Kun kumppaniehdokas ei vaan viehätä ulkoisesti
Olen odotellut sitä hetkeä josko hän alkaisi näyttämään silmääni miellyttävältä, onhan hän persoonaltaan aivan mahtava ja omaa hyvin viehättävän äänenkin. Mutta sitä ei vaan taida tulla. Kun ollaan erossa niin ettei toisiamme nähdä, niin hänen persoonansa ja äänensä saa ihastumaan enemmän, mutta sitten kun näemme niin siinä tulee aina vähän sellainen shokki ja alaspudotus. Miten mahtaisi toimia tällainen, kun ilmeisesti olen sitten vaan niin paha ja pinnallinen.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies. En tajua, miten porukka ei tunnusta tätä "pitäisikö tyytyä" -tyyppiä kirjoitustyylistä. Hänestä kiinnostuvat aina vaan sellaiset naiset, joita ei itse pidä fyysisesti viehättävänä ja sitten kyselee pitäisikö tyytyä vai onko oikeus vaatia.
Suomenmaassa on varmasti aika monia tyytyjiä, palstalla oli kuitenkin kymmeniätuhansia kävijöitä vai miten se olikaan. Niin miehissä kuin naisissa.
Kirjoitustyylistä tunnistaa, sori vaan.
Jaha, näitä "tunnen kaikki palstalla"-harhaisia jotka oikeasti on niin metässä kun olla ja voi. Minuakin on usein luultu joksikin kuuluisaksi kirjoittelijaksi :D
Sinä saat olla tuota mieltä, mitä tunnistan aloittajan. Roikun täällä ihan liikaa, mutta se taas on minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on varmasti normaalimpi kuin moni voi kuvitellakaan, eihän aina saa sellaista kumppania kuin haluaa ja monia kuitenkin pelottaa yksinoleminen. Joten kompromisseja on tehtävä luonteen ja ulkonäön suhteen.
Ei silloin ole kyse kompromissista, jos seksuaalista vetovoimaa ei ole tippaakaan. Samoin, jos persoonallisuudet eivät sovi yhteen.
Eikö se ole juuri kompromissi, jos henkilössä ei kaikki miellytä, mutta hyvien puolien takia ryhtyy suhteeseen. Kompromissihan tarkoittaa myönnytyksiä eli tietyistä vaatimuksistaan luopumista tai joustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies. En tajua, miten porukka ei tunnusta tätä "pitäisikö tyytyä" -tyyppiä kirjoitustyylistä. Hänestä kiinnostuvat aina vaan sellaiset naiset, joita ei itse pidä fyysisesti viehättävänä ja sitten kyselee pitäisikö tyytyä vai onko oikeus vaatia.
Suomenmaassa on varmasti aika monia tyytyjiä, palstalla oli kuitenkin kymmeniätuhansia kävijöitä vai miten se olikaan. Niin miehissä kuin naisissa.
Kirjoitustyylistä tunnistaa, sori vaan.
Jaha, näitä "tunnen kaikki palstalla"-harhaisia jotka oikeasti on niin metässä kun olla ja voi. Minuakin on usein luultu joksikin kuuluisaksi kirjoittelijaksi :D
Sinä saat olla tuota mieltä, mitä tunnistan aloittajan. Roikun täällä ihan liikaa, mutta se taas on minun ongelmani.
Joo ja minäkin jos vietän liikaa aikaa kotona, alan kuvittelemaan että FBI salakuuntelee, mutta noh sellasta se on.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt fiksua kysyä kansan mielipidettä ja tässäkin ketjussa hyviä vastauksia ja neuvoja tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan tässä muutama nainenkin samalla tapaa yrittäneensä tyytyä mieheen joka ei miellyttänyt.[/quote
Kertoo, mutta aloittaja on tämä sama hemmo joka aloittaa näitä samoja keskusteluja hieman eri variaatioilla lähes päivittäin. Olennaista on tyyli, jossa "kumppaneita" arvioidaan kuin ostopäätöstä tekevä henkilö ehkä käyttäytyisi autokaupassa. Itse en usko näihin "kumppaniehdokkaisiin" ollenkaan, mutta saahan aiheesta keskustella. Aloittajalle tosissaan kommentoivat toki hukkaavat aikaansa, mutta muuten aihe on ok keskusteluun siinä missä mikä tahansa muukin.
Naisetko ei sitten tyttöporukoissa mieti, että onkohan se Jussi nyt liian sellanen ja tällanen, kannattaiskohan meidän alkaa oleen. Sitten kun raati hyväksyy niin uskaltaa keveämmin mielin heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on varmasti normaalimpi kuin moni voi kuvitellakaan, eihän aina saa sellaista kumppania kuin haluaa ja monia kuitenkin pelottaa yksinoleminen. Joten kompromisseja on tehtävä luonteen ja ulkonäön suhteen.
