että mihin kannattaa pikkuhiljaa palatsista suunnata?