Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1681/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku AVlaisista näköjään tekee myös teksti-TV:n otsikot. Hyvä me! https://twitter.com/Saurio84583178/status/1654936532615151617/photo/1

Vierailija
1682/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aikuisviihdematka vai? Tyhmä ketju ja kakarat varmaan vastanneet av:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku AVlaisista näköjään tekee myös teksti-TV:n otsikot. Hyvä me! https://twitter.com/Saurio84583178/status/1654936532615151617/photo/1

Tottakai Teksti-TV:lläkin on aina joku av- ihminen töissä. Mihin meillä ei olisikaan suhteita? Ollaan sen verran tasokas klubi, että meillä on suhteita kaikkialle.

Vierailija
1684/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on raskasta tosikkona. 

Vierailija
1685/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan reissu. Rane oli pakannut jostain syystä mukaan lumikengät koska rane aloittaa matkalle valmistautumisen hyvissä ajoin erilaisin juomin. Lumikenkiä rane myös käytti lontoossa kulkiessamme samalla kun nautti taskumattipatteristostaan lisäpottoainetta ja lopulta oli niin promilleissa ettei sen puheista saanut mitään selvää.

Päädyttiin sitten abbeyn ovelle hieman ennen kruunajaisten alkua ja rane meni selittämään jotain ovimiehille. Yllättäen ovivartijat kutsui ranea lordi tiesmiksi ja kutsui koko porukan sisään ja ohjasi kirkkoon takapenkkiin. Ilmeisesti nää brittilordit on sitten sen verran erikoisia ettei joku lumikenkä tai sekava puhe suuremmin enää palveluskuntaa hätkäytä? Vierelle ohjattiin yksi vähintään satavuotias lady jolla taisi olla hatussaan koristeena koko hedelmäkorin lisäksi täytetty rusakko. Jostain syystä tuo nauroi jokaiselle ranen jutulle vaikkei me niistä ymmärretty mitään.

Eihän sieltä takapenkistä mitään näkynyt mutta musiikkia kuului aina välillä. Lisäksi päästiin jatkobileisiin näiden yläluokan lordien kanssa jollekin klubille loppuillaksi. 

Vierailija
1686/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOSTETTU HUOMISELLE TEHTY OHJELMANUMERO:

Okei, ehdotan ohjelmaksi huomiselle:

Klo 10.00:

Aamiainen palatsissa.

11.00:

Sauna sekä altaaseen meno palatsin ylellisessä kylpylässä.

Klo 12.00:

Luksus kasvohoitoidot kaikille, hierontaa sekä kampauksen teko halukkaille.

Klo 14.00:

Hevosajelu halukkaille, tervehdimme vilkuttaen kansaa joka RAKASTAA meitä kuten tänään huomattiin.

Hiukan vapaata aikaa kaikille ja pohjien ottoa.

Klo 19.00:

Tanssiaiset palatsissa, johon kutsuttu myös kansaa.

Halukkaat saavat juoda siellä tai lähteä radalle jos haluavat.

KÄYHÄN KAIKILLE??

Auttakaa. ITKETTÄÄ ja paljon:( Meikistä ei tule mitään, kun koko ajan ITKU vaan tulee. Mokasin niin pahasta äsken:(

En tiedä kehtaanko tulla hevosajelulle tai tanssiaisiin. Pyysin laskuhumalassa kampaajaa tekemään kananperse tukan minulle Nyt kaduttaa ja hävettää.

Voiko tästä selvitä? En kehtaa näyttäytyä missään. Auttakaa jooko?

Vierailija
1687/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis yks sammakko, jota vois pussata.

Muututko sitten prinssiksi tai rikkaaksi aateliseksi? Muuten en pussaa sinua! Säädän vain potentiaalisten isäehdokkaiden kanssa. Useampi säätö vireillä, aion raskautua varmasti - isyystestit tulee aikoinaan määrittelemään elarit ja mahdolliset tittelit.

Vierailija
1688/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten kansa sekoaa meistä, ei kyllä olla ansaittu moista suosiota.

*Vilkuttaa leveästi hymyillen kansalle*

Lähdetäänkö ottamaan tämän jälkeen vähän pohjia, ennen iltaa ja juhlia?

Vierailija
1689/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan mitä minä tein eilen? Asuna oli munsalan kansallispuku, jossa tyylikkäät halkiot. Päällä iso-britannian lippu käärittynä tuulen/sateensuojaksi. Olin kadulla juhlimassa, muistikuvat katkenneet alkuiltaan:(

Kenelläkään havaintoja minusta tai tietoa liikkeistäni?

Vierailija
1690/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonneet: Silmälasit ja tekohampaat. Samassa yhteydessä saattoi kadota myös Munsalan kansallispuku. Löytöpalkkio!

Vierailija
1691/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadonneet: Silmälasit ja tekohampaat. Samassa yhteydessä saattoi kadota myös Munsalan kansallispuku. Löytöpalkkio!