Ei silloin ole kyse kompromissista, jos seksuaalista vetovoimaa ei ole tippaakaan. Samoin, jos persoonallisuudet eivät sovi yhteen.
Eikö se ole juuri kompromissi, jos henkilössä ei kaikki miellytä, mutta hyvien puolien takia ryhtyy suhteeseen. Kompromissihan tarkoittaa myönnytyksiä eli tietyistä vaatimuksistaan luopumista tai joustamista.
Mistä saakka seksin harrastaminen ainoastaan toisen mieliksi on ollut kompromissi? Kun kuitenkin pitäisi olla kummankin nautinnoksi. Silloin ei puhuta siitä ettei kaikki miellytä vaan olennaisesta osasta parisuhdetta. Ja aivan, on parisuhteita joissa ei ole seksiä, mutta siitä ei nyt tällä kertaa ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Hei ap. Taidan tunnistaa itseni. Kiitos kaikista mukavista hetkistä. Lähdetäänpä eri suuntiin. Älä ota yhteyksiä enää.
Kannattasko kuitenkin siltä omalta kaverilta varmistaa ensin :D
Ei ole tarvetta. Hän on useaan otteeseen arponut mun ulkonäköä, sanonut mitä pitäisi muuttaa, mitä en missään nimessä saa muuttaa jne. Ei mulla ole mitään hätää enkä tarvitse niin pinnallista ihmistä elämääni. Olen juuri hyvä näin.
Tässäpä sitten se selitys varmaan monelle joilla joku läheinen muuttanut yhtäkkiä käytöstään, kun kuvitellut lukevansa anonyymiltä vauvapalstalta jotain toisen kirjoittamana.
Tässä täsmää niin moni asia että voisin helposti ghostata koko ihmisen tältä istumalta eikä hän koskaan kyselisi perään. Mielenkiintoiset pakit, enpä voi muuta sanoa. Varsinkin kun hän useasti sanoi mua kaikkea muuta kuin rumaksi. Valehteli siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Hei ap. Taidan tunnistaa itseni. Kiitos kaikista mukavista hetkistä. Lähdetäänpä eri suuntiin. Älä ota yhteyksiä enää.
Ei ole tarvetta. Hän on useaan otteeseen arponut mun ulkonäköä, sanonut mitä pitäisi muuttaa, mitä en missään nimessä saa muuttaa jne. Ei mulla ole mitään hätää enkä tarvitse niin pinnallista ihmistä elämääni. Olen juuri hyvä näin.
Tässäpä sitten se selitys varmaan monelle joilla joku läheinen muuttanut yhtäkkiä käytöstään, kun kuvitellut lukevansa anonyymiltä vauvapalstalta jotain toisen kirjoittamana.
Tässä täsmää niin moni asia että voisin helposti ghostata koko ihmisen tältä istumalta eikä hän koskaan kyselisi perään. Mielenkiintoiset pakit, enpä voi muuta sanoa. Varsinkin kun hän useasti sanoi mua kaikkea muuta kuin rumaksi. Valehteli siis.
Niin mikä siinä täsmää, että hän järkyttyy aina sinut nähdessään vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Mullekin tehtiin kerran palstalla "bänät" kun kerroin eräistä treffeistä erään vähän erikoisemman jutun. Oli kuulemma ystävänsä tunnistanut tämän henkilön ketjun tarinasta ja sitten henkilö itse tuli haukkumaan minua ja pistämään poikki palstan kautta.
No, jos tuo suhde oikeasti meni poikki niin voi kai sanoa että se nainen väisti luodin... minä valitettavasti en, tapailen samaa "prinssiä" edelleen, hän ei av:lla ole koskaan käynyt.
Ohis
Mulla on kaverimies, joka tuntee puolisoaan kohtaan samoin kuin ap. Ovat silti olleet vuosia yhdessä. Mun ja kaverimiehen välillä ei ole ollut mitään fyysistä, mutta kännissä hän alkaa kehua ulkonäköäni ja harmitella että miksi puolisonsa ei ole yhtä kaunis kuin mä. Mun mielestä hänen puoliso on omalla tavallaan ihan söpö. Lyhyt, ohuthiuksinen ja vähän pyöreä kyllä ja pienisilmäinenkin, mut ihan söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan tässä muutama nainenkin samalla tapaa yrittäneensä tyytyä mieheen joka ei miellyttänyt.[/quote
Kertoo, mutta aloittaja on tämä sama hemmo joka aloittaa näitä samoja keskusteluja hieman eri variaatioilla lähes päivittäin. Olennaista on tyyli, jossa "kumppaneita" arvioidaan kuin ostopäätöstä tekevä henkilö ehkä käyttäytyisi autokaupassa. Itse en usko näihin "kumppaniehdokkaisiin" ollenkaan, mutta saahan aiheesta keskustella. Aloittajalle tosissaan kommentoivat toki hukkaavat aikaansa, mutta muuten aihe on ok keskusteluun siinä missä mikä tahansa muukin.
