Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Hei kaikille! Olen Aira Tyrsylänmutkasta kenties kuulleet minusta, kohta sata vuotta jytännyt ja rokannut. Tunnen av-klubilta yhden teistä, eli Pirkon, jonka kanssa ollaan oltu koko ajan yhteyksissä. En päässyt Lontooseen, kun lonkkakipu iski ja ollaan täällä Tyrsylässä ystäväni Jorma Outosen kanssa, ehkä tuttu? Koko mies tanssii ja soi.
Odotamme vatkausta suurella innolla ja ehdotankin, että tulette juhannuksena Tyrsyläpäiville esiintymään! Mitäs sanotte tähän? Klubinne päällikkö saa Pirkolta yhteystiedot ja tarkemman ohjelman, jos kalenteristanne vielä löytyy tilaa, toivotaan niin!! Lähetys televisioidaan ja vieraina nähdään koko Suomen kerma poliitikkoja myöten. Tsemppii esitykseen! Terkuin Aira
Niin haluaisin mennä tuon komean sotilaan kiltin sisälle. Siellä ei saa olla alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaisin mennä tuon komeana sotilaan kiltin sisälle. Siellä ei saa olla alushousuja.
SÄHISEE TODELLA VIHAISENA IHAN KAIKILLE:
Painijat lopettaa 2 minuutin päästä, sen jälkeen kun olemme antaneet yläläpsyn ja hoitaneet kyykyvatkauksen!!!
En ennen sitä, ei ole minun vikani että seromoniassa kesti, mutta vasta kun kyykkyvatkaus on ohi niin sen jälkeen lähdetään miehiä etsimään!!!
Ei ennen sitä, kaikki valmistautu NYT esitykseen ja katsokaakin että kukaan ei mokaa!!!
Kun kyykkyvatkaus on ohi + kuvaus, niin illalla miehiin ja juhlimaan kansan joukkoon.
Mutta SITÄ ENNEN me hoidetaan NYT se kyykkyvatkaus, kun kamerat käy!!
Kukaan ei mokaa tai anna av-ihmisistä sellaista kuvaa, että meillä olisi VAIN miehet mielessä ja ETTÄ EMME olisi hienostuneita!!
PARI MINUUTTIA SIIHEN KYYKKYVATKAUKSEEN, KUKAAN EI MOKAA ETTEI MEIDÄN MAINE MENE!!!!
En kyllä ymmärrä, miten hevosten annetaan kulkea ihmisjoukossa kun meitä allergisia kuitenkin on niin paljon. Ja ne sotilaiden karvahatut! Itsekästä on kuninkaallisten touhu. Kun tuulee oikeasta suunnasta, eläinpöly lentää helposti sieraimiini ja saan sairaskohtauksen.
Seison aivan asiallisesti monen sadan metrin päässä täällä, heilutan Hurryay, Long Life Camomilla -lippua (jos näette televisiosta) mutta silti meinaa tulla hengenahdistusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaisin mennä tuon komeana sotilaan kiltin sisälle. Siellä ei saa olla alushousuja.
SÄHISEE TODELLA VIHAISENA IHAN KAIKILLE:
Painijat lopettaa 2 minuutin päästä, sen jälkeen kun olemme antaneet yläläpsyn ja hoitaneet kyykyvatkauksen!!!
En ennen sitä, ei ole minun vikani että seromoniassa kesti, mutta vasta kun kyykkyvatkaus on ohi niin sen jälkeen lähdetään miehiä etsimään!!!
Ei ennen sitä, kaikki valmistautu NYT esitykseen ja katsokaakin että kukaan ei mokaa!!!
Kun kyykkyvatkaus on ohi + kuvaus, niin illalla miehiin ja juhlimaan kansan joukkoon.
Mutta SITÄ ENNEN me hoidetaan NYT se kyykkyvatkaus, kun kamerat käy!!
Kukaan ei mokaa tai anna av-ihmisistä sellaista kuvaa, että meillä olisi VAIN miehet mielessä ja ETTÄ EMME olisi hienostuneita!!
PARI MINUUTTIA SIIHEN KYYKKYVATKAUKSEEN, KUKAAN EI MOKAA ETTEI MEIDÄN MAINE MENE!!!!
En päässyt mukaan kun vahdin kun anoppi hoitaa isoäidin vauvaa, ettei se syö miehen vanukkaita.