Mulla hävisi käsiveska. Ja siellä oli tietenkin joka ikinen tamponikoruni, ja nyt olen suorastaan hysteerinen. Yksi sentään jäi roikkumaan paikalleen, mutta ei paljon lohduta. Kruunulogollinen, timanttikoristeinen ja kaikki muutkin upeudet meni. N. 100 kpl, useiden vuosien keräilyn tulos! Mistä niitä vois etsiä?

Mä annan kans löytöpalkkion!

Vierailija
1692/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on raskasta tosikkona. 

Tuo on muuten totisinta totta!

Vierailija
1693/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla hävisi käsiveska. Ja siellä oli tietenkin joka ikinen tamponikoruni, ja nyt olen suorastaan hysteerinen. Yksi sentään jäi roikkumaan paikalleen, mutta ei paljon lohduta. Kruunulogollinen, timanttikoristeinen ja kaikki muutkin upeudet meni. N. 100 kpl, useiden vuosien keräilyn tulos! Mistä niitä vois etsiä?

Andrew jakelee raskautumista yrittäville (moni yrittää sitä jopa Andrewin kanssa, se uskoo jutut ehkäisystä jne) yllättäen tamponinnarukoruja.

Moni niistä on keräilyharvinaisuus.

Olisitko Andrewin luona ollut, merkit viittaavat siihen että sillä on sinun tavarat.

Ei sillä, me emme av:lla tuomitse ketään, kerroin vain..

Vierailija
1694/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrew jakelee raskautumista yrittäville (moni yrittää sitä jopa Andrewin kanssa, se uskoo jutut ehkäisystä jne) yllättäen tamponinnarukoruja.

Moni niistä on keräilyharvinaisuus.

Olisitko Andrewin luona ollut, merkit viittaavat siihen että sillä on sinun tavarat.

Ei sillä, me emme av:lla tuomitse ketään, kerroin vain..

Iso kiitos, tarjoon fish & chipsit ja laittikokiksen kun tulen! Mä arvasin, että jotain mätää siinä yhteisessä tuokiossa oli, ja se maksoi mulle noi tamponikorut!!! Ilmankos en saanut lasikenkääkään! On se juudas. Taxiiii....Buckingham palace, please!!!!

Vierailija
1695/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään juodaan oikeasti sofikoituneesti palatsissa niissä tanssiaisissa? Ilman mitään humalan hakuisuutta? Sopiiko, voitaisiin testata, että pystytäänkö me yhdessä siihen? Sanokaa joo, meillä kun mennyt vähän lujaa viime päivinä:(

Vierailija
1696/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö kukaan mihinmun keltainen Kånken-reppu jäi? Ei muuten mutta miehelle ostetut tuliaisvanukkaat on siellä.

Vierailija
1697/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänään juodaan oikeasti sofikoituneesti palatsissa niissä tanssiaisissa? Ilman mitään humalan hakuisuutta? Sopiiko, voitaisiin testata, että pystytäänkö me yhdessä siihen? Sanokaa joo, meillä kun mennyt vähän lujaa viime päivinä:(

Kyllä osataan yksi🍸ja🍹ja🍷= kevyt hiprakka. Toistetaan tarvittaessa

Onneksi mukana ei oo se yks kun silittää koneessa sitä iänikuista tunikaansa. Täällä on sentäs huonepalvelu moisille askareille.

Skuul🍸🍸🍸

Vierailija
1698/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkikö kukaan mihinmun keltainen Kånken-reppu jäi? Ei muuten mutta miehelle ostetut tuliaisvanukkaat on siellä.

Voi ei :/ mä löysin sen repun ja vetelin pahimpaan makeannälkään ne vanukkaat. Mun on aina kankkusessa saatava tasattua nuo verensokerit. Korvaan ne, kunhan saan sut kiinni ja päästään markettiin. Vai oliko ne linnasta "löydettyjä"? Reppu jäi Dog & Duck -pubiin, kun menin niin känniin, ja unohtus. Sori.

Vierailija
1699/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osataan yksi🍸ja🍹ja🍷= kevyt hiprakka. Toistetaan tarvittaessa

Onneksi mukana ei oo se yks kun silittää koneessa sitä iänikuista tunikaansa. Täällä on sentäs huonepalvelu moisille askareille.

Skuul🍸🍸🍸

Siis mehän emme edes osaa juoda muuten kuin sofikoituneesti.

Miten tuo yksi edes kehtaa väittää, että meillä on mennyt yli juominen?!

Juttelias utelias, pyyhkisitkö vähän tänään minun kyyneliäni?

On kauhea krapula yhä ja morkkis, voi luoja mikä morkkis..

Kaikki on piloilla, kun eilen kännissä olin ja ne mokat, niiskkk..

Jos tuut tänne, byäh niin kerron siis kaiken..

*nyyhkyttää ääneen krapulassa ja humalassa samaan aikaan*

Vierailija
1700/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, toki tulen ja pyyhin kyyneleesi isävainaan vastasilitetyllä englannin puuvillaisella harmaavalkoruudullisella nenäliinalla.

* taputtaa lohduttavasti olalle

Klo 18.00 on sit 🍷skuul