Naisetko ei sitten tyttöporukoissa mieti, että onkohan se Jussi nyt liian sellanen ja tällanen, kannattaiskohan meidän alkaa oleen. Sitten kun raati hyväksyy niin uskaltaa keveämmin mielin heittäytyä.
Itseasiassa eivät puhu. Kun taas miehet puhuvat naisista kyllä. Mutta eivät edes noin, vaan arvostelevat ulkonäköä: tissit- perse yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa eivät puhu. Kun taas miehet puhuvat naisista kyllä. Mutta eivät edes noin, vaan arvostelevat ulkonäköä: tissit- perse yms.
Jaa niin just. No minä olen kyllä todistanut noita tapahtumia, että nainen on ensin ollut viileä miestä kohtaan, mutta sitten kun on naislaumassa vähän keskusteltu niin yhtäkkiä onkin tapahtunut täyskäännös siinä käytöksessä. Mistähän moinen mahtaa johtua, ellei siitä että on vähän tyttöjen kesken puhuttu miehestä olisikohan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän sama, kun miehellä oli ylipainoa aika runsaasti. Samalla hän mukavine persoonineen sekoitti kuitenkin päätäni, kun facessa hänestä oli vuodentakaisia kuvia missä näytti niin komealta hoikempana. Mutta piti se vaan kuitenkin todeta, että kun ei se ulkomuoto sillä hetkellä sytyttänyt niin se ei sytyttänyt. Enhän nyt mihinkään hänen menneisyyteenkään voinut ihastua.
Eikö se ole toisaalta aika surullista, että se kemia on näinkin pienestä kiinni. Jos olisit vuosi aiemmin tutustunut samaan mieheen, niin tilanne olisi voinut olla täysin erilainen ja elämäntilanne tälläkin hetkellä kun olisit sen miehen kanssa. Ja voihan se sama mies myös laihtua taas myöhemmin, mutta ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa niin just. No minä olen kyllä todistanut noita tapahtumia, että nainen on ensin ollut viileä miestä kohtaan, mutta sitten kun on naislaumassa vähän keskusteltu niin yhtäkkiä onkin tapahtunut täyskäännös siinä käytöksessä. Mistähän moinen mahtaa johtua, ellei siitä että on vähän tyttöjen kesken puhuttu miehestä olisikohan hyvä.
Olet täysin väärässä, koska olet mies. Naisethan kun eivät koskaan tee mitään samoja sikamaisia juttuja kuin miehet, koskaan. Eivät edes keskenään koskaan juorua mitään mistään miehistä. Tämä on taivahan tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Niin mikä siinä täsmää, että hän järkyttyy aina sinut nähdessään vai mikä?
Täsmää se, että eipä ole enää hänestä kuulunut. Lähti eri suuntaan.
Jos se on Klonkun näkönen naamasta, niin vaikea tehä mitään. Jos se on taas läskikasa, niin kuka tahansa pystyy laihduttamaan ja treenaamaan itsensä tikkiin.
Itselläni on jäänyt vuosien takaa mieleen nainen, joka ensin loukkaantui, kun en lähennellyt häntä (kaikki muut miehet kun olivat aina käyneet "suoraan asiaan"), jonkin aikaa tästä nainen kuitenkin ilmoitti, ettei ole minusta fyysisesti kiinnostunut. Tämä on varmaan sitä naisen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän sama, kun miehellä oli ylipainoa aika runsaasti. Samalla hän mukavine persoonineen sekoitti kuitenkin päätäni, kun facessa hänestä oli vuodentakaisia kuvia missä näytti niin komealta hoikempana. Mutta piti se vaan kuitenkin todeta, että kun ei se ulkomuoto sillä hetkellä sytyttänyt niin se ei sytyttänyt. Enhän nyt mihinkään hänen menneisyyteenkään voinut ihastua.
Eikö se ole toisaalta aika surullista, että se kemia on näinkin pienestä kiinni. Jos olisit vuosi aiemmin tutustunut samaan mieheen, niin tilanne olisi voinut olla täysin erilainen ja elämäntilanne tälläkin hetkellä kun olisit sen miehen kanssa. Ja voihan se sama mies myös laihtua taas myöhemmin, mutta ohi meni.
Ainakin keski-ikäisissä pareissa mies on yleensä vaimoaan hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on Klonkun näkönen naamasta, niin vaikea tehä mitään. Jos se on taas läskikasa, niin kuka tahansa pystyy laihduttamaan ja treenaamaan itsensä tikkiin.
Niinhän sitä teoriassa voisi itsensä laihduttaa, mutta olen ollut huomaavinani että kun siinä 30+ iässä alkaa pullistumaan niin on se aika pieni prosentti joka siinä lähtee enää laihduttelemaan tai onnistuu siinä.