Stemppiä hienostuneen kyykkyvatkauksen shouhun 💋
Voi jösses! Sain just viestin kaverilta, että jonkun av-laisen rämemajava olikin sitten varastanut koko shown!! Eikö me jo alkujaan sovittu sokeroinnista?? Onpa nyt kiva sitten enää ikinä pukeutua Munsalaan, kun koko maailma muistaa vain yhden piparin, ja koko koreografia jäi samantien unholaan 🥶
Otan siis sofitikoituneesti 🍸. Outoa että iso osa ilman alkoa vaikka suuri juhla.
Näin telkkarista teidän vatkausshown. Hyvin meni!
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses! Sain just viestin kaverilta, että jonkun av-laisen rämemajava olikin sitten varastanut koko shown!! Eikö me jo alkujaan sovittu sokeroinnista?? Onpa nyt kiva sitten enää ikinä pukeutua Munsalaan, kun koko maailma muistaa vain yhden piparin, ja koko koreografia jäi samantien unholaan 🥶
Minä olin sokeroinut. Se äänestettiin kauneimmaksi Miss Coronation Chicken -kisassa.
Mitäs nyt kun se on ohi? Tyhjä olo :(
Vierailija kirjoitti:
Williamin kruunajaisia odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Pääskö kaikki sisään? Mä kuulin, että Pirkolla oli liian iso hattu, lieri joku 2 metriä ja jäi siitä sitten kiinni. Multa takavarikoivat kossupullon. Miten mä nyt jaksan istua täällä kolme tuntia!?!!?
Voiii! PIRKKO! Ei nämä ole Ascotin laukkakisat. Ascottiin puetaan iso omituinen hattu.
Vierailija kirjoitti:
Helena naapuri kirjoitti:
JalmariV kirjoitti:
Jalmari tässä. Voi auttakaa mammat, en pärjää jos Ex-Mervini tapaan pikkutunneilla ja se on tuhannen tuitereessä. Minä olin kotona Teuvon kanssa bebeä hoitamassa, kun se miniä Sirpa Sinikka on taas missä sun sattuu voimaantumisretriitissä... Teuvo olis vaavin kanssa lähteny mun mukaan, mut kun totteli et "Lapsia Ei Sallita". Ja sit niitä täällä on... ja lisää tehhää...
Nytten oon myös naisseuraa vaille, sutinat sen yhen kans lakkas. Ni: *mairealla äänellä:
Jos miestä kaipaat, täs olis sulle sellanen!Maireus loppuu: Jos joku teistä on lankeemassa Pohommaan Painijoitten lirkutuksiin, ni kehotan vaan: varokaa!
Minä olen yksin tällä reissulla. JalmariV jos kaipaat naisseuraa niin minä kyllä mielelläni viettäisin aikaa kanssasi. Voitaisiko tänä iltana lähteä kävelylle Lontoon yöhön?Kävisimme vaikka katselemassa Big Beniä!
No mutta Helena,
kukas sinun kukkas kastelee ja verhon raosta kahtelee???Alma lienee 'sukulaispoikansa' luona, Lantsarotelta tul kortti
Helmi
Onkon Ari-Tapanii ja Tinttii näkynä?
Ukko- Nooa lupasi kastella minut kukkaset. Sanoin että muistaa katsella koko ajan eikun siis välillä pihamaalle. Niin saa sitten kertoa minulle mitä on tapahtunut. Almalla käy nyt joku uus " Sukulaispoika". Sellainen tummahipiäinen on. Ari- Tapani kertoi että Tintti on lähtenyt sen Sirpa Sinikan kanssa jonnekkin voimaantumisretriittiin. Onko tietoa missä JalmariV on nyt ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo meni jollain naama nurin.
Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.
Tämän kunkun pileissä kiltit sedät pussailevat pikkupoikien kikkeleitä eikä siitä sitten kerrotakkaan muille.
Voihan vttulan jänkhä. Jokosh she on ohi? Tulin just äshken tajuihini viinikellarin laattalattialla. Shain kyllä ihteni ylösh ja mekon päälle, ja shovitusti oli alapääkin shhheivattu ja paljjaana, mutta näköjjään olen kaatunutten ja lyöny naamani niin, ettei ole ennää etuhampaita. Nennää aristaa, oisko murtunnu?.
