Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kumppaniehdokas ei vaan viehätä ulkoisesti

Vierailija
19.04.2023 |

Olen odotellut sitä hetkeä josko hän alkaisi näyttämään silmääni miellyttävältä, onhan hän persoonaltaan aivan mahtava ja omaa hyvin viehättävän äänenkin. Mutta sitä ei vaan taida tulla. Kun ollaan erossa niin ettei toisiamme nähdä, niin hänen persoonansa ja äänensä saa ihastumaan enemmän, mutta sitten kun näemme niin siinä tulee aina vähän sellainen shokki ja alaspudotus. Miten mahtaisi toimia tällainen, kun ilmeisesti olen sitten vaan niin paha ja pinnallinen.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on jäänyt vuosien takaa mieleen nainen, joka ensin loukkaantui, kun en lähennellyt häntä (kaikki muut miehet kun olivat aina käyneet "suoraan asiaan"), jonkin aikaa tästä nainen kuitenkin ilmoitti, ettei ole minusta fyysisesti kiinnostunut. Tämä on varmaan sitä naisen logiikkaa.

No kyseessähän oli perinteinen vastanapautus, kun et moukka hänestä ollut kiinni kuin sika limpussa niin ei hänkään sitten tietenkään sinusta ole kiinnostunut, nih.

Vierailija
102/104 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama, kun miehellä oli ylipainoa aika runsaasti. Samalla hän mukavine persoonineen sekoitti kuitenkin päätäni, kun facessa hänestä oli vuodentakaisia kuvia missä näytti niin komealta hoikempana. Mutta piti se vaan kuitenkin todeta, että kun ei se ulkomuoto sillä hetkellä sytyttänyt niin se ei sytyttänyt. Enhän nyt mihinkään hänen menneisyyteenkään voinut ihastua.

Olen pariin ylipainoiseen tutustunut deittien kautta ja yhteistä kummallakin että he tykkäsivät paljon esitellä sitä hoikempaa itseään menneisyydestä, eivätkä juurikaan nykyistä olomuotoaan. Liekö se sitten juuri ollut tarkoituskin, että ihastuisi siihen menneisyyden minään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/104 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin löytää kumppaniehdokkaaksi naisen, jolla olisi oikein hyvin suuret riippuvat rinnat. Ikää voisi olla n. 36-46 vuotta ja jos paino asettuisi 0-100 kilon väliin, niin se olisi ihan ok. Ongelma vain on se, että tuntuu vauvafoorumilta löytyvän aika vähän tällaisia sinkkuja hyvin muodokkaita kedon kauneimpia kukkasia, joilla on siis todella runsaasti rintamusta ja jotka tykkäävät vähän noloista jutuista välillä.

Mutta kesällä voisi sitten mökkeillä ja käydä romanttisella iltakävelyllä hiljaisella kylätiellä kuunnellen läheisen laitumen lehmien ammuntaa ja ehkäpä venerannassa vaivihkaa uimassa kuunvalossa. Evääksi voisi ottaa kolmioleipiä, jossa olisi täytteenä juustoa, kinkkua, maustekurkkua, tomaattia ja kurkkua. Ja juomaksi punaviinipullo, mutta  sitä ei ole pakko juoda kokonaan jos ei halua!

Vierailija
104/104 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama, kun miehellä oli ylipainoa aika runsaasti. Samalla hän mukavine persoonineen sekoitti kuitenkin päätäni, kun facessa hänestä oli vuodentakaisia kuvia missä näytti niin komealta hoikempana. Mutta piti se vaan kuitenkin todeta, että kun ei se ulkomuoto sillä hetkellä sytyttänyt niin se ei sytyttänyt. Enhän nyt mihinkään hänen menneisyyteenkään voinut ihastua.

Olen pariin ylipainoiseen tutustunut deittien kautta ja yhteistä kummallakin että he tykkäsivät paljon esitellä sitä hoikempaa itseään menneisyydestä, eivätkä juurikaan nykyistä olomuotoaan. Liekö se sitten juuri ollut tarkoituskin, että ihastuisi siihen menneisyyden minään.

En ymmärrä, eivätkö vain tee itselleen hallaa kun näyttävät itseään ajoilta jolloin olivat paremman näköisiä. Jos siis joku epäröi parisuhteeseen alkamista ylipainoisen kanssa sen painon vuoksi ja itsekin ylipainoiset varmaan tietävät tämän, niin mitä se aiemman hoikkaminän esittely auttaa. Yritetäänkö siinä uskotella, että ota minut nyt, kyllä joskus vielä palaan samoihin mittoihin.