Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1661/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Harryn alter eko siis tyyliin Muhammed Ali? Miksi Grammin veljekset ovat kirjoittaneet siitä sadun? Jokin ei täsmää.

En myöskään pidä näistä monen stressaamista piikkiväärinkäsityksistä, mimähän en mitään piikkejä ota! Vaikka Charles ja Camilla antaisivat piikin, niin EN OTA.

Vierailija
1662/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! Ettekö päässeet kuninkaallisille jatkoille? Terveisiä täältä linnasta, tanssitaan tiputanssia ja hörpitään terästettyä teetä.

Jäätiin porttien taakse. Sen verran jalat painaa, jottei lähdetty kiipeemään yli. Jatketaan muualla, paikat on aika täynnä! Onneksi on kunkun vip-passit ja piikki auki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NIIN, RAUHOITTUKAA BILEET EIVÄT LOPU:

SELVITIN ASIAN, KYSEESSÄ ON VÄÄRINKÄSITYS LUKEKAA ALTA:

Juttelin Charlesin ja Camillan kanssa, he eivät tienneet mistä on kyse.

Meidän piikkimme on rajaton ja ei lopu ennen kuin ITSE lähdemme halutessanne johonkin.

Ilmeisesti tässä "piikki loppuu, meidät haetaan huomenna koneeseen" jutussa on kyseessä JULMA PILA.

SEN TAKANA ON TÄMÄN HETKISTEN TIETOJEN MUKAAN 2 ERI MATKAAJAN RIITAANTUMINEN, MIKÄ AIHEUTTI SEN ETTÄ MUUTAMA IHMINEN HALUSI KOTIIN.

HE OVAT VAPAAT LÄHTEMÄÄN JOS HALUAVAT - ME MUUT SAAMME RAJATTOMALLA PIIKILÄ OLLA TÄÄLLÄ NIIN KAUANNKUIN IKINÄ HALUAMME.

TARVITTAESSA JOS TAHDOMME MEILLE MAKSETAAN MYÖS MATKAT JOHONKIN MUUALLA, RAJTTOMALLA PIIKILLÄ.

ELI HUOMENNA EMME LÄHDE KOTIIN, PIIKKI EI LOPU.

KAI KAIKKI YMMÄRSIVÄT, ETTÄ EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ??!!

OHJELMAA HUOMISELLE JOS MIETITÄÄN, SE ON "SUURIN ONGELMA" TÄLLÄ HETKELLÄ.

KAIKKI ON HYVIN, ME LÄHDEMME KUN ITSE HALUAMME JA PIIKKI EI LOPU.

NYT LÄHDEN MINÄKIN RADALLE!

Thank God, save the king and shave Camilla, kaikki taas hyvin! Mikä ilouutinen!! Nyt napanterille, niin alkaa mielikuvitus lentää. Viisaat päät yhteen ja huomisen ohjelmaa rustaamaan! Missä nähään?

Olen yksi niistä jotka ovat raskaana Andrewille, mutta voin tulla moikkaamaan teitä johonkin. Hemmottelu hoitoja ehdotan ainakin!

Miten olisi mm: Kasvohoito/spa/sauna ja uinti luksusaltaassa jne? Heppa tyttönä tykkäsin, jos mennään myös hevosia katsomaan? Toki kaikki eivät tykkää ehkä?

Monelta me oltaisiin kaikki hereillä, jos pesulle mennään? Mitä muut tähän sanoo, ett miltä kuulostaa? Ja monelta alotettais huominen?

Very nice, me like, mutta ei hei turhan aikaisin, tänään otetaan kuitenkin vielä kannat kattoon, onhan kruunajaispäivä!

Kjuulostaa hyvältä, oon sammaah mieltä,mettä mennääj tälläht. Mä oonhsj naisluolashj tuleejsk jokunseuraaks?

Vierailija
1664/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harmillisesti päässyt mukaan, mutta olen niin onnellinen että Catherine oli laittanut sen Munsalan kansallispuvun jonka olitte vieneet hänelle juhlaleningiksi! Mahtavaa AV!

Vierailija
1665/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NIIN, RAUHOITTUKAA BILEET EIVÄT LOPU:

SELVITIN ASIAN, KYSEESSÄ ON VÄÄRINKÄSITYS LUKEKAA ALTA:

Juttelin Charlesin ja Camillan kanssa, he eivät tienneet mistä on kyse.