Mitess nyt näin kun olen ainakin omastha mieleshtä skarpissa kunnossha. Eilenkin harjoottelin kahtteen kerttaan koko esityksen, ennen kuin Chaarles ja Camilla aloittivat lemmenleikkisä. Kuka on vashtuussa?
Mitenkä tämä nyt oekein männöö? Oishko vielä paikka palluulennolle? Jos joku auttas. Tahtoo jo kottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääskö kaikki sisään? Mä kuulin, että Pirkolla oli liian iso hattu, lieri joku 2 metriä ja jäi siitä sitten kiinni. Multa takavarikoivat kossupullon. Miten mä nyt jaksan istua täällä kolme tuntia!?!!?
Voiii! PIRKKO! Ei nämä ole Ascotin laukkakisat. Ascottiin puetaan iso omituinen hattu.
Antaa olla jo. Mistä nuo kaikki rotokollat voi tietää? Asia järjestyi, kun atjutantti leikkas lierin ja hatusta tuli pottamallinen pillerirasia. Itse asiassa parempi vielä. Ainoa vaan, että se oli ruskea, joten kaikki nyt väittää että plagioin Megsun kuuluisaa kakkahattua. Olen kyllä niin paljon kauniimpi, että Megsulla ei ole varaa kommentoida mitään tähän. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tämän päivän ohjelmissa on vielä juhlat, jotka toki jatkuvat huomiseen.
Sitten tärkeimpänä:
ÄÄNESTYS SIITÄ, KAUANKO OLEMME TÄÄLLÄ - SAAMME OLLA NIIN KAUAN KUIN HALUAMME MISSÄ HALUAMME ELLUN RAJATTOMALLA TESTAMENTILLA.
Olemme ehdottomasti tervetulleita kuulemma palatsiin pidemmäksi aikaa, mielipiteitä kauanko meinaamme juhlia?
Jotkut kai vielä raskautuvat, eli äänestystä asiaan - me varmaan ainakin pari päivää juhlitaan ja raskaudutaan täällä?
Mä konttasin eilen lentokoneeseen ja sitten en muistakaan enää mitään. Äsken heräsin Porvoon lentoasemalla. Mitä tapahtui? Enkö mä muka ollut koko samperin kruunajaisissa?
Vierailija kirjoitti:
Mä konttasin eilen lentokoneeseen ja sitten en muistakaan enää mitään. Äsken heräsin Porvoon lentoasemalla. Mitä tapahtui? Enkö mä muka ollut koko samperin kruunajaisissa?
Siis sähkö olet se, joka pilasi koko kyykkyvatkaus show sillä, että karvoja ei oltu sokeroitu? Siis sinko rämemajava on koko maailman tietoisuudessa?
Ja meidän muiden hienot koreografiat unohtui sun itsekkyyden takia? Tajuatko sä, että sun takia kaikki yhdistää MUNSALAN KANSALLISPUVUNKIN pelkkään sun yhteen rämemajavaan???
Sä häpäisit Suomen. Sä häpäisit av-ihmiset. Ja meidän klubin. Sä häpäisit kyykkyvatkauksen ja MUNSALAN KANSALLISPUVUN koko maailman edessä!!!
****Kuiskaa todella syyttävästi, paniikissa ja vihaisena samalla, kun heittää nuotioon karvat ja höylän:
Se oli toi!! Toi oli rämemajava paljaana meidän esityksessä!! Ihan taatusti, se esittää vain ettei ollut ees paikalla!!
Vttu mikä sika, se häpäisi kaiken meille tärkeän suorassa TV: lähetyksessä ympäri maailmaa!! Se häpäisi av:kerhon!!
Se oli niin taatusti toi!!! Potkut av:lta tolle!! Potkut, bannit, ei- ikinä av:ta tosta!!! Oon varma, että toi sika sen tempun teki ja koittaa esittää syytöntä!!!!
Päästiin taas hienosti takaisin, kunnia noille hevosille jotka jaksoivat vetää meitä kaiken sen hälyn keskellä.
Ihan juuri päästään vetämään kyykkyvatkaus, kai edes puolet meistä on selvinpäin ja asiallisen näköisiä?
Ne voisivat mennä eteen tällä kertaa, sopiihan?