Meidän piikkimme on rajaton ja ei lopu ennen kuin ITSE lähdemme halutessanne johonkin.

Ilmeisesti tässä "piikki loppuu, meidät haetaan huomenna koneeseen" jutussa on kyseessä JULMA PILA.

SEN TAKANA ON TÄMÄN HETKISTEN TIETOJEN MUKAAN 2 ERI MATKAAJAN RIITAANTUMINEN, MIKÄ AIHEUTTI SEN ETTÄ MUUTAMA IHMINEN HALUSI KOTIIN.

HE OVAT VAPAAT LÄHTEMÄÄN JOS HALUAVAT - ME MUUT SAAMME RAJATTOMALLA PIIKILÄ OLLA TÄÄLLÄ NIIN KAUANNKUIN IKINÄ HALUAMME.

TARVITTAESSA JOS TAHDOMME MEILLE MAKSETAAN MYÖS MATKAT JOHONKIN MUUALLA, RAJTTOMALLA PIIKILLÄ.

ELI HUOMENNA EMME LÄHDE KOTIIN, PIIKKI EI LOPU.

KAI KAIKKI YMMÄRSIVÄT, ETTÄ EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ??!!

OHJELMAA HUOMISELLE JOS MIETITÄÄN, SE ON "SUURIN ONGELMA" TÄLLÄ HETKELLÄ.

KAIKKI ON HYVIN, ME LÄHDEMME KUN ITSE HALUAMME JA PIIKKI EI LOPU.

NYT LÄHDEN MINÄKIN RADALLE!

Thank God, save the king and shave Camilla, kaikki taas hyvin! Mikä ilouutinen!! Nyt napanterille, niin alkaa mielikuvitus lentää. Viisaat päät yhteen ja huomisen ohjelmaa rustaamaan! Missä nähään?

Olen yksi niistä jotka ovat raskaana Andrewille, mutta voin tulla moikkaamaan teitä johonkin. Hemmottelu hoitoja ehdotan ainakin!

Miten olisi mm: Kasvohoito/spa/sauna ja uinti luksusaltaassa jne? Heppa tyttönä tykkäsin, jos mennään myös hevosia katsomaan? Toki kaikki eivät tykkää ehkä?

Monelta me oltaisiin kaikki hereillä, jos pesulle mennään? Mitä muut tähän sanoo, ett miltä kuulostaa? Ja monelta alotettais huominen?

Very nice, me like, mutta ei hei turhan aikaisin, tänään otetaan kuitenkin vielä kannat kattoon, onhan kruunajaispäivä!

Kjuulostaa hyvältä, oon sammaah mieltä,mettä mennääj tälläht. Mä oonhsj naisluolashj tuleejsk jokunseuraaks?

Shottilauta pöytään I'm kaming!

Vierailija
1666/1887 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTETTU HUOMISELLE TEHTY OHJELMANUMERO:

Okei, ehdotan ohjelmaksi huomiselle:

Klo 10.00:

Aamiainen palatsissa.

11.00:

Sauna sekä altaaseen meno palatsin ylellisessä kylpylässä.

Klo 12.00:

Luksus kasvohoitoidot kaikille, hierontaa sekä kampauksen teko halukkaille.

Klo 14.00:

Hevosajelu halukkaille, tervehdimme vilkuttaen kansaa joka RAKASTAA meitä kuten tänään huomattiin.

Hiukan vapaata aikaa kaikille ja pohjien ottoa.

Klo 19.00:

Tanssiaiset palatsissa, johon kutsuttu myös kansaa.

Halukkaat saavat juoda siellä tai lähteä radalle jos haluavat.

KÄYHÄN KAIKILLE??

Vierailija
1667/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon leidit, onko kukaan nähnyt mun lasikenkää?

Vierailija
1668/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghhhh hirvee day after! Buranaa tai vahvempia kellään? Pitäis esiintyä vielä tänään sen kuoron kanssa.

Vierailija
1669/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät bileet. Oliks meillä hauskaa?

Vierailija
1670/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon leidit, onko kukaan nähnyt mun lasikenkää?

Onko se numeroa 44? Täällä ainakin yksi sellainen Andruun yöpöydällä. Ihmettelinkin että mikä fetissi hällä on. Sitten kurkkasin kaappiin ja ymmärsin. Niitä kenkiä on hyllymetreittäin!! Se on fuulannut meitä aika törkeesti nyt.

Pian se tulee veskistä ja tuo mulla aamupalaa, ihan varmaan myös puhuu paskaa suun täydeltä kun vaadin selitystä! Mulle se ei ole muuten kenkää tarjoillutkaan :(

Ja apua, sehän meni eilen naimisiinkin! Ei me yötä kyllä yhdessä oltu, kun se valitti huonovointisuuttaan pelehtimisen jälkeen. Se meni tietty sen vaimonsa luo. Kuinkahan monta meitä on näissä linnan makkareissa lasikenkä jalassaan, paitsi minä?

Vierailija
1671/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Olen jossain eliittidiskossa. Kaikki täällä ovat jotain loordeja, jaarleja, kartanon omistajia. Joku tummahiuksinen näpsäkän näköinen nuori nainen on ollut tiiviisti seurassani. En kuullut mikä on tyttelin nimi kun musiikki soi niin lujalla. Joku Meki, Mary, Meeaan? Tytteli puhuu outoa englantia? Onkohan joku Irlannin tai Walesin murre? Ei minun kouluaikoina tuollaista opetettu. No ainakin meillä on yhdessä tosi mukavaa. Hän tarjoaa kaikki juotavat. Mitenhän ensi yönä?

Kuulostat olevan tolkun kunnossa, mutta muista miten kävi Elovena-tytön? (58v) kanssa. Eihän seuralaisesi vaan ole Mervi, Teuvon äiti?

Vierailija
1672/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko me lukea runonlausuntaa omista runoistamme, niistä joita ollaan julkaistu täällä näyttääksemme, että prkle kiiraa parempia osataan!. Mode poisti jo yhden ketjun, tilalle tuli kaks.

Ehitään esittää monta, kun valitaan lyhyimpiä.

Ja kun suomeks lausutaan, ni on eksotiikkaa??!!

Osaan yhden perinteikkään:

- Kokkoko kokosi kokon?

- Kokko kokosi kokon.

- Koko kokonko Kokko kokosi?

- Koko kokon Kokko kokosi.

Runonlausunta meni aivan nappiin! Sain raikuvat aplodit yleisöltä. Boris Johnson tykästyi tähän Kokko-runoon niin, että halusi opetella sen jatkoilla tulevia yksityisiä juhlatilaisuuksiaan varten, joten harjoiteltiin se yhdessä siinä sen yhden runsaan kukka-asetelman vieressä olevalla sohvalla. Boris omaksui runon mallikkaasti ja toisteli sitä hyvän aikaa ennen kuin nukahti juomalaseineen pää käsinojaa vasten. Hänen vaimonsa Carrie naureskeli minulle, että Boris on aina ollut sellainen juhlissa nukahtelija. Oli kyllä muuten oikein mukava heppu tämä Boris! Boriksen nukahdettua vaihdoimme Carrien kanssa mm. raikkaiden voileipien reseptejä. Niin oli miellyttävä tämä Boriksen vaimo, että! Olen hyvin tyytyväinen tähän matkaan!

👑🎈

Vierailija
1673/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo-58 päivitys:

Join sofistikoituneesti muutaman lasillisen (välillä teetä), koska akvarellitarvikkeet meni hukkaan väentungoksessa. Jouduin turvautumaan kyykkyvatkaukseen ja se toimi! Herttuan puheesta en ymmärtänyt mitään, mutta hällä oli kiltti ja musta parta, kouluenglannilla ymmärsin hänet aateliseksi. Se johtikin sitten vaikka mihin.

Jään tänne vielä sunnuntaiksi. Kohta en olekaan kruunupää kainalossa, vaan kainalossa on puoli metriä sipulimakkaraa. Herttua paljastui nimittäin lihakauppiaaksi. Uupumusta ilmassa, mutta täydellä sydämellä jatketaan, hyvä reissu tämä av-matka, lähden jatkossakin ja suosittelen muillekin.

Vierailija
1674/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks sammakko, jota vois pussata.

Vierailija
1675/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOSTETTU HUOMISELLE TEHTY OHJELMANUMERO:

Okei, ehdotan ohjelmaksi huomiselle:

Klo 10.00:

Aamiainen palatsissa.

11.00:

Sauna sekä altaaseen meno palatsin ylellisessä kylpylässä.

Klo 12.00:

Luksus kasvohoitoidot kaikille, hierontaa sekä kampauksen teko halukkaille.

Klo 14.00:

Hevosajelu halukkaille, tervehdimme vilkuttaen kansaa joka RAKASTAA meitä kuten tänään huomattiin.

Hiukan vapaata aikaa kaikille ja pohjien ottoa.

Klo 19.00:

Tanssiaiset palatsissa, johon kutsuttu myös kansaa.

Halukkaat saavat juoda siellä tai lähteä radalle jos haluavat.

KÄYHÄN KAIKILLE??

Oi, en oo ennen nähnyt moista kylpylää. Miten ihanaa! Ja tohon toreammeeseen ei ainakaan kyllä oteta ketään, kellä on lasikenkä - niitähän vietiin ihan ku litran mittaa. Kai käy kaikille?

Vierailija
1676/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arghhhh hirvee day after! Buranaa tai vahvempia kellään? Pitäis esiintyä vielä tänään sen kuoron kanssa.

Tuu kylpylään. Kohta on kasvohoito, hieronta yms ja kansalle näyttäytyminen. Onneksi meitä rakastetaan siis jopa niin paljon, että saamme tiputuksena särkylääkkeet, suolavettä, alkoholia jne. Kyllä olo pian helpottaa, kun tiputuksen saat.

Vierailija
1677/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan muuten, mihin eilen lähdin palatsista? Omat viimeiset muistikuvani ovat siitä, kun Harry koitti ehdottaa, että lähdetään nukkumaan. Menin vielä pubiin ja Harry nukkumaan.

Pubin ovessa oli Suomen lippu iso-britannian lipun vieressä. Muistikuvani häipyvät tuohon pubiin. Ei kukaan tiedä, mitä tein sen jälkeen kun pubiin menin?

Vierailija
1678/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis yks sammakko, jota vois pussata.

Ja ikää oli? Ja Frogmoressako asustat, siellä lammellako? Joo, nyt ei ehdi. Jos on sammakko, pitää olla sen verran liman alla karismaa, ettei tarvitse tyrkyksi ruveta. Ja miksi sammakko, kun on oikeita lordeja tarjolla. Tuskin muutut, vaan sammakkona pysyt.

Vierailija
1679/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu kylpylään. Kohta on kasvohoito, hieronta yms ja kansalle näyttäytyminen. Onneksi meitä rakastetaan siis jopa niin paljon, että saamme tiputuksena särkylääkkeet, suolavettä, alkoholia jne. Kyllä olo pian helpottaa, kun tiputuksen saat.

Tänne vaan tosiaan, just hierottiin kasvot ja keho ja sitä ennen pedikyyrattiin jalat. Hoitsu kävi tutinaan antamassa jonkun elvytyspiikin ja ravinnetta, on kuin olis pilven päällä. Väliaikaiset hampaat saan kohta myös. Kyllä elämä maistuu taas.

Ehkä illalla pienet...sellaiset seitinohuet vaan...kun eikös me ryyp...siis tutustuta nähtävyyksiin? Oon nähnyt vasta Johnin, Jamesin, Andruun ja muutaman muun big willien mutta se kello vai mikä lie Big Ben, on edelleen näkemättä.

Vierailija
1680/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan muuten, mihin eilen lähdin palatsista? Omat viimeiset muistikuvani ovat siitä, kun Harry koitti ehdottaa, että lähdetään nukkumaan. Menin vielä pubiin ja Harry nukkumaan.

Pubin ovessa oli Suomen lippu iso-britannian lipun vieressä. Muistikuvani häipyvät tuohon pubiin. Ei kukaan tiedä, mitä tein sen jälkeen kun pubiin menin?

Parempi ettet muistele menneitä. Mä näin sut kun lähdit pubista ison raksamiesporukan mukaan. Ne, tuota noin, hieman käpälöivät ja maiskuttelivat suitaan...lauloit kuitenkin tosi kivasti, Finlaaaaaand, Finlaaaaaand, Suomigiiiirl, pretty giiiiiirl kuului aika pitkään, kun hävisit nurkan taakse.